X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Games4sale skuffer....


Svar
bootsbootsSkrevet 26/03-04 13:53 
Først får jeg en nyhedsmail om at Harvest Moon er på lager - så skriver jeg og spørger om de kan sende i dag - de siger ja - jeg bestiller - lidt efter får jeg en mail om at de kun har fået leveret spil til dem der har forudbestilt.... Surt, surt show....

Hvis der er nogen der har Harvest Moon liggende - gerne US udgaven - er jeg meget interesseret. Eller er der nogen der ved hvor jeg kan få fat i det meget hurtigt? Please, nu troede jeg lige spillet var på vej, og så.... :o(
fearless popcornfearless popc...Skrevet 26/03-04 14:25 
Ved ikke hvor hurtigt du får det, men det kan fås billigt på

DVDboxoffice.
just plug it in.
quaNquaNSkrevet 26/03-04 14:33, rettet 26/03-04 14:33 
Hvis det er gba spillet.
så har www.boomtown.net har lige fået det tror jeg nok.
ellers kan du prøve inde på axelmusic.dk
fearless popcornfearless popc...Skrevet 26/03-04 14:36 
Da de ikke har HM til GBA på Games4sale, tror jeg ikke det er det. :)
just plug it in.
quaNquaNSkrevet 26/03-04 14:37 
nå ups hehe
bootsbootsSkrevet 26/03-04 14:42 
Min fejl. Skrev ikke det var til GameCube.

Jeg har allerede HM til GBA. Er der nogen der ved, om man kan linke en US udgave af GBA versionen til en PAL udgave af Cube versionen?

Jeg skal helst bruge det allerede i morgen, så netbutikker - ihvertfald i udlandet - nytter ikke. Kiggede på Axel i går, og da havde de den ikke engang som "kommende"....

Nogen der har set det i "fysiske" butikker i nærheden af Taastrup eller Kalundborg? Pris?
CalleCalleSkrevet 26/03-04 15:26 
hmmm jeg så det i eb i lyngbystorcenter.
bootsbootsSkrevet 26/03-04 15:33 
Du kan vel ikke huske prisen, vel?
The DaneThe DaneSkrevet 26/03-04 16:30 
Ligesom med PC er der vel ikke nogen "US" GBA spil - de er regionsfri. Så der skulle vel ikke være noget problem der (af hvad jeg ved af).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 26/03-04 16:36 
Du kan ikke spille mod hindanden med gba hvis det ene er us og det andet pal.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
CalleCalleSkrevet 26/03-04 16:38 
jeg mener nok at det var til den sædvanlige dyre pris for et nyt gc spil.
bootsbootsSkrevet 26/03-04 18:11 
The Guardians>
Du kan ikke spille mod hindanden med gba hvis det ene er us og det andet pal.

I nogen spil kan man godt - i andre ikke. I Zelda kan man ihvertfald ikke. Men her går spørgsmålet mere på GBA-Cube end på GBA-GBA. Er der nogen der har prøvet at linke fra GBA-til CUBE med US spil i GBA og PAL spil i Cube?
AsseAsseSkrevet 30/03-04 15:59 
Det er ikke US, JPN og PAL. Det er EU, USA, AUS osv..
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 30/03-04 17:47 
Så også spillet for et par dage siden i Bruuns, både i EB og Game. Prisen var den sædvanlige høje. Boomtown har det vist ellers på lager...
bootsbootsSkrevet 30/03-04 18:17, rettet 30/03-04 18:21 
Mr.Good>
Det er ikke US, JPN og PAL. Det er EU, USA, AUS osv..

Hmmm.... Der står ellers PAL foran på mine Europæiske GameCube spil og JPN på et par japanske GBA spil jeg har (- har dog slet ikke nævnt japanske spil i tråden). Du har ret i, at det hedder USA på amerikanske GBA spil; men jeg tror ikke der er nogen herinde, der ikke ved hvad jeg mener, når jeg skriver "US".
bootsbootsSkrevet 30/03-04 18:27 
Pieyanthikos>
Så også spillet for et par dage siden i Bruuns, både i EB og Game. Prisen var den sædvanlige høje. Boomtown har det vist ellers på lager...

Tror jeg venter lidt så. Gider ikke betale så meget....
SonicSonicSkrevet 30/03-04 18:49 
Så det nede i mediamarkt.de her sidste weekend, kan ikke huske hvad de ville have for det, tror det var omkring 400,- kr.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
AsseAsseSkrevet 30/03-04 20:04 
boots>
Mr.Good>
Det er ikke US, JPN og PAL. Det er EU, USA, AUS osv..

men jeg tror ikke der er nogen herinde, der ikke ved hvad jeg mener, når jeg skriver "US".



Det var heller ikke det min pointe var, det var bare fordi nogen måske kunne få den opfattelse at man ikke kunne spille Japanske spil på en EU GBA. Bare for ikke at skabe forvirring.. :)
bootsbootsSkrevet 30/03-04 20:23 
Det er jo slet ikke dét der snakkes om... Desuden er det jo slået fast i tråden at GBA'en er regionsfri. Dét jeg vil vide er, om man kan bruge et US GBA spil med et PAL Cube spil. Selvom GBA'en er regionsfri, kan man jo ikke linke et US Zelda op mod et EU Zelda, derfor kunne der måske også komme problemer, hvis man linker et US GBA spil til et PAL Cube spil..... Slet ingen der kan svare dét?

Og for en ordens skyld, så hedder et japansk GBA spil altså JPN! :o)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 31/03-04 10:27 
Calle>
hmmm jeg så det i eb i lyngbystorcenter.

Findes der en EB i Lyngby Storcenter?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PlaykidPlaykidSkrevet 31/03-04 10:39 
Jeps, på første sal. Lige oppe ad rulletrapperne og så til højre.
Det er de rulletrapper i midten af centeret du skal bruge.
Spiller nu: Halo 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 31/03-04 10:49, rettet 31/03-04 10:50 
Nåh, 1. sal. Der kommer jeg aldrig. De plejer jo kun at være en H&M.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig