X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Ændring i vurdering?


Reply
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/04-04 21:46, rettet 01/04-04 21:46 
Jeg har lavet et par ændringer i mine vurderinger - Er det legalt?

Jeg har voldspillet Zelda:OoT det seneste stykke tid, og ved nu at kun ét spil er værdigt til en 10'er (Halo måtte ryge ét point ned).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
293 topic(s).
1 2 3 4 5 6 > »

Reply
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/04-04 21:46, rettet 01/04-04 21:46 
Jeg har lavet et par ændringer i mine vurderinger - Er det legalt?

Jeg har voldspillet Zelda:OoT det seneste stykke tid, og ved nu at kun ét spil er værdigt til en 10'er (Halo måtte ryge ét point ned).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MarcusMarcusSkrevet 01/04-04 21:49, rettet 01/04-04 21:49 
Ja, det er jeg temmelig sikker på :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/04-04 21:49 
Zelda er og bliver kongen. Mange mener at ALTTP er det bedste Zelda-spil og at skiftet til 3d var dårligt. Jeg har det lige modsat. OoT og MM er begge toptitler!
Home is where the hardware is..
jaesjaesSkrevet 02/04-04 02:37, rettet 02/04-04 02:37 
Med opbygningen af Vurdér, vil jeg faktisk mene, at det er ens PLIGT at ændre vurderingerne med tiden. Ellers så er Vurdér jo ikke meget værd om nogle år, hvor man jo med garanti har ændret syn på nogle af titlerne ;)
SumezSumezSkrevet 02/04-04 02:46 
Det er bestemt hensigten med vurder, at man skal finpudse sine holdninger, når man bliver mere sikker. Man kan ændre holdninger, opdage nye ting, spil kan ældes, eller man kan bare komme videre i dem.
Personligt mener jeg ikke at Zelda 64 står til et 10-tal, men kan godt forstå hvis nogen gør det (og skal vi så ikke lade Halo stå), og tit kan en ekstra gennemspilning give en meget klarere idé om hvad et spil egentlig er værd.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 02/04-04 12:57 
Netop. Personligt er det da også mit håb, at mange af jer der "blindt" giver gode, nyere spil 8-9/10, på et tidspunkt vil dykke ned i klassikerne og erkende, at mange gamle spil faktisk er klart bedre end disse, hvormed de andre kan komme ned på 6-7/10, hvor flere hører hjemme ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/04-04 14:46 
Amen!
Home is where the hardware is..
tastasSkrevet 02/04-04 17:38, rettet 02/04-04 17:38 
Nu vi alligevel er i gang med lidt om vuderingerne.

Hvornår er det "i orden" at komme med en vurdering af et spil?
Jeg har nemlig visse spil, som jeg simpelthen har fundet dårlige, og derfor ikke har spillet særlige mange timer - er det i orden at jeg vurdere dem lavt, eller skal jeg har tilbragt mange timer/gennemført dem, før jeg kan tillade mig at vurdere dem?

Jeg vil jo helst 'advarer' jer andre, men omvendt er det jo også vigtigt, at vurderingerne er baseret på et overordnet billede af spillet samlet værdier (Hvilket man jo ikke altid når at opleve, hvis man ikke orker at bruge tiden på at gennemspille et 'sucky' spil).
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 02/04-04 17:40 
Hvis det er tilfældet, kan du markere, når du giver vurderingen, at du ikke har gennemført det, og kun spillet et par timer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 02/04-04 17:50 
Men lad alligevel være med at vurdere noget som du har brugt meget lidt tid på - så kan du nok alligevel ikke skrive noget fornuftigt :)

Hvis et spil først viser sine sande kvaliteter efter nogle timer, og alt for mange vurderer spillet efter en halv time, fordi det ikke fangede dem, så vil gennemsnitskaraktererne blive utroværdige.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
tastasSkrevet 02/04-04 18:04 
Jaaeh, jeg tænkte nu også mere henad en 3-5 timer :]
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
quadquadSkrevet 02/04-04 18:08, rettet 02/04-04 18:11 
-5 timer?

Edit: Altså ved at angive du har spillet det -5 timer - Og ikke gennemført det, kan du sagtens skrive hvad du har oplevet negativt om spillet.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/04-04 18:09 
Wagner, dit citat begynder at give mere og mere mening :p
Home is where the hardware is..
ChronoChronoSkrevet 02/04-04 18:20 
tas>
Jaaeh, jeg tænkte nu også mere henad en 3-5 timer :]

Du går bare i gang - hvis vi finder dine vurderinger dårlige skal vi nok sige til :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
OkottaOkottaSkrevet 02/04-04 18:40 
RJK>
Netop. Personligt er det da også mit håb, at mange af jer der "blindt" giver gode, nyere spil 8-9/10, på et tidspunkt vil dykke ned i klassikerne og erkende, at mange gamle spil faktisk er klart bedre end disse, hvormed de andre kan komme ned på 6-7/10, hvor flere hører hjemme ;)

Eller osse har du bare ikke spillet nok nyere spil og har derfor svært ved at bedømme, om flere af disse spil faktisk fortjener deres 8-9/10.

Men hvis du kan pege mig i retning af et gammelt FPS, som er bedre end Halo, så hører jeg gerne nærmere ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 02/04-04 19:00 
Okotta>
Eller osse har du bare ikke spillet nok nyere spil og har derfor svært ved at bedømme, om flere af disse spil faktisk fortjener deres 8-9/10.

Din aggressive holdning og mangel på respekt overrasker mig gang på gang...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 02/04-04 19:05, rettet 02/04-04 19:08 
Nå - så jeg sku' alligevel ha' sat en ";-)" i slutningen af min første sætning.

Du har nu egentligt sagt det selv - at du ikke spiller ret mange nye spil, så..

EDIT: "Mangel på respekt" - hvad snakker du egentligt om?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 02/04-04 19:12 
Det erindrer jeg ikke at skulle have sagt. "Ret mange" er selvfølgelig et vidt begreb. Under normale omstændigheder vil jeg tro, at jeg gennemfører/gennemspiller 2-3 nye spil om måneden. Da jeg anmeldte seriøst gennemførte/gennemspillede jeg omkring 10 nye spil om måneden. Dertil spiller jeg vel omkring 5-10 andre nye spil om måneden, som jeg personligt ikke finder interessante nok til at bruge mere end nogle timer på. Så må du selv vurdere om det tæller som "mange" eller ej. Jeg mener selv jeg sørger for at prøve alt jeg finder interessant indenfor konsolspil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 02/04-04 19:14 
Okotta>
EDIT: "Mangel på respekt" - hvad snakker du egentligt om?

At du konsekvent udtrykker meget lave forventninger til stort set alle andre mennesker end dig selv...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 02/04-04 19:21 
RJK har da givet 8-10 til mindst 11 "nye" spil på vurder. Og så medregner jeg ikke engang PSX og N64 spil som "nye".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 02/04-04 19:28 
Arh, jeg har vist kun givet 8-9 ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 02/04-04 19:33 
Men det kan jo også gå den anden vej - jeg går for tiden og overvejer om jeg bør ændre mit 8/10 til Metroid Prime til 10/10... :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 02/04-04 19:37 
RJK>
Arh, jeg har vist kun givet 8-9 ;)

Det var egentlig også det jeg prøvede på at skrive. Må være gået galt et sted.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/04-04 19:56 
Chrono>
Men det kan jo også gå den anden vej - jeg går for tiden og overvejer om jeg bør ændre mit 8/10 til Metroid Prime til 10/10... :)

Selvom jeg ikke er enig, kan jeg sagtens forstå dig. Spillet er cool.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 02/04-04 20:07 
RJK>
Okotta>
EDIT: "Mangel på respekt" - hvad snakker du egentligt om?

At du konsekvent udtrykker meget lave forventninger til stort set alle andre mennesker end dig selv...

Det er jo ikke ligefrem nogen hemmelighed, at du ikke er overordentlig glad for Halo.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 02/04-04 20:14 
Seriøst: "picker" du på mig, fordi jeg ikke synes Halo er tæt på at være verdens bedste spil...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/04-04 21:04 
Grunden til P:R's største krige :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/04-04 22:00 
Synes ikke Halo har sjæl som fx Goldeneye (N64)
Home is where the hardware is..
The DaneThe DaneSkrevet 02/04-04 22:22, rettet 02/04-04 22:23 
Nu skal man vel heller ikke vurdere et spil primært udfra om man kan lide det eller ej - men udfra hvad det reelt skal have (her kan man så have forskellige meninger). Man kan jo godt lide et spil ekstremt meget, men alligevel vurdere det til mindre end ellers.

Ville ikke selv ændre min vurdering med mindre det var helt ude i skoven, en ting blev påpeget som underlig. Jeg ville ihvertfald forsøge, at få det så korrekt som muligt første gang - indholdet i spillet ændre sig jo ikke selvom det bliver taget frem senerehen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
OkottaOkottaSkrevet 02/04-04 22:43 
RJK>
Seriøst: "picker" du på mig, fordi jeg ikke synes Halo er tæt på at være verdens bedste spil...?

Nej.

Du skrev:

"Netop. Personligt er det da også mit håb, at mange af jer der "blindt" giver gode, nyere spil 8-9/10, på et tidspunkt vil dykke ned i klassikerne og erkende, at mange gamle spil faktisk er klart bedre end disse, hvormed de andre kan komme ned på 6-7/10, hvor flere hører hjemme ;)"

Jeg svarede:

"Eller osse har du bare ikke spillet nok nyere spil og har derfor svært ved at bedømme, om flere af disse spil faktisk fortjener deres 8-9/10.

Men hvis du kan pege mig i retning af et gammelt FPS, som er bedre end Halo, så hører jeg gerne nærmere ;-)"

Så skriver du:

"Din aggressive holdning og mangel på respekt overrasker mig gang på gang..."

Og så skriver jeg nu: Ud af ovenstående, hvordan udleder du at jeg har en mangel på respekt (overfor dig?), for det er det du skumler med, eller hvad?

Personligt er jeg ret ligeglad med din holdning til Halo - det er ikke noget jeg mister søvn over - men dit ævl om "respekt" fordi jeg fortæller dig, at nye spil godt kan ha' gjort sig fortjent til høje scores....helt ærligt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 02/04-04 22:49 
Du udlægger godt nok ting, som ingen andre (håber jeg)...

Jeg mener det fremgår klart og tydeligt hvad jeg mener og jeg har ikke tænkt mig at forklare noget igen, fordi du partout vil misforstå. Så meget har jeg da lært...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/04-04 18:13 
Søgaard>
Synes ikke Halo har sjæl som fx Goldeneye (N64)

*For en tåre i øjene*

Det er alt hvad Halo har, og Goldeneye ikke har.

Goldeneye havde ingen særlig tilknytning til sine personer, cut scenes eller noget andet... Det var ret straight farward hvor man valgte missioner i docs.

Jeg elsker også GE overalt på jorden, men Perfect dark, halo og Half-life f.eks. Har helt klart mere sjæl når det kommer til historie og personer.

Balance og gameplayet var mere GEs force, også bare at det gjorde nogen ting vi aldrig har set før.

Btw, er der så ikke en måde at flere kan "Overtales" Til at bruge vuder funktionen. jeg synes det er en alt alt for fed feature, men som regel er der ikke mere end 5-10 stykker der har svaret.

-Val
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 04/04-04 18:25 
Hvad var det helt præcis GoldenEye gjorde, som vi ikke havde set før? Jeg har faktisk aldrig helt forstået hvorfor folk er så vild med den titel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 04/04-04 18:41 
Don't go there... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 04/04-04 18:44 
Valkyrie>
Btw, er der så ikke en måde at flere kan "Overtales" Til at bruge vuder funktionen. jeg synes det er en alt alt for fed feature, men som regel er der ikke mere end 5-10 stykker der har svaret.

Er det ikke også nok til at danne sig et indtryk af spillet kvaliteter og mangler?

Hvis det blev mindre frivilligt at bruge vurder, ville kvaliteten af vurderingerne sandsynligvis også falde, så jeg mener, at det er fint som det er.

Det jeg ofte savner er flere vurderinger af obskure spil, men det er der jo ikke så meget at gøre ved...
元気ですか。
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/04-04 19:12 
Sumez>
Hvad var det helt præcis GoldenEye gjorde, som vi ikke havde set før? Jeg har faktisk aldrig helt forstået hvorfor folk er så vild med den titel.

Efter Wolfi var der en række First person kloner der ikke gjorde en pind for FPS. Indtil Doom i 93 og Dark forces i 94.

Og derfra fortsatte det med dårlige FPS kloner over de populære koncepter.

Der var Quake i 96, også et år senere da Goldeneye kom ud, havde det totalt revolutioneret generen.

Jeg høre til dem der mener at Goldeneye er blevet forbipasseret i forhold til Half-Life som IMO ikke gjorde en pind for nogen, udover at have et velfungerende plot.

GE introducerede detajler man aldrig havde set mage til.

Før GE handlede FPS om at gå ind i et rum og dræbe alle demonerne og tage "Key'en" Og fortsætte. I GE skulle man pludslig samarbejde med andre NPCer, skyde kameraer, tage billedere etc. Alle de her varrierende objectives og detaljer var helt fantastisk. Hvis man skød en vagt i benet ville han tage sig om benet, og fjenderne kunne løbe efter hjælp og trykke på alarmer.

FPS før det havde altid været et eksempel på hvor dårlige FPS var på konsoller, med de dårlige konveteringer af Doom, Quake, Hexen, Turok, Duke nukem etc...

Men Perfect Dark forbedrede bare endnu engang udover det. For PD havde sjæl. En historie og en masse personer etc. Jeg forstår ikke hvordan nogen ikke kan sige at PD ikke var en værdig efterfølger til GE.

Og i mine øjne var Halo(2001) skridet videre fra PD(2002) - Som skal overtages af..... Gæt 3 gange:p

-Val
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 04/04-04 19:41 
Jeg er klart enig mht. Half-Life. Selv er jeg jo rimelig glad for Jedi Knight fra 97. Jeg ved ikke om det introducerede noget (der er jo altid dem der var tidlige ude, som f.eks. System Shock), men det vil i hvert fald altid være meget større end HL i min bog.
Det kan da godt være at GE opfandte nogle nye elementer, af en eller anden grund virkede de bare meget naturlige for mig. Men et godt spil er det helt klart.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 04/04-04 20:32 
Når i nu endelig diskutere vurdering, har jeg en kommentar
Jeg kan så ikke lige se hvad vi skal med vurderingen.
Når man ikke må komme med sin ærlig mening.
Da jeg gjorde det fik jeg ballade.
Fordi mine karakter var enten for høje eller lave.
Men jeg kan blive så mega sur over det, fordi en vurdring af spil er nul og niks værd.... når man ikke må komme med sin ærlig menig om et spil.
Så danner det en forkert karakter af spillet.

F.esk hader jeg Mario.64 som ligger meget højt på listen over de bedste spil.
Den ville jeg aldrig give en særlig god karakter.
Men jeg ville give et spil som Track and field til Ps2 en god karekter da jeg synes spillet er fedt.
Men fordi at nogen ikke er enig med mig får jeg ikke lov.
Derfor har jeg valgt at jeg ikke vil spilde min tid på noget som ikke fungere efter min mening.

Men derfor kan andre jo godt bruge vurderingen.

Så jeg spørg hvad skal vi med vurderingen?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
jaesjaesSkrevet 04/04-04 20:43 
Det er sikkert fordi du ikke har været objektiv nok, som der også står i FAQ´en.
KTCKTCSkrevet 04/04-04 20:46 
Hvis man ikke er i stand til at se et spils kvaliteter, selvom det måske tilhører en genre man ikke bryder sig om, så bør man ikke give det en karakter.
Vurderingerne bliver netop først nytteløse, hvis vi bare skyder omkring os med subjektive meninger, der baserer sig på ens hældning til forskellige genrer.

Jeg hader f.eks. PES-spillene, men det er fordi fodboldspil generelt siger mig lige så meget som salmebøger, men derfor kan jeg da sagtens se dets kvaliteter alligevel, og karakteren ville alligevel blive forholdsvist høj.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ValkyrieValkyrieSkrevet 04/04-04 20:55 
Solid snake - Har du set de reviews på Gamefaqs?

Hvis du går ind på F.eks. Halo og under reviews..

best FPS ever on console!! love it - 10/10
An amazing game 9/10
best xbox launch game!! - 9/10
Very cool and stylish sci fi shooter 8/10
og sådan fortsætter det... Og pludslig:

probably the worst game ever. This is not a game, but torture - 0/10.

Det er ikke fair vudering, som søgaard også siger. Sorry hvis det ikke er din mening, men nogen gange må man også se på et spils lyse sider og fra andre synsvinkler.

Jeg spillede selv Mario 64, efter jeg spillede Banjo-Kazooie. Det var flottere og mere levende i sit banedesign(varrierende fjender, objectives og gameplay styles) - Men derfor er det fuldstændig umuligt at lade være med at respektere spillet for det, det gjorde da det kom ud i 96.

Hvis vi allesammen gik tilbage og gav SNES og NES spil 1/10 fordi de ikke var 3D eller var dårlige i forhold til de nyeste spil, så ville pointen med vudering være totalt ligegyldigt.

Jeg synes det er godt at PR læser deres brugerbases feedback. Meget godt faktisk.

Sumez - Jeg elskede også jedi knight, men det mixede mere lightsaber action og force powers på en anden måde(som om det bevægede sig væk fra pure Gun'n blaze FPS)

Der er også andre First person spil der helt klart fortjener mention! System shock har jeg aldrig selv prøvet, men har hørt det er fandens uhyggeligt. Har også kun hørt utrolig gode ting om Deus Ex.

-Val
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 04/04-04 22:03, rettet 04/04-04 22:04 
solid snake>
Når i nu endelig diskutere vurdering, har jeg en kommentar
Jeg kan så ikke lige se hvad vi skal med vurderingen.
Når man ikke må komme med sin ærlig mening.
Da jeg gjorde det fik jeg ballade.

Nu har jeg ikke været vidne til hvad du gav Mario 64, men vi er temmelig åbne overfor personlige meninger, de skal bare være godt begrundede. Selvfølgelig er det sin personlige mening man skal komme med, ellers giver det ingen mening. Men man skal, som KTC siger, være i stand til at se et spils kvaliteter. Jeg vil acceptere ned til 5/10 på SM64, hvis man har en god grund, men at give mindre til sådan et genialt spil, viser tydeligt at man ikke har være frisk på at sætte sig ind i det.
Vi vil på P:R gerne have at man tager 10-skalaen seriøst, og ikke giver 9 og 10 til gode spil, og 0 til 3 til dårlige spil. Man har 10 karakterer at vælge ud af, og det er vigtig at tænke i forhold til andre spil, man har givet samme karakter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 04/04-04 23:25, rettet 04/04-04 23:35 
Valkyrie>
Hvis vi allesammen gik tilbage og gav SNES og NES spil 1/10 fordi de ikke var 3D eller var dårlige i forhold til de nyeste spil, så ville pointen med vudering være totalt ligegyldigt.
-Val

Det gør man jo heller ikke, fordi så er man da et fjols.
Fordi at spil udviklingen fortsætter konstant.
Dengang var alt i 2d og nu 3d.
Lyden er jo også blevet meget bedre.
Jeg ville godt kunne give Super Mario Bros 3 10 også Super Mario World 10 Fordi de er jo tilhøre jo ikke den samme konsol. De er ikke udviklet på samme tid.
Så alle karakter skal jo heller ikke ændres med tiden. Bare fordi både grafikken og lyden bliver flottere med tiden i de nye spil. Man skal jo tænke på at udviklingen sker med tiden.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 04/04-04 23:36 
Vi modererer Forum, for ellers ved vi (og I) hvordan det går. Vi modererer Handel af samme grund og såmænd også Vurder af samme grund. De områder virker, fordi de bliver modereret. Da alle ikke selv kan finde ud af at gøre tingene ordentligt, bliver det til ren ævl og kævl, hvis der ikke foregår nogen moderering.

Det er selvfølgelig lidt svært hvad angår karaktergivning i vurderinger, da noget rent objektivt ikke findes og det dermed tildels bliver moderatorens subjetive vurdering der spiller ind, når vedkommende skal vurdere objektiviteten af noget. Derfor er det også begrænset, hvor meget der kan modereres på dette område.

Men i nogle tilfælde er tingene så tydeligt galt, at der ikke rigtigt er noget at betvivle sig på og så bliver der selvfølgelig skredet ind. Hvis det er åbenlyst for os, at folk ikke har forstået konceptet og reglerne, så må vi selvfølgelig påpege dette og så moderere os ud af det, hvis vedkommende vitterligt ikke vil forstå dette. Hvilket heldigvis kun er sket i meget få tilfælde. De fleste kan rent faktisk finde ud af det. Så er der ingen grund til, at nogle få skal ødelægge det for alle. Så må vi hellere leve med at høre på de sammes konstante brokkerier over, hvor elendigt alting er... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 04/04-04 23:41 
Angående det med grafik og lyd, er vi jo netop igen inde på det med den karakter ikke skal baseres på spilles tekniske formåen, men de kunstneriske kvaliteter hos spillets grafikere og musikere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GakuGakuSkrevet 05/04-04 22:50 
RJK>
Men i nogle tilfælde er tingene så tydeligt galt, at der ikke rigtigt er noget at betvivle sig på og så bliver der selvfølgelig skredet ind. Hvis det er åbenlyst for os, at folk ikke har forstået konceptet og reglerne, så må vi selvfølgelig påpege dette og så moderere os ud af det, hvis vedkommende vitterligt ikke vil forstå dette.

Hvordan vil I så forklare, at Naiera har givet Street Fighter II 4/10?

Det er jo helt forrykt, da det var Street Fighter II, som satte standarden for de moderne fighters.

At Naieras kommentar får lov at stå umodereret anfægter moderatorenes integritet. Man fristes til at spørge, om der gælder de samme regler for moderatorer og menige medlemmer?
NaieraNaieraSkrevet 05/04-04 22:59, rettet 05/04-04 23:03 
Snakkede vi om arcadeudgaven, kunne du få mig op på en femmer. Jeg har givet sekstaller til flere KOF-spil, og SNES-versionen skal aldrig nogensinde komme tæt på at få samme karakter. Få skyklapperne af gutter. Konverteringen til SNES er intet mindre end grusom, og controlleren er forfærdelig at spille en fighter med. I det mindste er der seks angrebsknapper, til forskel fra på Mega Drive-controlleren...

"Acceptabelt. På alle måder trivielt, omend spilbart" passer perfekt med min oplevelse, da jeg puttede spillet i min stakkels SNES, der ikke skal udsættes for det igen.

Det er fint at SFII var godt for sin tid, men det der med "satte standarden" passer ikke helt, for Fatal Fury kom samme år, og bød på mange af de samme ting.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GakuGakuSkrevet 05/04-04 23:21 
Nu ved jeg ikke hvor gammel du var, da Street Fighter II kom til SNES, men jeg regner med at du kun var en lille dreng og derfor ikke er gammel nok til at have spillet det på dette tidspunkt?

Og bare så du ved det, kunne man sagtens få 6-knapscontrollere til Megadrive. Vi har gamet det en del hos Bede-X med både A,B,C og X,Y,Z. Wehner anskaffede sig da også et SNES pad, hvor skulderknapperne også sad, så der var 2x3 knapper.
CrishakeCrishakeSkrevet 05/04-04 23:48, rettet 06/04-04 00:09 
Sumez skriver: Hvis det er tilfældet, kan du markere, når du giver vurderingen, at du ikke har gennemført det, og kun spillet et par timer.

JA hvem ville tage sådan en anmeldelse seriøst!?!
Hvis du/I forstår hvad jeg merner?

Men som Wagner nævnte kan man jo altid skrive hvad man har oplevet negativt ved spillet.
Men så skal man nok også have spillet lidt mere end 2 timer.
RJKRJKSkrevet 05/04-04 23:57, rettet 06/04-04 00:01 
Gaku>
Det er jo helt forrykt, da det var Street Fighter II, som satte standarden for de moderne fighters.

Derfor kan spillet jo godt være elendigt i dag. Vurderingerne er ikke "i forhold til deres tid". Der er masser af spil, der har sat alle mulige standarder, men som i dag ikke holder. Og så er der andre titler, der stadigvæk holder.

Jeg tror også man skal være opvokset med en SNES, for ikke at kunne se, hvor elendig konverteringen af SF2 er. Arcadeversionen er én ting, men SNES-konverteringen (med standardudstyr) finder jeg godt nok også dårlig... MD-versionen en tand værre.

Man fristes til at spørge, om der gælder de samme regler for moderatorer og menige medlemmer?

Nu er der jo så generelt ikke tvivl om, hvorvidt moderatorerne har forstået konceptet eller ej, eftersom det er dem, der har lavet konceptet...

Man må i teorien mene hvad man vil, så længe man følger reglerne og konceptet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
293 topic(s).
1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me