X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS2 spil anbefalinger


Svar
MarcusMarcusSkrevet 30/03-04 14:57, rettet 30/03-04 19:14 
Ja, nu har jeg fået adgang til den min anden spillemaskine i Moderne konsoller kategorien, i har sikkert svaret på dette 100 gange før men jeg håber alligevel jeg kan få lidt hjælp, hvilke spil vil i anbefale?

Vi ejer allerede:

Final Fantasy X
Legacy of Kain - Soul Reaver 2
Kingdom Hearts
Gitaroo Man
Unreal Tournament

Og disse har vi planlagt at købe:
Final Fantasy X-2
Castlevania
Tekken Tag Tournament
Tekken 4

<EDIT>
Jeg kiggede efter gamle PS2 tråde med samme emne inden jeg oprettede denne, men fandt ingen.
NaieraNaieraSkrevet 30/03-04 16:24 
Der er masser af disse emner at finde. Eventuelt kunne du kigge i arkivet, efter højest-ratede spil, eller Vurder, efter højest vurderede spil...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MathiasMathiasSkrevet 30/03-04 19:00 
Metal Gear Solid: Substance
Silent Hill 2 & 3
Pro Evo. Soccer 3
EyeToy: Play & Groove

Og så videre :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 30/03-04 19:12 
2 Tekken spil er nok lidt overdrevent, spild hellere pengene på GTA3, MGS2, VF4, SC2 eller Prince of Persia..
Home is where the hardware is..
KeenKeenSkrevet 30/03-04 19:13 
Man kan godt få Beyond good & Evil til Ps2 ikke? genialt spil
CoreCoreSkrevet 30/03-04 19:28 
GTA: Vice city,
Tony Hawk Underground,
SSX 3,
Need for speed: Underground,
og Socom 2
er også nogle rigtig fede titler...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
MarcusMarcusSkrevet 30/03-04 19:30, rettet 30/03-04 19:32 
Jo BG&E er udgivet til PS2, men måske skulle jeg vente til jeg køber en xbox, de fleste multiplatforms spil siges jo at være bedst til den. Samme gælder Soul Calibur 2.

Hvilket af de 2 tekken spil er bedst?

Et MGS spil må jeg også ha' fat i, har ikke prøvet nogle af dem endnu.

Er SOCOM 2 også fedt i splitscreen?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 30/03-04 19:32 
Mysterious>
Hvilket af de 2 tekken spil er bedst?

Smagssag. Tekken 4!
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 30/03-04 19:36 
Mysterious>
Hvilket af de 2 tekken spil er bedst?

Uden tvivl Tekken 4.

Medmindre du synes om den (mindre gode) tag-feature fra TTT.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MarcusMarcusSkrevet 30/03-04 19:41, rettet 30/03-04 19:42 
Jeg kan godt lide Tekken 3 i hvert fald, minder TTT om det?

Jeg prøvede på et tidspunkt Tekken 4 og var ikke vild med det, men det var heller ikke langt tid jeg fik spillet det da det var inde i en butik. Kun ca. 15 minutter hvor jeg fik tæv af en nybegynder(tror jeg da) selvom jeg plejer at vinde i Tekken 3.
CoreCoreSkrevet 30/03-04 19:42 
RJK>
Medmindre du synes om den (mindre gode) tag-feature fra TTT.

...og hvis det er tilfældet, så er min mening at Dead or Alive 2 er bedre endnu...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 30/03-04 19:45 
Mysterious>
Er SOCOM 2 også fedt i splitscreen?

Hvis du vil have fede split-screen titler, så skal du nok nærmere kigge i retning af Timesplitters 2 (ja ok, ved godt du har det til GCN), 007: EON, Red Faction 2 & Freedom Fighters.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 30/03-04 19:47 
Core>
...og hvis det er tilfældet, så er min mening at Dead or Alive 2 er bedre endnu...

Tag fungerer bedre i DOA2 end TTT, ja, men det er jo mere eller mindre uspilleligt pga. overdrevne counters...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 30/03-04 20:05 
Jeg syntes at DOA2 er langt bedre end Tekken, både pga den mere vellykkede Tag-funktion og fordi at man kan bruge analog-sticks, men jeg ved også godt at jeg er lidt sær med Fighter-spil, og jeg har aldrig været særlig begejstret for Tekken-serien...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 30/03-04 20:09 
Core>
analog-sticks

...

lidt sær med Fighter-spil

Ja... ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 30/03-04 20:13 
Det skal da i hvert fald ikke være nogen hemmelighed...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 31/03-04 10:29 
Dropship: United Peace Force. Det kan fås for 200,- og dét er det da værd (Naiera ;).
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
MadsMadsSkrevet 31/03-04 12:27 
Jeg kan anbefale Beyond Good & Evil, Prince of Persia og SSX 3 - tilfældigvis har jeg alle tre til salg hvis du skulle være interesseret =)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/03-04 12:38 
Core>
Tony Hawk Underground

4'eren er meget bedre end THUG på alle måder.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 31/03-04 12:58 
Konsolkongen>
4'eren er meget bedre end THUG på alle måder.

Det syntes jeg bestemt ikke, THUG har langt bedre grafik, meget federe multiplayer-funktion, og så er det da meget federe at lave sin egen character end at køre med i forvejen eksisterende skatere, desuden er soundtracket også federe i THUG. Hvis man vælger ikke at ville spille THUG så syntes jeg da helt klart at 3'eren stadig er at foretrække frem for 4'eren, da det har de fedeste baner...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 31/03-04 16:52 
ICO!!
Hvorfor er det ikke blevet nævnt? Det er klart et af det største musts til PS2.
Zone of the Enders 2 er også anbefalelsesværdigt. Etteren er genial, men har for mange mangler.
Ellers Contra: Shattered Soldier til action-spilleren, der skal have det bedste. ;)

De spil du i forvejen har er alle sammen musts i min bog, til gengæld kan jeg godt anbefale at vente lidt med at anskaffe Castlevania.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 31/03-04 18:29, rettet 31/03-04 18:31 
Sumez>> ok, pga. prisen?
ICO er tilføjet til ønskelisten :)

Barrett>>
Jeg er muligvis interesseret i Beyond Good & Evil.

Er der nogen der kan be/afkræfte min teori om at det er bedre til XBOX?

Det er lidt svært at tjekke udfra vurderingerne da XBOX versionen kun har 2 vurderinger.
RJKRJKSkrevet 31/03-04 18:56, rettet 31/03-04 18:57 
BG&E er til tider lidt langsom i det til PS2. Men fuldt ud spilbart og til prisen snyder man kun sig selv, hvis man ikke tager det til den konsol, man nu har.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 31/03-04 19:00 
Det er da blevet snakket igennem før, så det kan du da læse om her...

BG&E-tråd
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 31/03-04 22:16 
Mysterious>
Sumez>> ok, pga. prisen?

Ja. Da du er glad for CV-serien, kan du selvfølgelig ikke helt komme udenom titlen. Jeg ved ikke om du har prøvet det endnu, men vi har vist fået slået fast at det mildt sagt ikke er nær så godt som det kunne have været.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig