X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Weee (Super Grafx ankommet)


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 26/03-04 14:37 
Så kom pakken endelig. En komplet Super Grafx fra solens rige. Så nu skal der retro's *host* nå nej *host* mangler en step down og lidt spil...Men ikke desto mindre, så er maskinen min! Nu håber jeg virkelig at den virker :-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 26/03-04 14:39 
Damn, det bliver dyrt og besværligt at spille CD-spil......
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 26/03-04 14:42 
Grrrrrrr.... :) Fik den til en god pris.

Jeg var virkelig i tvivl om hvor mine penge skulle smides. Der var kun den tidligere omtalte Duo der manglede strømforsyningen som tilnærmelsesvis havde min interesse.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 26/03-04 14:51 
Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du køber en SG, når du også vil spille CD-spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 26/03-04 14:59 
Fordi prisen er noget lavere end en komplet Duo og det desuden er første gang jeg stifter bekendtskab med PCE. Så hvis jeg skulle fortryde det, er det ikke nær så mange penge der er gået tabt. Samtidig var det heller ikke et "must" med cd. Kun en mulighed :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
MarcusMarcusSkrevet 26/03-04 16:03 
Hvad er en Super Grafx?
Jeg kender kun Turbo Grafx og PC Engine? Ejer selv en Turbo Grafx som var til salg, jeg skal ha' skaffet en pc engine duo.
NaieraNaieraSkrevet 26/03-04 16:05 
Super Grafx er en PCE på steroider. Der blev udgivet en meget lille håndfuld spil til den. Den kan køre alle normale PCE-spil, og den kan også tilsluttes en CD-ROM2 enhed.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 26/03-04 16:07 
Mysterious>
Hvad er en Super Grafx?
Jeg kender kun Turbo Grafx og PC Engine? Ejer selv en Turbo Grafx som var til salg, jeg skal ha' skaffet en pc engine duo.

Her er et billede.

Super Grafx
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 26/03-04 16:16 
Naiera>
Damn, det bliver dyrt og besværligt at spille CD-spil......

Det er også dyrt at købe en Duo. Et cd-rom-drev koster også en pæn sjat, men det værste er nok at man skal betale seperat porto for det hele.. Jeg synes personligt det er federe at have en "original" opsætning end en Duo. Noget af det fede ved PC Engine er jo at det er den mindste konsol, der er produceret. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 26/03-04 16:22 
Min Duo er, på nær mine Mega Drive maskiner, den fladeste konsol jeg har... En Duo koster altså ikke meget mere end 1200,- inklusiv forsendelse, og som jeg ser det er alle de små dimser man skal bruge til en "original" PCE bare besvær. For ikke at nævne, at man skal betale seperat porto. Det bliver dælme dyrt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MarcusMarcusSkrevet 26/03-04 16:30 
Jeg vil også foretrække en duo.

Juggernaut>> Ok, angående siden så er det rimelig mystisk det her: If you haven't under 5 feedbacks , E-mail me before bidding... :)

Tillykke med anskaffelsen iøvrigt! :)
NaieraNaieraSkrevet 26/03-04 16:47 
Mysterious>
Juggernaut>> Ok, angående siden så er det rimelig mystisk det her: If you haven't under 5 feedbacks , E-mail me before bidding... :)

Der er vist nogen, der ikke har haft med mange engrish-talende at gøre så meget :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/03-04 17:45 
Haha, ja, jeg ved ikke hvad der er med dem og have og haven't :) Den er der næsten hver eneste gang...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig