X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

At flytte en live acount


Svar
nullernullerSkrevet 28/03-04 21:29 
Hejsa, kan nogle hjælpe mig, min xbox (den med thomson drev) er ved at drive mig til vandvid. i SCPT fryser den ca 7 gange i timen (og det er ikke ved optimatch skærmen)
men inde i spillet. så jeg vil have en ny xbox.
men hvordan flytter jeg min live konto over på den nye, og skal jeg til at downloade alle de extra ting jeg har inde (biler,baner,og opdateringer i det hele taget)
og hvad var det nu for et nummer jeg skal holde øje med på xboxen. (for at få en med et godt drev)
al hjælp bliver meget påskønnet
mvh nuller
Nu med Xbox 360
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 28/03-04 21:52, rettet 28/03-04 21:53 
du trykker bare på Account recovery i din nye Xbox og taster de fleste oplysninger ind.. så finder Xbox'en den selv.
og ja.. man kan ikke overføre banerne fra den gamle xbox over i den nye.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
nullernullerSkrevet 28/03-04 22:01 
mange tak for svaret.....
hvilken xbox version er den bedste at købe nu lige pt.
Nu med Xbox 360
enfenenfenSkrevet 28/03-04 22:03, rettet 28/03-04 22:04 
nuller>
Hejsa, kan nogle hjælpe mig, min xbox (den med thomson drev) er ved at drive mig til vandvid. i SCPT fryser den ca 7 gange i timen (og det er ikke ved optimatch skærmen)
men inde i spillet. så jeg vil have en ny xbox.

Få M$ til at hente din Xbox, da de henter, bringer og reparerer den gratis. Hvis du selvfølgelig stadig har garanti på den.

Min Xbox er også med Thomson drev og det drev gik også kold. UPS hentede den i tirsdags og i fredags fik jeg en mail om, at min Xbox var på vej hjem igen. Det er sgu da hurtigt...
What is the Matrix?
nullernullerSkrevet 28/03-04 22:31 
ja det var jo en mulighed, jeg finder lige bonnen.
Nu med Xbox 360
enfenenfenSkrevet 28/03-04 23:32 
Jeg skulle kun nævne mit serienummer til M$ og så sagde de at alt var ok - 2 års garanti, som udløber maj 2005.
What is the Matrix?
PlaykidPlaykidSkrevet 28/03-04 23:42 
Serienummeret er det som står bag på Xboxen, ikke?
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 29/03-04 00:04 
jo...
What is the Matrix?
nullernullerSkrevet 29/03-04 07:02 
Det lyder godt, jeg kunne ikke finde bonnen, så jeg prøver at ringe til dem i stedet.
Nu med Xbox 360
RitesRitesSkrevet 29/03-04 08:17 
Ellers kan det let gøres med et memorycard.
» a winner is you «
KTCKTCSkrevet 29/03-04 13:15 
Du kan også prøve at rense drevet med en rense-cd. Det hjælper i mange tilfælde, og sådan en fætter kan købes i supermarkeder for 60-7kr...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 29/03-04 17:38, rettet 29/03-04 17:38 
Men når nu M$ smider et helt nyt drev i, så er det dumt at lade være... :)
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 29/03-04 20:30 
Ja, men man oplever jo tit at de bare smider en anden Xbox efter én. Derved mister man savegames og Live-account oplysninger og risikerer at få en maskine i ringere stand.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nullernullerSkrevet 30/03-04 15:43 
Tak for jeres råd,
jeg har ingen garanti mere, så jeg køber en rense fætter.
og hvis det ikke virker, så køber jeg en ny, og snakker med KTC ang. den gamle ;-)
/nuller
Nu med Xbox 360
enfenenfenSkrevet 30/03-04 17:18, rettet 30/03-04 17:24 
Du kan da ikke have haft din Xbox i 2 år endnu?

Edit: Eller det kan du jo egenligt godt. Havde lige glemt, at jeg selv har haft en Xbox før den nuværende.

Det skal også lige siges, at det kun har taget en uge at få hentet, repareret og bragt igen. UPS kom med min Xbox idag, men jeg var dog ikke hjemme til at modtage den.
What is the Matrix?
nullernullerSkrevet 30/03-04 18:02 
jeg kan ikke finde min bon. så jeg går ud fra at jeg ikke kan få garantien til at dække. men det er måske forkert ?
og jeg tror ikke at 2 års reglen var trådt i kraft da jeg købte den. (det er nok ca.13-14 måneder siden)
Nu med Xbox 360
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 30/03-04 18:14 
2 års reglen gælder fra 1-1-2002.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
nullernullerSkrevet 30/03-04 18:29 
det lyder godt.. jeg havde overset at ENFEN skrev at han bare skulle sige hans serienummer.. (skulle de ikke have en bon, eller noget lign. ?)
for hvis de ikke skal , så ringer jeg selfølgelig til dem i morgen.
Nu med Xbox 360
enfenenfenSkrevet 30/03-04 19:15 
De skulle ikke have noget fra mig. Jeg spurgte dem endda, om de ville se en kvittering, men det var nok med serienummeret.
What is the Matrix?
OkottaOkottaSkrevet 01/04-04 16:39 
Jeg undrer mig lidt over, hvad I udsætter jeres Xboxe for, siden I kan ha' så mange problemer med f.eks Thompson drevet?

Selv har jeg haft to Xboxe med Thompson drev, og ingen af dem har der været problemer med. Flere af mine venner har haft Xboxe siden launchen, og de har heller ikke oplevet problemer med deres Thompson drev.

Behandler I ikke jeres konsoller ordentligt? :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-04 17:00 
Du skiller dig jo også af med dem så hurtigt igen, at du slet ikke opnår problemer ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 01/04-04 17:18 
Jeg tænkte nok den måtte komme :-)

Men - den første Xbox havde jeg i over et år, og der opstod ikke problemer med Thompson drevet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KTCKTCSkrevet 01/04-04 21:02 
Det plejer også først at drille efter 1½-2 år...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KoludaKoludaSkrevet 01/04-04 21:31 
Hvilket må sige at være en rigtig GOD leve tid på et drev.
Tænk bare på hvor mange timer det så har kørt, og sammenlign det med de timer en DVD-CD afspiller kører på den laser.

Unaset havd er det er godt drev, som også levetiden på alle de 3 drev mærker viser.

Tror faktisk det er Samsung drevet der den mindste levetid , efter hvad jeg har hørt indtil nu.
enfenenfenSkrevet 01/04-04 22:47, rettet 01/04-04 22:47 
Det nye drev, som M$ har smidt i min Xbox, er et Philips.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-04 23:08 
KTC>
Det plejer også først at drille efter 1½-2 år...

Mit holdt kun i ca 8 mdr. så var det slidt op :( (dvs. 3-4000 timers brug)
Spiller nu: Phantasy Star IV
quadquadSkrevet 02/04-04 00:23 
Det er jo også et ualmindeligt forbrug på 8 måneder - Ingen har deres drev kørende 15 timer om dagen..
PoulPoulSkrevet 20/10-04 10:25 
Bringer lige dette emne op, da jeg skal ud at have mig en PAL Box til at spille PES over Live med.

Er det muligt at have ens Live account på to XBoxe samtidig?? Eller vil accounten på min nuværende box automatisk bliver slettet, når jeg logger ind næste gang, efter at have lavet en "Account recovery" på den nye box? Og er der ikke noget med at man også kan flytte den mellem boxene via memorycard?? Hvilken løsning er den bedste i dette tilfælde, hvor jeg stadig har brug for accounten på begge boxe??
KTCKTCSkrevet 20/10-04 11:52 
Du kan så vidt jeg ved sagtens have accounten på flere Xboxe, men du kan naturligvis kun bruge den ene af gangen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 20/10-04 12:07 
Okotta>
Men - den første Xbox havde jeg i over et år, og der opstod ikke problemer med Thompson drevet.

Jeg har heller ikke haft problemer med Thompsom drevet, og min Xbox er fra launchen.

Dog får jeg til tider den besked med, at Xboxen ikke genkender disken. Men det gør mere eller mindre alle med Thompsom drevet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PoulPoulSkrevet 20/10-04 12:41 
KTC>
Du kan så vidt jeg ved sagtens have accounten på flere Xboxe, men du kan naturligvis kun bruge den ene af gangen...

Super....det ville da være den optimale løsning + at jeg sparer pengene til et memcard.
KTCKTCSkrevet 20/10-04 13:24 
Jeg ved ikke helt hvordan det vil fungere efter "Account Recovery", men med en memcard kan du altid logge ind på din Live konto direkte, bare der er en Xbox med netadgang.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PoulPoulSkrevet 20/10-04 13:30 
OK....tror bare jeg starter med at købe den nye XBox og kan så kan jeg jo altid købe et memcard, hvis det er mere praktisk.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig