X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Half life 2 Udsat?


Svar
LessCDTLessCDTSkrevet 29/03-04 20:34 
Der har sikkert været andre topics omkring dette, men har ikke lige kunnet finde dem. Men passer det hvad jeg har hørt:

At Half Life er blevet udsat til september på grund af et andet hacker attack, som næsten fik downloaded hele kilde koden eller hva sker der? Det passer da forhåbentlig ikke!
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
LessCDTLessCDTSkrevet 29/03-04 20:36 
Kan en admin ikke lige rette min lidt pinlige stavefejl?
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
HankyHankySkrevet 29/03-04 20:51 
Hmm .. "Old news" at Kildekoderne er blevet hacked.
Jeg mener da at det skulle udkomme her mellem April-Maj.... Det skulle jo være udkommet før jul. Så, udsat har det da været ét par gange eller 10 :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DizzyDizzySkrevet 29/03-04 21:25 
At last years E3, Valve’s Half-life 2 demonstration was held within ATI’s Presentation booth, and Valve themselves didn’t present much else other than the E3 movie trailer which we've seen over and over again.

It is interesting to note that Valve has made some booth changes for this year's E3. The reserved booth is 1200 in the South Hall which leads many people to believe that they are planning to do something a little more.

We will see May 12th

Citat fra

...
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
LessCDTLessCDTSkrevet 29/03-04 21:41 
Jeg har nu læst i mit Pcgw-blad, og der står følgende:

"Efter endnu et angreb på deres server, hvor det meste af den færdige kildekode blev downloadet af netpirater, har de sagt, at de dropper hele Half-life 2 projektet. De siger selv, at omkostningerne ved at begynde at omprogrammere netkoden og andre dele vil tage for meget tid og koste for mange penge, til at de har råd til det. Det første angreb gjorde store indhug i økonomien og de måtte hente ekstra kapital ind fra investorer. Denne gang har investorerne sagt nej pga. gentagende manglende sikkerged....

Det kan være, at deres oplysninger er helt forkorte og ude af dato, men det har jeg i hvert fald læst... Jeg tror dog heller ikke på, at de vil droppe half-life helt..
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
GoMeZGoMeZSkrevet 29/03-04 21:57 
Er det april nummeret?
Det er jo nok en aprilsnar, ska du se. :D
Tror ikke Valve kunne finde på at droppe HL2.
Hvis du mangler en Gmail invitation så send en pm
DizzyDizzySkrevet 29/03-04 21:58 
Det er vist en and. Den florere på forskellige foraer, men hvis man kigger på de officielle sider står der intet om at den skulle være droppet. Derudover har man jo designet sin egen engine til HL2, som man håber at kunne sælge til andre spillefirmaer. Man har ligelledesudsendt det kit som skal bruges til at lave MOD. Så jeg tror der skal mere til før at HL 2 ryger i vasken :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
LessCDTLessCDTSkrevet 29/03-04 22:03 
Pyhaa, blev lige helt bange :P Jeg kunne heller ikke rigtig selv tro på det ;)
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
LessCDTLessCDTSkrevet 29/03-04 22:05 
Griner! Tjek lige min stavefejl "sikkerged"! Det er da nok det fedeste ord jeg længe har hørt :D
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 29/03-04 22:50 
Aldrig hørt om sikkerged?

Det har jeg heller ikke...
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig