X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Spørgsmål om Axel Music-handler


Reply
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/03-04 12:43, rettet 29/03-04 12:43 
Jeg overvejer stærkt at bestille forskellige Hong Kong-titler fra Axelmusic, men jeg vil godt lige høre et par småting inden jeg kaster mig ud i det:

1. Når man placerer en ordre på f.eks 5 film, bliver de så sendt løbende, alt efter ordrestatus eller sendes de samlet når alle DVD'er er på lager?

2. Bliver pengene trukket forud eller først når varen afsendes (f.eks. trækker Laserdisken først pengene for den enkelte DVD, når den sendes afsted, hvilket er rart, da man ikke har et stort beløb "ude at svømme" på den måde)

3. Hvad er den generelle opfattelse af kundeservice? God, middel, dårlig?
amigaforeveramigaforeverSkrevet 29/03-04 13:00 
Hej, nedenstående link har lidt med emnet at gøre, håber det kan hjælpe:


Axelmusic club racoon
JmogJmogSkrevet 29/03-04 13:10 
Tingene blive sendt efterhånden som de kommer hjem og pengene trukket efterhånden som tingene bliver sendt.

Jeg har kun gode erfaringer med dem.
PoulPoulSkrevet 29/03-04 13:14 
Jeg har handlet med dem et par gange og kan kun sige at det var en positiv oplevelse.
RitesRitesSkrevet 29/03-04 14:06 
Samme her.
Positive erfaringer.
» a winner is you «
JuggernautJuggernautSkrevet 29/03-04 15:25 
Ingen problemer med Axelmusic, men det ved du jo :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
YamadaYamadaSkrevet 29/03-04 17:16 
har efterhånden købt en hel del over AM og har ikke oplevet andet en god service!
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 29/03-04 17:20 
Også positive handler herfra :)
majjohamajjohaSkrevet 29/03-04 17:35 
Også kun positive :)
enfenenfenSkrevet 29/03-04 17:37 
Jeg har også kun gode erfaringer med Axel Music/Club Raccoon.

En enkelt gang forsvandt to af mine film, men Rasmus fik fluks sendt to nye eksemplarer, som så også dukkede op.
What is the Matrix?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/03-04 17:37 
Kun godt om Axelmusic herfra
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/12-05 15:34 
Havde lige min hidtil mest positive oplevelse med onlinehandlen nogensinde, her den anden dag :)

Jeg havde bestilt en god portion film fra axelmusic forrige søndag, modtog til min glæde allerede de første film torsdag og igen blev mine forventninger til axelmusic indfriet :)

Desværre viste det sig ved nærmere eftersyn at den ene film var den forkerte version, havde bestil Howls Moving Castle Limited Special Edition men havde modtage Speciel Edtion... grin bare...
Jeg sendte så dem en mail fredag morgen og 5 min senere havde de svaret at de gerne vil ha mig til at sende dem nummeret under stregkoden for lige at se om der var tale om en fejl. jeg sendte den og fredag aften bekræftede de at det var en fejl fra deres side og at den rigtige film vil blive afsendt hurtigst muligt, og de ville vedlægge en kuvert jeg kunne sende den første film tilbage i og så dække porto omkostninger...

Søndag var pakken så allerede afsendt :)

Ikke en særlig vigtig nyhed men synes da lige jeg vil huske at rose et af de steder der yder service af højeste klasse på det kære internet :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/12-05 15:56 
Fedt nok, Palsgaard! Jeg kan også bekræfte at kundeservice er helt i top. Alle henvendelser fra min side bliver besvaret meget hurtigt, og en tilpas løsning på "problemerne" findes hver gang.
NaieraNaieraSkrevet 05/12-05 16:41, rettet 05/12-05 16:42 
Nogen gange er de bare pænt langsomme til at snolde sig sammen med visse nye udgivelser. F.eks. sendte de først Godannar Vol. 2 ud mere end fem dage efter udgivelsen. Det er lidt for slapt, når titlerne fra ADV og andre firmaer plejer at komme ud til butikkerne to-tre uger før udgivelsen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 06/12-05 07:55 
Så har de til gengæld et ret imponerende udvalg sammenlignet med praktisk talt alle andre danske forhandlere.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/12-05 08:54 
Jeg køber så meget at jeg slet ikke opdager hvis de er forsinket en uge eller to :-D
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/06-12 12:44 
SHIT!!! Axelmusic / PlanetAxel er gået konkurs... se hjemmesiden for mere :-(
NaieraNaieraSkrevet 19/06-12 12:48 
Ja, det blev lige vendt i Aaaargh-tråden. Totalt røv over mega nederen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Username
Password
Remember me