X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy: CC spillere efterlyses


Svar
3of193of19Skrevet 27/03-04 07:07 
Har lige bestilt FF:CC; er der nogen fra København området der har lyst til at joine en gruppe? Søren og mig har hver en GBA og linkkabel; der er plads til to mere, men I skal have eget linkkabel og GBA.
Bor på Amager (Sundbyvester Plads).
RitesRitesSkrevet 27/03-04 07:56 
Skal bare have mig et link kabel.
» a winner is you «
PalsgaardPalsgaardSkrevet 27/03-04 08:24 
Jeg flytter til Vordingborg på onsdag, og skal bare sidde hele weekenden og kede mig alligevel... jeg har gba og link-kabel
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/03-04 10:48 
Azalon og jeg har både GBA og link kabler - du siger bare til.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ZøvnigZøvnigSkrevet 28/03-04 16:19 
Jeg har også både FF-CC GBA og GBA-GC kabel. Så jeg er helt klart også frisk hvis i stadig mangler en til at game :)

Hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
SumezSumezSkrevet 28/03-04 19:09 
Jeg er bestemt også frisk på at se lidt mere til det. Men som du måske husker, var der et problem med mit linkkabel. Måske kan det saves væk :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 28/03-04 19:52 
Fik også lige en mail fra rapsac, som også godt kunne tænke sig at prøve/være med.
Vi kunne jo danne to grupper når jeg får mit spil, en hos zøvnig og en hos mig, vi er otte i alt.
AsseAsseSkrevet 29/03-04 21:57 
Sumez>
Jeg er bestemt også frisk på at se lidt mere til det. Men som du måske husker, var der et problem med mit linkkabel. Måske kan det saves væk :!

Hvis problemet er at dit kabel er uoriginalt, og at det trykker ned på R og L knapperne på en SP, så kan det ordnes med en knibtang ;) Det gjorde vi da vi havde fået fat i 2 Gamester kabler. Men man skal ikke for langt ind, der sidder lidt ting og sager der inde =)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig