X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RaGe


Svar
VictorVictorSkrevet 26/03-04 11:59 
Er der en der har RaGes Email eller MSN? Skal bruge den fordi jeg gerne vil købe Battelfield Vietnam af ham :-)
AndyAndySkrevet 26/03-04 14:20 
Kan du ikke bare sende ham en besked..?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
NaieraNaieraSkrevet 26/03-04 14:21 
RaGe fik sin profil deaktiveret for nogle dage siden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
fumfumSkrevet 26/03-04 14:40 
Hvorfor?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NaieraNaieraSkrevet 26/03-04 14:41 
Han brød reglerne én gang for meget...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KeenKeenSkrevet 26/03-04 17:42 
Hvordan???
WehnerWehnerSkrevet 26/03-04 17:53 
Dagen inden hans profil var væk, havde han i hvert fald skrevet et indlæg med teksten: "Luk røven Naiera" i tråden om rygning.

Umiddelbart forekommer det ikke som noget, der bare minder om hårdt nok til sletning af profil, men der har vist været andre ting. Måske er vi bare vant til en anden omgangstone i Aalborg. Jeg har i hvert fald hørt værre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 26/03-04 18:02 
Selvfølgelig var det ikke den eneste "forseelse".

Men, tilbage til emnet!

Tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KakarotKakarotSkrevet 27/03-04 11:21, rettet 27/03-04 13:55 
Jeg har snakket med RaGe, og han sagde det ikke var ham der skrev det...Det var SaturinoX der brugte hans Login, til at skrive det der med LUK RØVEN etc.. :)

RaGe´s Email: Conradsen21hotmail.com
Sh0wMasTer@ofir.dk
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
KakarotKakarotSkrevet 30/03-04 18:17 
Host...hmm.
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/03-04 18:31 
Host?
JuggernautJuggernautSkrevet 30/03-04 18:36 
Jeg tror at han prøver at få en dialog igang med Naiera...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KakarotKakarotSkrevet 30/03-04 18:37, rettet 30/03-04 18:38 
Ja, det er rigtig Juggernaut :)
Den kan da ikke passe at RaGe skal smides ud pga. noget som han ikke engang har gjort.. :(
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
The BruceThe BruceSkrevet 30/03-04 18:40, rettet 30/03-04 18:40 
Send ham en privat besked- for det kan da ikke være rigtigt, at han skal smides ud!!! (...hvis han virkelig IKKE har gjort noget...!)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
dRxLdRxLSkrevet 30/03-04 18:49 
Moderatorerne mener nok at de har et synderegister der er langt nok til at de ikke vil have ham ind igen.
Desuden er det jo ikke nogen straf at være udelukket fra P:R, man skal bare finde noget andet at spilde sin tid med ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KakarotKakarotSkrevet 30/03-04 18:53 
Tjaa.. RaGe fik en besked fra en af adminerne, hvor der stod at det var hans egen skyld,at SaturinoX misbrugte hans bruger..
Det synes jeg ikke rigtig er en grund til, at smide folk ud.. :(
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/03-04 18:57 
Jeg tror desværre min afhængighed af Play:Right er nået til det punkt, hvor det ville være lidt af en straf at blive udelukket ;)
GakuGakuSkrevet 30/03-04 19:01, rettet 30/03-04 19:04 
Hvor mange herinde er altid logget ind på jeres privat computer og lader computeren stå tændt, når I er på tønden? Hvem kan se deres computer fra tønden?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 30/03-04 19:05 
RaGe har sgu altid været i blandt os og har da også deltaget i KonsolTræf UDEN at bide..

I want him back!
Home is where the hardware is..
MarcusMarcusSkrevet 30/03-04 19:10, rettet 30/03-04 19:10 
Det med Saturinox virker realistisk, de var jo venner, og Rage ordnede min handel med Saturinox, men jeg ved ikke hvad Rage tidligere har gjort herinde som til dels er grund til udelukkelsen.

<EDIT>
Og fedt at se den Mario støvle igen :) Det er noget tid siden jeg sidst har fået spillet det :)
majjohamajjohaSkrevet 30/03-04 19:11 
KidCaffeine>
Jeg tror desværre min afhængighed af Play:Right er nået til det punkt, hvor det ville være lidt af en straf at blive udelukket ;)
Sådan har jeg det også :D
RJKRJKSkrevet 30/03-04 19:33 
Kakarot>
hans egen skyld,at SaturinoX misbrugte hans bruger..

Det er det nemlig. Det er desværre sket adskillige gange gennem tiden, at de to (mere eller mindre aftalt) har udgivet sig for at være hinanden, for at svine andre til. Det er selvfølgelig uacceptabel opførsel og begge har i sin tid også fået at vide, at de ville blive udelukket, hvis dette gentog sig.

Det holder bare ikke, at man gentagne gange er "uskyldig", fordi ens venner misbruger ens profil. Så må man jo lære at logge ud... Og det gælder selvfølgelig for alle.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 30/03-04 19:38, rettet 30/03-04 19:39 
Det er også vigtigt at forstå at vi på forummet kun har set os nødsaget til at banne to faste brugere - og begge har altså været indvolveret i en del uheldige episoder.

Vi er faktisk meget glade for at vi ikke har set os nødsaget til at bruge denne sidste udvej oftere.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/03-04 20:19 
Manden kan jo bare få sig nogle rigtige venner. Nogle som ikke falder een i ryggen, når man ikke lige er til stede.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KakarotKakarotSkrevet 30/03-04 22:09 
Tjaa... Synes nu bare det er lidt plat det hele her... Altså så vidt jeg ved, har RaGe "kun" ændret i et af SaturinoX´s quotes, hvor modsat SaturinoX står for alle de provokerende indlæg.. Men begge bliver bannedet. :/
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
RJKRJKSkrevet 30/03-04 22:15 
Kan alle der ikke kender alt til sagen (inklusive Kakarot) ikke blot acceptere, at det alligevel ikke er op til dem at afgøre? Hvis RaGe selv mente udelukkelsen var dybt urimelig, så havde han sikkert talt sin sag privat overfor moderatorholdet. Hvilket kan ikke har gjort.

Emne lukket.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig