X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bedste film I ikke har hørt om:


Svar
RJKRJKSkrevet 03/04-03 00:51, rettet 03/04-03 00:53 
Donnie Darko.

Jeg har vidst aldrig reklameret for den i dette selskab før, men jeg ved at flere herinde deler filmsmag med mig, så hermed får I chancen for også at opdage en helt speciel oplevelse.

Filmen er svært beskrivelig, da den falder udenfor alle gængse genrer. Her er både drama, gyser, science fiction og ungdomsfilm. Handlingen er ikke nemmere at sætte fingeren p... Se hele indlægget


MSN.Film: Donnie Darko (af undertegnede)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
119 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
tue hazukitue hazukiSkrevet 09/04-03 23:06 
Faktisk er Kellys Helte og så ret god

ps det er en gammel krigsfilm med donald sutherland!
»You'll never walk alone«
JAAJAASkrevet 10/04-03 02:59 
Near Dark (1987)

Vampyrer i en anderledes og, sammenlignet med andre vampyfilm, meget moderne stil. Lance Henriksen, Bill Paxton m.fl.

Den holder faktisk stadig ret godt.

Near Dark
RJKRJKSkrevet 10/04-03 12:12 
Det er jo også Katheryn Bigelow (ex-fru James Cameron) der har lavet den. Hun har også lavet den fremragende Strange Days.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 10/04-03 13:10, rettet 10/04-03 13:11 
Ja, Strange Days er en overraskende god film (og få nu set den Thursday !)

Thursday
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/04-03 15:39 
Den var på TV2 lørdag nat.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/04-03 22:03 
RJK >
Det er jo også Katheryn Bigelow (ex-fru James Cameron) der har lavet den. Hun har også lavet den fremragende Strange Days.

Og Point Break (1991)... en af de få gode Patrick Swayze film som sagt >;). Var det ikke for den film vil jeg vove at påstå, at der ikke været nogen Matrix-film med Keanu Reeves i hovedrollen. Så var det blevet Colin Farrell...!
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KTCKTCSkrevet 13/04-03 22:51 
Lige for at nævne en film, som nok ikke så mange af jeg kender, kan jeg nævne den belgiske "Mand Bider Hund". Den har en meget speciel stemning og autencitet over sig, samt nogle monologer og dialoger, der slår gnister.
Den er dog ikke for sarte sjæle, men det er klart en film, jeg gerne vil se igen.

Kommentarer er velkomne...

PS: Man kunne godt gætte på, at Blair Witch har lånt lidt af idéen bag kameraholdet i denne film.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
la0sla0sSkrevet 13/04-03 22:54, rettet 13/04-03 22:59 
>StrideR
Og Point Break (1991)... en af de få gode Patrick Swayze film som sagt >;). Var det ikke for den film vil jeg vove at påstå, at der ikke været nogen Matrix-film med Keanu Reeves i hovedrollen. Så var det blevet Colin Farrell...!

ja undskyld.. men hvad er det liiige der får dig til at tro at Colin Farrell var et navn man ville satse på i forhold til Keanu Reeves? EDIT: klargører lige: hvis ikke Keanu havde lavet point break... og iøvrigt er speed og johnny mnemonic nok film der har haft mere at sige vedr. rollen i matrix.

Colin Farrell er jo først blevet et navn indenfor de sidste par år, for ikke at sige at 2002 var året for ham... hans præ-1999 film siger intet.. ikke engang the warzone var færdig der..
Hvad sker der?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/04-03 08:36 
Will Smith skulle oprindeligt have haft rollen som Neo.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
la0sla0sSkrevet 14/04-03 08:50 
NEJ! Chuck Norris og kun Chuck Norris.... eller Michael Dudikoff (for han har lavet vildt gode film.. gode gamle ninja)
Hvad sker der?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/04-03 09:35, rettet 14/04-03 09:35 
la0s >
>StrideR
Og Point Break (1991)... en af de få gode Patrick Swayze film som sagt >;). Var det ikke for den film vil jeg vove at påstå, at der ikke været nogen Matrix-film med Keanu Reeves i hovedrollen. Så var det blevet Colin Farrell...!

ja undskyld.. men hvad er det liiige der får dig til at tro at Colin Farrell var et navn man ville satse på i forhold til Keanu Reeves? EDIT: klargører lige: hvis ikke Keanu havde lavet point break... og iøvrigt er speed og johnny mnemonic nok film der har haft mere at sige vedr. rollen i matrix.

Helt enig mht Speed og Johnny Mnemonic, men jeg ville bare pointere at det var Point Break, der for alvor kickstartede Keanu Reeves karriere og hans apatiske *dOOd*-image. Javist har han da måske noget karisma, men han er ikke den mest 'dybe' skuespiller i verden... > Bill & Teds Wild Adventure (eller hvad den hedder...)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
AmbyAmbySkrevet 14/04-03 11:10 
Ja, manden har jo kun et ansigtudtryk, så de roller han tager skal jo nærmeste være lavet til ham.
Jeg så engang My Own Private Idaho for at finde ud af om han overhovedet kunne spille følsom i sådan en film. Det er dog længe siden og jeg kan ikke huske hvad min komklusion blev.
Nogen der har filmen - af en eller anden grund - frisk i hu ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/04-03 15:33, rettet 14/04-03 15:42 
la0s >
NEJ! Chuck Norris og kun Chuck Norris.... eller Michael Dudikoff (for han har lavet vildt gode film.. gode gamle ninja)

Det var ikke en joke (Men det ved du)?

"Turned down the role of Neo in Matrix, The (1999)"

Leder efter interview med konen.

"Jada Pinkett Smith: Well I met them for the first time on the first Matrix. First they were interested in Will [Smith] for the concept, and Will had brought home all of these massive drawings that they had done. I could just tell from the drawings. The first drawing I laid my eyes on was the first Trinity scene in the first Matrix. I was like, "Will, this is serious. These cats, they got something." And he's like, "They don't even know how they're going to do the movie." And I said, "These cats will figure it out."

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/04-03 17:28, rettet 25/04-03 19:13 
Mega Bump! - Nu har jeg fået den set.

RJK >
Donnie Darko.
Én ting har jeg fundet ud af: der er ikke to, der har fået det samme ud af filmen...

Men filmens skabere havde et helt klart budskab. Jeg TROR <--- (bemærk min formulering) ikke det er en "åben fortolknings-film" - men bare en film, der kræver lidt hjernearbejde.

Rettelse:
Må jeg rette mig selv? Richard Kelly har faktisk selv haft intentionen om "et åbent plot" - altså totalt modsat min ovenstående udtalelse :-)

Kanon filmoplevelse.

Deus ex machina. Translated from the Latin, the phrase means "a god from a machine." In Roman and Greek dramas, the deus ex machina was a godlike character that machinery lowered onto the stage for the express purpose of getting the hero out of a jam.

Jeg er Darko - hvem er du?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/04-03 19:23 
Jeg fandt denne side:

God DD side
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/04-03 19:50 
asm >
Og nu vi snakker undervurderede film...
så er "23 (Nichts ist so wie es scheint)" et must
(og hvis man ydermere har læst Robert Anthon Wilsons "Illuminatus", så er der ingen vej udenom, den film skal ses...)

HØRT!
Det hjælper nok en del at have læst dén bog - og/eller at have en interesse for konspirationsterorier.
Men for satan det er en stenet bog at komme igennem. KLF giver pludselig meget mere mening ;-)

I øvrigt, anden god tysk som I nok ikke kender: Metropolis.
Ufatteligt at en stum film kan være så gribende.

Ellers vil jeg anbefale Peter Jacksons "Heavenly Creatures" - som indtil jeg så Requiem havde rekorden som mest ubehagelige film.

Ford Fairlane, Rock'n'Roll Detective - den film Ace Ventura gerne vil være.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
la0sla0sSkrevet 02/05-03 02:09 
come on somebody give me a hug.. jeg er lige blevet færdig med at se Requiem for a Dream igen. Hvorfor jeg så den igen fatter jeg ikke... jeg er genuint ødelagt i hovedet.

maaaaan i need a hug.
Hvad sker der?
McPlayboyMcPlayboySkrevet 02/05-03 11:09 
Den bedste film i ikke har hørt om er klart.... Skating in Aabenraa
MuH
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/05-03 18:15 
la0s - den bedste tegneseriefigur I ikke har hørt om ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BaggyBaggySkrevet 03/05-03 01:15, rettet 03/05-03 01:15 
Hvad med Bullitt ?
godt nok en ældre sag efter hånden men stadig fed... eller den orginale udgave af Gone in 60 Sec.

Men ellers:

Som dark-light nævner:
"Brother" er simpelthen en må ha film. ( min mening)
Men også andre asiatiske film.. ( JET LI film og lign)

Legend of the Red Dragon ( Jet Li)
Iron Monkey ( Donnie Yen)
Once Upon A Time In China( Jet Li)
Fist of Fury (Bruce Lee)
Killer " ok tiden er måske løbet lidt fra den men lidt af en klassiker"
Scorpion King ( Won Jin) ( instrueret af Sammo hung-Tyksak kendt fra bla: Material arts, tv-serie.)

Det var vist det.. : )
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
la0sla0sSkrevet 03/05-03 03:19 
Born2Play >
la0s - den bedste tegneseriefigur I ikke har hørt om ;-)

og nu med valgfri farve
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 03/05-03 03:27 
Baggy >
Hvad med Bullitt ?
godt nok en ældre sag efter hånden men stadig fed... eller den orginale udgave af Gone in 60 Sec.

Men ellers:

Som dark-light nævner:
"Brother" er simpelthen en må ha film. ( min mening)
Men også andre asiatiske film.. ( JET LI film og lign)

Legend of the Red Dragon ( Jet Li)
Iron Monkey ( Donnie Yen)
Once Upon A Time In China( Jet Li)
Fist of Fury (Bruce Lee)
Killer " ok tiden er måske løbet lidt fra den men lidt af en klassiker"
Scorpion King ( Won Jin) ( instrueret af Sammo hung-Tyksak kendt fra bla: Material arts, tv-serie.)

Det var vist det.. : )


Bullitt er jo en klassiker.. den har man set, eller den er ihvertfald kendt... gone in sixty.. altså den originale er so and so.. men har en værdi pga tiden den blev lavet i og så pga ideen og de ting der, derfor følger med på grund af tidsrammen...

men det er brother jeg vil frem til... den er god, men den er ikke perfekt... eller et musthave, sagde grisen, den er ujævn og langsom.. jeg ved det er stilen men Kitano gør det betydeligt bedre i sine tidligere film.

De andre du nævner kan jeg kun være enige på det niveau at de fleste er underholdende på den sære og billige måde som den slags er (de er jo vilde rent stuntmæssigt).
Hvad sker der?
BaggyBaggySkrevet 03/05-03 11:30 
Brother er måske lidt langsom men det er også en kontrast ( for mig) til de "sære" wu chi og kung fu film....
Brother:
Jeg synes at de er cool at se hvordan han er i japan. til han kommer til USA og møder kulturen til at den amerikanske mafia rydder op.. Jeg synes der er en god udvikling gennem historien.. der er et eller andet der... ved ikke lige hvad det er .. : )
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
AmbyAmbySkrevet 20/07-03 14:16 
Andre end mig der glæder sig til dette ?

Doc Ock.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/07-03 16:26 
Som de også skriver i teksten:

"Fucking super-badass!".

Håber dog vi ser Eddie Brock i 3'eren.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
millenniummillenniumSkrevet 20/07-03 16:39 
Der er ikke mange film der har prøvet at udfordre Alien som det bedste sci-fi gys nogensinde (min mening), men Event Horizon gjort et meget værdigt forsøg.
Sjovt nok fandt den aldrig vej til biograferne i DK, men blev smidt direkte på videohylderne, og er derved meget overset.
The medium is the message.
la0sla0sSkrevet 20/07-03 17:10 
jeg kan ikke andet end være uenig. event horizon er da en rimelig film, men den tenderer altså nogle gange det morsomme, selvom det ikke var planen. Skuespillet er altså heller ikke i top. Jeg ved godt at der er mange som synes den er helt vildt god, men hvis man ser den et par gange svinder den meget hurtigt ind til et simpelt genrestykke... synes jeg :)
Hvad sker der?
AmbyAmbySkrevet 20/07-03 17:15 
Born2Play >
...
Håber dog vi ser Eddie Brock i 3'eren.

Han er for sej til Spiderman. Så hellere en spin-off
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
millenniummillenniumSkrevet 20/07-03 17:22 
Tænker du på replikker som "The darkness inside of me..." ;-)
Jeg ved godt Event Horizon har sine flaws, men når man ser hvad for noget bræk der ellers bliver smidt i biografen, kan man kun undre sig hvorfor den røg direkte til Playtime Video.
The medium is the message.
la0sla0sSkrevet 20/07-03 17:24 
ja ok.. det har du ret i. den havde helt sikkert biokvalliteter.. men måske er det bedst den ikke kom i biffen.. nu har den jo en kultrolle osv.
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 23/07-03 02:07, rettet 23/07-03 02:13 
Jeg vil blot lige råbe filmen Cypher op. Den er lavet af manden bag The Cube (Vincenzo Natali). Den får en hård/semihård medfart i det nederste link til MSN.
men jeg kan ikke andet end at være uenig i karakteren. Skuespillet er fint især Jeremy Northam gør det godt i hovedrollen. Det der dog rammer mig er den visuelle stil, i anmeldelsen lyder det som om han stjæler fra andre, men Natalis stil er hans egen, og den han til fulde folder ud i filmen. En stil han selv har udviklet gennem sine første film.

Den har et klinisk og afdæmpet look, som passer perfekt til den klaustrofobiske kulde og paranoia som er i filmen. Der dukker nogle CGI sekvenser op, som afslører at filmen ikke har haft stort budget, men de ødelægger NÆSTEN intet. Plottet ER søgt, men Cypher er mere end blot en scifi film der vil overraske, det er først og fremmest en visuel film (den sætning kan læses forkert), der skal nydes for udtrykket og kameraføringen.

Jeg anbefaler den på det højeste, også selvom den har mindre gode sider (så dårlig er slutningen dog ikke). Nyd den.

Det er en scifi spion thriller, som jeg er meget tilfreds med. Visuelt er den fantastisk. Den får 7½/10... og så er det jo dejligt at se en ikke hollywoodsk-film

NB: Efter en uheldig oplevelse med en yderst tyndhudet og ærekær anmelder, vil jeg blot pointere overfor MSN anmelderen der har anmeldet Cypher, at dette ikke er et personligt angreb, blot en filmelskers egen ydmyge uenighed der udmynter sig i denne post.

EDIT: læs mere her http://us.imdb.com/Title?0284978

msn anmeldelsen
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 23/07-03 02:17 
Jeg er nu ellers ret sikker på, at Martin Lyager kan stå for mosten ;)

Cube er en af mine egne små favoritter og et par af mine bekendte har også rost Cypher, men jeg har selvfølgelig glemt hvem... ;) Var det nogen herinde fra?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 23/07-03 02:19 
ahh.. ja Cube er en fin film... slet ikke dårlig eller som film er flest
Hvad sker der?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/09-04 15:50 
Cypher så jeg uden forudgående forventniger (ja-ja, den vending brugte jeg også i et andet indlæg :)), og er man til Cube, vil jeg mene, at Cypher er klart anbefalelsesværdig. En uforudsigelig film med enkelte originale udfald.

Og jeres links til MSN Film er nede ;P
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KalicolaKalicolaSkrevet 16/09-04 17:29 
Underworld. Og jeg snakker ikke om den med vampyrerne og varulvene. Jeg snakker om Underworld med Denis Leary i hovedrollen. Det er en helt fantastisk gennemført film. Den er meget svær at skaffe, jeg købte den ved et tilfælde som brugt film i blockbuster engang.

Den er i ægte quentin tarantino stil. Med stor vægt på gennemførte samtaler og repliker, og skuespillet er i topklasse. Denis Leary spiller suverænt i den film. Den er et MUST-SEE.

Der var en som nævnte thuesday. Kan man li den, vil man elske Underworld.
For The Love Of The Game
AmbyAmbySkrevet 16/09-04 17:56 
Lyder som en film man skal se. Udfra din beskrivelse lyder den dog ikke særlig nem at få fat i.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/09-04 05:06 
Nej, det var sørme svært at finde den:

http://imdb.com/title/tt0120414/

http://www.axelmusic.dk/productDetails/774212110337

:-P
AmbyAmbySkrevet 17/09-04 08:15 
Fair nok :) Alt god kommer til den der leder? Synes dog imdb's anmeldelser er ret så skræmmende.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KalicolaKalicolaSkrevet 18/09-04 03:04 
Hmm... det lader til at anmelderen ikke bryder sig om den type film.... Men prøv lige at læse nogle af de user comment der også er. Nogle mener at det er noget hø, mens andre som mig selv, mener at det er en suveræn film...

Men det er nok smartest at se den selv... og dømme den derefter.

tjek it out guys
For The Love Of The Game
dchangdchangSkrevet 18/09-04 08:30 
Nogen af jer har nok hørt om den svenske film Ondskab (Onskan). Eller set den. Og til dem der ikke har, så er det bare at købe den når den kommer på dvd til oktober.

Jeg syntes at det er en fantastisk slagkraftig film der går lige i fjæset på én.

Anmeldelse af Ondskab...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/09-04 09:05 
Man skal ikke lægge alt for meget i imdb's anmeldelser eller gennemsnit! De svinger alt for meget til at man kan stole på dem. Everybody's a critic!

"Onskan" har jeg på bestilling, og jeg glæder mig :-)
NaieraNaieraSkrevet 18/09-04 12:35 
Den svenske DVD var jo ude før filmen kom i biograferne herhjemme. Også med danske undertekster. Så: OLD NEWS! ;)

Men filmen er god og helt sikkert værd at se.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 18/09-04 12:46, rettet 18/09-04 12:46 
dchang>
Nogen af jer har nok hørt om den svenske film Ondskab (Onskan). Eller set den. Og til dem der ikke har, så er det bare at købe den når den kommer på dvd til oktober.

Den blev jo temmelig rost i samtlige danske medier da den kom i biografen herhjemme, så jeg har bestemt planer om at se den på et tidspunkt. Virker meget lovende..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/09-04 16:36 
Jeg var inde og se den i Imperial samme nat, hvor de også viste Oscar uddelingen. Den kan helt klart anbefales - selvom min holdning nok er lidt præget af den særlige stemning der var i salen den aften, er jeg ikke i tvivl om at det er en af de bedste film jeg længe har set
psychomantispsychomantisSkrevet 18/09-04 17:19 
Jeg kan anbefale to, begge sort/hvid, begge temmeligt forstyrrende film.

Pi af Darren Aronofsky (manden bag Requiem for a Dream).
Sær og ubehagelig film der filosofisk set blander matematik og kabbalah. Jeg så den mens jeg havde tømmermænd og ondt i hovedet. Det kan ikke just anbefales og handlingen er svær. Men det er en sær og anderledes filmoplevelse.

The Addiction af Abel Ferrara (manden bag bl.a. Driller Killer og Bad Lieutenant).
Igen en sort/hvid film i den tungere ende, men efter min mening en hel del lettere tilgængelig end Pi. En form for moderne vampyrfortælling, der filosoferer over afhængighed og livets mening (sic!). Alt den filosoferen skal man nok ikke lægge for meget i, men filmen i "sig selv" er utrolig god og Christopher Walken spiller fremragende.
dchangdchangSkrevet 15/10-04 17:27 
Jeg er nok ikke den eneste Christian Bale-fan herinde, går jeg udfra. Jeg ser meget frem til at se hans nye film "The Machinist", som snart begynder at gå i biffen ovre i staterne. Prøv evt. at se traileren (hvis i har Quicktime). Den ser meget spændende ud.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KalicolaKalicolaSkrevet 16/10-04 00:18 
Christian bale er en super fed skuespiller. Hvilket minder mig om filmen equilibrium, som er en rigtig go film med ham i hovedrollen. Det er en af mine favorit film, så ta og se den engang. Den hedder vidst cubix på dansk...

Det er også en af de film i ikke har hørt om :-) mange har ikke
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/10-04 11:00 
Ikke hørt om 'Cubic'? Kun hvis du er blind og døv og aldrig går i videobutikker. Den har da været hypet rimeligt meget. Oh well... :-)

Jeg så denne her for et års tid siden, og den var virkelig god. Helt overset i biograferne:

The Nest
http://www.axelmusic.dk/productDetails/031398157250

Jaja, "fransk", men med samme tempo som 'Taxi', bare uden så meget humor. Temmelig rå i sin tone (der bliver ikke lagt fingre imellem) og nervepirrende spændende (sådan husker jeg den i hvert fald, så nu får jeg se om den holder, når DVD'en dumper ned i postkassen).
YamadaYamadaSkrevet 16/10-04 12:22 
Kan vist diskuteres om hvorvidt denne film er omtalt, men "Oldboy" er helt klart en film dere r værd at tjekke ud.
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
SumezSumezSkrevet 16/10-04 16:32, rettet 16/10-04 17:16 
Hvis man ikke har hørt om Cubic, skyldes det jo nok det fuldstændig uforklarlige navneskift. :P
Equilibrium blev da ret omtalt, da den kom frem i amerikanske biografer, men det gik helt hen over hovedet på mig da den kom på DVD i Danmark. Cubic, hvad pokker?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
119 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig