X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V: Mega CD


Svar
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 28/03-04 15:52 
Jeg har fundet en som vil sælge en Sega CD med 12 spil og 2 kontrollere. Jeg ved ikke hvad spillene er, men er der nogle som kan sige mig hvilket prisleje sådan en tingest står i? Det er en Mega Drive og en Mega CD som add-on, altså begge konsoller, hvis man kan sige det på den måde..
NaieraNaieraSkrevet 28/03-04 16:02 
Det er vitalt for en på nogen måde brugbar vurdering, at du finder ud af hvilke spil der er tale om. Hvis det bare er det sædvanlige bæ, så snakker vi nogle hundrede. Hvis der er noget på nogen måde sjældent, kan vi snakker i tusinder.

Find ud af hvilke spil der er tale om!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
seebergseebergSkrevet 28/03-04 16:06 
Du ved ikke, hvilken version af Mega CDen det er vel?
Den første version (med CDskuffe) er langt mere sjælden end nummer to, og derfor også mere værd.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 28/03-04 16:14, rettet 28/03-04 16:14 
Ok, det lød ikke til han havde vildt meget forstand på hvad han egentlig havde, men jeg fik da titlerne til en del af spillene ud af ham.

Af de 12 spil er 11 af spillene til Mega CD'en:
-Ecco the Dolphin
-Spider Man
-Jaguar
-Prince of Persia
-Cobra command
så var der nogle spil som han refererede som "kanin slåsspil" og "robot" og "sold" hvis jeg ikke hørte meget forkert.

Der skulle efter sigende være manual og kasser til alle spillene, og manual med til Mega CD'en. Hjælper det på vurderingen på nogen måde?
RJKRJKSkrevet 28/03-04 17:07 
Mega CD'ere er da relativt sjældne herhjemme. Helt sikkert mere værd end "et par hundrede". :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 28/03-04 17:24 
Hvem skrev "et par"? Jeg skrev "nogle" ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig