X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sam Fisher er landet...


Svar
OkottaOkottaSkrevet 24/03-04 23:17 
...og online delen virker sjov; Jeg har ikke vundet nogle kampe endnu, men jeg har opnået at holde en modstander i chokehold, og taunte vedkommende (vistnok en franskmand - men han sagde ikke så meget, da jeg stod og holdte ham fast..hehe).

Hvad angår selve multiplayer kampene, så skal man ihvertfald ikke rushe ind og piske rundt på må og få - her handler det om stealth, og om at ken... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
58 emne(r).
1 2 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 24/03-04 23:17 
...og online delen virker sjov; Jeg har ikke vundet nogle kampe endnu, men jeg har opnået at holde en modstander i chokehold, og taunte vedkommende (vistnok en franskmand - men han sagde ikke så meget, da jeg stod og holdte ham fast..hehe).

Hvad angår selve multiplayer kampene, så skal man ihvertfald ikke rushe ind og piske rundt på må og få - her handler det om stealth, og om at kende banerne. Jeg kender ikke nogle af banerne særligt meget endnu, så jeg ta'r det stille og roligt og prøver at lære det.

Singleplayer delen er hvad Splinter Cell er - spænding, pludselig action, stealth og lidt trial & error. Men Pandora Tomorrow har fået en bedre og mere intuitiv styring - det er lidt mere strømlinet at styre Sam Fisher i denne omgang, og så er jeg vild med at man kan fløjte i spillet; Jeg har allerede lokket fjenderne på afveje med mine mad whistling skills, og efterfølgende nakket dem, når de er kommet væk fra deres kammerater...mwu ha ha ha.

Grafikken og lyden er iøvrigt osse meget nydelige - grafikken har fået et pift opad, men der forekommer stadig tearing - lorte Xbox - og slowdown hist og her, men det er flot at se på...li'som det første spil, bare pænere.

Jeg kan vel roligt anbefale det, til jer som holdt af det første Splinter Cell, og så håber jeg på nogle gode online kampe med nogle flere danskere (hej Nuller!) :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 24/03-04 23:31 
Så Okotta, udover det hele lyder som jeg havde forventet:) , hvordan har du så fået spillet så tideligt?
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 24/03-04 23:50 
Jeg havde bestilt det, og så kom det et par dage før den officielle udgivelse :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
nullernullerSkrevet 25/03-04 00:28 
Hehe hej Okotta, der var mange franskmænd derinde og de gider jo som sædvanligt ikke at snakke engelsk, men jeg fik da også kæmpet mig igennem et par kampe, (lidt forvirrende i starten syntes jeg) "biografen"
er en mega fed bane, ja lad os håbe at der kommer mange fra DK derind.
Nu med Xbox 360
PlaykidPlaykidSkrevet 25/03-04 08:59 
Sam Fisher er desværre også landet med en grim Live bug som findes i optimatch. Spillet fryser efter 10 sekunders søgning.

Er det noget i har oplevet, eller har i brugt quick match?

Splinter Cell: PT bug
Spiller nu: Halo 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/03-04 10:24 
Pandora Tomorrow lyder som det vildeste spil i multi.

Præcis det modsatte af alt jeg hader ved Counter Strike [ og Rainbow Six 3 for den sags skyld ]

Penny Arcade er også glade
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 25/03-04 10:27 
PS2 playkid>
Sam Fisher er desværre også landet med en grim Live bug som findes i optimatch. Spillet fryser efter 10 sekunders søgning.

Er det noget i har oplevet, eller har i brugt quick match?

Jeg sku' lige til at skrive det - JA...en lorte bug i optimatch gør, at spillet fryser efter få sekunder, og jeg er træt af det.

Men jeg hoster selv, og har ikke haft problemer med at folk ikke joiner - tværtimod.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/03-04 10:44 
Det er vel noget der kan fixes?
PlaykidPlaykidSkrevet 25/03-04 10:47 
Sikkert, men det den burde ikke have været der til at starte med.
Spiller nu: Halo 3
rapsacrapsacSkrevet 25/03-04 15:55 
hey okotta, hvor har du bestilt det fra? Selv har jeg bestilt det fra cdwow og de regner ikke med at sende det før mandag!
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
nullernullerSkrevet 25/03-04 16:27 
det var sq godt i skrev at der var en bug, jeg troede som sædvanligt at der var min skod model , der drillede.
så får den lov at leve lidt endnu.....
Nu med Xbox 360
PlaykidPlaykidSkrevet 25/03-04 16:31 
Du kan da glæder dig over den gavesæk du har vundet:)
Spiller nu: Halo 3
crying outcrying outSkrevet 25/03-04 17:16 
Okotta,

Hvad med os, som ikke gider LIVE - er singleplayer-delen det hele værd (læs: lever singleplayer op til det første spil i serien) ??
Jusqu'a ici tout va bien....
fumfumSkrevet 25/03-04 17:43 
Ja sikke noget svineri at det var nuller der vandt en sæk, og ikke mig. Jeg havde fortjent det meget mere. :=)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/03-04 18:20 
Hvis der er nogen her som har fortjent den så er det sq mig! Og så vil nuller ikke engang dele :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 25/03-04 18:49 
crying out>
Okotta,

Hvad med os, som ikke gider LIVE - er singleplayer-delen det hele værd (læs: lever singleplayer op til det første spil i serien) ??

Har kun gennemført den første mission, i singleplayer, men spillet ser klart ud til at holde.

Pga. den forbedrede og mere intuitive styring, så er singleplayer delen dejlig at spille, og ja - spillet lever op til sin foregænger.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
crying outcrying outSkrevet 25/03-04 18:50 
lyder rigtigt godt !
Jusqu'a ici tout va bien....
WehnerWehnerSkrevet 25/03-04 18:54 
Folk uden Live kan jo stadig mødes og spille det i Link-up.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nullernullerSkrevet 25/03-04 19:14 
Ja jeg er en heldig nisse, :-).....MEN det er også første gang jeg såddan rigtigt har vundet noget af værdi...
Til træffet så jeg hvordan en controller-s så ud. og jeg var ved at købe en. men det behøver jeg jo ikke nu.. :-)
Jeg har sagt det før men nu siger jeg det igen
"jeg elsker LIVE"
/nuller
Nu med Xbox 360
juventus champjuventus champSkrevet 26/03-04 04:43 
Jeg får først spillet idag med posten.Så det ser ud til at det er et verdenklasse spil.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
OkottaOkottaSkrevet 26/03-04 12:29 
Har gennemført 3 missioner nu, og har lidt pros og cons.

Pros: Velskrevet dialog, og troværdig levering af replikkerne. Solid og intuitiv styring (bedre end det første spil). Flot grafik og god lyd + musik. Interessante missioner og historie. Man kan fløjte - en lækker måde at få fjenderne i uføre på. Ubisoft har lovet nye missioner via. Xbox Live.

Cons: Trial & error gameplay - jeg lyver ikke når jeg siger, at jeg brugte en time på èt sted, på én mission - da jeg fandt ud af hvad man *osse* kunne gøre, var det en woo hoo oplevelse. En af missionerne var ret kort (og der er vist kun 8 ialt). Færre muligheder for faktisk at se, at grafikken er ganske nydelig, pga. megen mørke, og nødvendigheden af nightvision.

Jeg synes iøvrigt det er sjovt, at navnet Sony Ericsson optræder så prominent i spillet. Fisher's PDA er sådan en af slagsen, og i en mission optræder en Sony Ericsson mobiltelefon (i close up endda).

Mon PS2 versionen af spillet, bliver yderligere finpudset - li'som var tilfældet med det første spil - eller er det bare et tilfælde, at Sony navnet optræder meget i spillet? Det er almindelig kendt, at udviklerne har meldt ud, at det første spil blev rushed ud til Xbox - Microsoft ville ha' en juletitel - og pga dette, var flere missioner (og CGI cutscenes) ikke så gode som de kunne have været. Indtil nu har jeg dog svært ved at se, hvordan gameplayet kan gøres endnu bedre; Det virker ikke mistænkeligt unfair, li'som nogle af tingene i forgængeren gjorde det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 28/03-04 11:12 
**Spoiler**

I anden bane, er det så muligt at redde ham med telefonen, eller er det bare meningen at han skal sprænges i stumper og stykker?
» a winner is you «
FozferFozferSkrevet 28/03-04 11:52, rettet 28/03-04 11:58 
Det er muligt. Man kan fx bare kaste en granat ned til de 3 fjender udenfor, det er nok til at dræbe dem alle og få "dampen" til at forsvinde.
RitesRitesSkrevet 28/03-04 12:12 
Too bad, men jeg fik hans telefon, så han kan få fingeren :)

Herre sej telefon han havde btw ;)
» a winner is you «
PlaykidPlaykidSkrevet 28/03-04 12:57 
lol, jeg havde da ogås helt glemt at andre menneskeliv også har værdi:)
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 28/03-04 13:59 
Det har de jo også kun, hvis det er en del af missionbeskrivelsen ;)

Nu sidder jeg så fast i 4. bane, hvor jeg helt seriøst ikke aner hvad jeg skal :)
-Jo, ned til kirken, men der er fscking langt fra der hvor jeg kan se den ;)

*splat*
» a winner is you «
CutzCutzSkrevet 31/03-04 23:17 
Okotta>

Mon PS2 versionen af spillet, bliver yderligere finpudset - li'som var tilfældet med det første spil - eller er det bare et tilfælde, at Sony navnet optræder meget i spillet? Det er almindelig kendt, at udviklerne har meldt ud, at det første spil blev rushed ud til Xbox

Prøv lige at se forskellen grafikmæssigt, ps2 kan slet ikke hamle op med xbox'ens realtime skyggeeffekter og texture.
Vi fik bare de 3 "middelgode" baner senere via download, som gamecube og ps2 fik fra start.
En anden dårlig port til ps2 er rainbow six 3. 4 spillere online (!?) og grafik der er til at dø af grin over. (selvom xboxens ikke er alt for fed i det spil)
Splinter cell 2, har nogle bugs men der er allerede kommet 2 patches, og spillet kører 100% selv på min 512/128 forbindelse. grafikken er selvfølgelig for vild.
ps, har ikke noget imod ps2, den er bare ved at være en oldsag. især online.
OkottaOkottaSkrevet 01/04-04 12:19 
Jeg snakker slet ikke om grafikken i Splinter Cell, i PS2 udgaven - det var de gameplay mæssige ændringer og forbedringer jeg tænkte på.

Læs evt. IGN's head to head af alle Splinter Cell versionerne.

Det er en smagssag hvilken version man foretrækker - nogen (mig selv inkl. for jeg har ikke prøvet andet end Xbox udgaven) fortrækker Xbox mens andre foretrækker PS2 versionen, netop fordi man på PS2 versionen får nogle ændringer (spillet er gjort lettere, man har en kikkert, det er nemmere at accesse sit inventory, man får nogle eksklusive baner osv osv).

Rent grafisk, så kan Xbox versionen dog ikke røres - faktisk er det første Splinter Cell måske endda grafisk flottere end Pandora Tomorrow, bl.a pga. mere tearing i det nye spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 01/04-04 12:44 
Og de eksklusive baner ved vi jo godt vi får ;)
» a winner is you «
Bede-xBede-xSkrevet 02/04-04 10:23, rettet 02/04-04 10:24 
Okotta>
Læs evt. IGN's head to head af alle Splinter Cell versionerne.

Xbox versionen vinder den head to head(vist nok sammen med PC udgaven). Ikke PS2.

Rent grafisk, så kan Xbox versionen dog ikke røres - faktisk er det første Splinter Cell måske endda grafisk flottere end Pandora Tomorrow, bl.a pga. mere tearing i det nye spil.

Det første spil er klart flottere. Der er så meget tearing i det nye spil at det trækker 2-3 point fra grafik karakteren. Det er forfærdeligt at se på.

Rigtigt irriterende er det, at flere anmeldelser slet ikke nævner det. Noget som ofte er tilfældet, når man snakker om tearing...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 02/04-04 11:35 
IGN nævner tearing problemet i deres videoreview - PC versionen er faktisk så meget flottere og overlegen, at den vinder deres head to head.

Mht. til IGN's head to head af det første Splinter Cell, så ved jeg godt at Xbox versionen vandt, men det var ikke det som var pointen - poínten var, at man i samme head to head kunne læse sig til, hvilken version man selv ville foretrække; IGN nævner jo forskellene i gameplay elementer, mellem alle versionerne (f.eks at PS2 versionen er lettere, og mange finder Xbox versionen irriterende svær og frusterende flere steder).
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 02/04-04 11:51, rettet 02/04-04 11:52 
Okotta>
IGN nævner tearing problemet i deres videoreview

Ok. Jeg har kun læst deres review, hvor i det ikke bliver nævnt. Der snakker de bare (fejlagtigt)om, hvor meget bedre spillet ser ud end forgængeren.

Tearing er efterhånden i så mange Xbox spil, at der burde blive snakket mere om det. Det er et seriøst problem.

Måske anmeldere burde vise billeder af Pandora som er revet fra hinanden, for at repræsentere spillet bedst muligt...

Mht. til IGN's head to head af det første Splinter Cell, så ved jeg godt at Xbox versionen vandt, men det var ikke det som var pointen

Ok. Jeg forstår hvad du mener.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 02/04-04 11:59 
Jeg forstår ikke at tearing i det hele taget opstår - med mindre det er et hardware problem...hvad siger de kloge hoveder herinde?

Ta' f.eks Metal Arms: Glitch in the System; Xbox udgaven har rå mængder af tearing og Gamecube versionen har ingenting. Begge spil kører med samme framerate.

Som jeg har forstået det, så opstår tearing, fordi man slår V Sync fra, således frameraten kan holdes på et pænt niveau - er dette rigtigt?

Er det så ikke bare dårlig programmering / sløvhed og dovnskab, at man slår V Sync fra? Hvis man arbejdede lidt mere på spillet, ku' man så ikke opnå en tilfredsstillende framerate alligevel? Det mener jeg da klart man burde kunne - og det kan man jo se på f.eks Ninja Gaiden = Ingen tearing og 60 fps.

Jeg begynder seriøst at mistænke den skide Nvidia chip i Xbox'en, for at kage rundt i noget, og gøre de stakkels programmører rundt på gulvet, eller så er det kun de allerdygtigste folk som kan trylle med Xbox'en, og få spil som Ninja Gaiden til at se ud som det gør - og Halo ligeså.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 02/04-04 12:05, rettet 02/04-04 12:06 
Jeg kunne også godt tænke mig at vide, om der er tale om et hardware problem. Der er ingen tvivl om, at tearing opstår meget mere på Xbox end på andre konsoller.

Eller skyldes det bare mangel på finpudsning af spillene? Der er mange ikke-japanske udviklere på Xbox og det virker som om de ikke altid færdiggør deres spil ordentligt. Som om de bare føler de kan udgive og så patche efter behov senere. Er det her problemet ligger?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
LessCDTLessCDTSkrevet 02/04-04 19:47, rettet 02/04-04 19:53 
Ja, jeg er klar på et link-up, bor i kbh :P

Ville lige høre om VALGET!

Hvad valgte i Jerusalem-banen, der hvor man kører ned i elevatoren, og Lambert pludselig siger i højtaleren at man skal skyde hende?

Jeg stod febrilsk og anede ikke hvad jeg skulle gøre. Imens tog elevatoren langsomt fart på og begyndte at gå ned. Og det endte så med at jeg holdt aftrækkeren inde og fik hende dræbt med omkring 10 skud i benet. :P Jeg turde vist ikke krydse klinger med Lambert... :D

Og forresten:
Xbox versionen er bedre end ps2. Jeg har ikke behov for bedre inventory acces. Jeg foretrækker derimod den bedre grafik som giver spillet lidt mere stemning. Når man har set SC på Xbox, ser det helt grimt ud på ps2. Og nedsat sværhedsgrad kan man ikke bruge til noget, jeg synes netop at det fede ved sc er sværhedsgraden. Jeg kan sku godt lide at man får lidt udfordring :P

Og hvad er tearing? Nedsættelse i framerates? Uklart billede? rystende billede?
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
PlaykidPlaykidSkrevet 02/04-04 19:57 
LessCDT>
Ja, jeg er klar på et link-up, bor i kbh :P

Ville lige høre om VALGET!

Hvad valgte i Jerusalem-banen, der hvor man kører ned i elevatoren, og Lambert pludselig siger i højtaleren at man skal skyde hende?

Jeg stod febrilsk og anede ikke hvad jeg skulle gøre. Imens tog elevatoren langsomt fart på og begyndte at gå ned. Og det endte så med at jeg holdt aftrækkeren inde og fik hende dræbt med omkring 10 skud i benet. :P Jeg turde vist ikke krydse klinger med Lambert... :D

Jeg tænkte at det bare var endnu en ting man ikke kunne gøre noget ved, som den mand der bliver sprængt i luften før.
Jeg blev først forvirret da jeg kom ned, jeg anede virkeligt ikke hvad jeg skulle gøre. Der var ingen gemmesteder. Jeg fandt selvfølgelig ud af jeg skulle dræbe dem, så jeg udryddede alt liv i kælderen;)

Men, hvad blev der så sagt da du fik hende dræbt inden elevatoren kørte ned?
Spiller nu: Halo 3
LessCDTLessCDTSkrevet 02/04-04 20:03, rettet 02/04-04 20:04 
Sam spurgte hvorfor han skulle dræbe en ubevæbnet kvinde, og Lambert undlod at svare, og sagde at det skulle jeg nok få at vide senere. Hvorefter han skulle snakke med ham der den anden (navnet har jeg lige glemt :P) Hvilket han også sagde i slutningen af missionen.

Jeg dræbte også dem alle. Stille og roligt. Jeg plejer ellers at være typen der går i skyggerne men her, kapooow!
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
OkottaOkottaSkrevet 03/04-04 20:19, rettet 03/04-04 20:22 
Nu har jeg gennemført 4 missioner i spillet, og jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg skal mene om det.

Jeg synes ikke rigtigt jeg nyder at spille det - det er ikke sjovt nok; Det er mere "noget man skal igennem".

Synes ikke det er interessant nok, at snart sagt *alle* missioner foregår i total mørke, således man konstant skal cruise rundt i sine nightvision googles - man får aldrig rigtigt set hvordan omgivelserne egentligt ser ud, og om grafikken iøvrigt er flot. Mht. grafikken, så synes jeg ikke selv den er noget at råbe hurra for - den er meget "flad" i det - dårligere end det første spil - og texturene er heller ikke særligt pæne. Hele spillet har et underligt sterilt look over sig, og er stort set kun pænt på de steder hvor der er meget lys, og man kan se hvad der foregår (uden brug af nightvision). Men når man så kommer til et godt oplyst sted, så kan man kun alt for tydeligt se spillets tearing - og slowdown - og så er det alligevel lidt lige meget.

Frameraten er osse tit alt for dårlig - det er som om grafikmotoren ku' trænge til lidt mere optimering, for når den går i knæ over et lille oplyst rum, uden rigtigt noget i, så er der noget galt. Og så er der samtidigt den tearing til yderligere at spolere mit humør. Igen - det første Splinter Cell havde ikke de problemer - det kørte næsten konstant med 30 fps; Det gør Pandora Tomorrow ikke. Jeg tror man har brugt en anden motor til dette spil, for når det ser dårligere ud end et over 1 år gammelt spil, så er der noget galt.

Man kan godt mærke at det ikke er Ubi Soft Montreal der har stået for udviklingen af Pandora Tomorrow, men derimod Ubi Soft Shanghai - Shanghai holdet stod bag PS2 versionen af det første Splinter Cell, og det er som om de ikke helt har haft styr på dette, deres første Xbox udgave af et Splinter Cell spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KTCKTCSkrevet 03/04-04 21:01 
Okotta: Vil du sælge mig det så?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nullernullerSkrevet 03/04-04 21:19 
OKOTTA, hvis jeg siger "live" hvad siger du så ?
jeg siger, nyt og inovativit gameplay.
der er SÅ mange vinkler i dette spil, hvad enten du er spy eller dræber. (i forhold til mange andre fps spil.)
så jeg regner med at se dig på "live " ;-)
/nuller
Nu med Xbox 360
3of193of19Skrevet 03/04-04 22:44 
Før i kaster jer ud i link-up er der lige én ting i skal vide:
For at SC:PT kan linke ordentligt, skal alle spillere have de samme patches på Xboxen. Derfor kan spillere der har spillet på Live, og derved fået downloadet patchene ikke spille over LAN med folk der ikke har.
PlaykidPlaykidSkrevet 03/04-04 23:52, rettet 04/04-04 00:09 
Nej, det er virkeligt noget møg. Jeg prøvede efter nogle timers gaming at linke mine 2 Xbox'e på samme fjernsyn. De kunne godt finde hiandens servere, men man kunne ikke joine den;(
(det er forresten også sket når jeg har prøvet at joine nogle servere på live).
Bare for lige at brokke mig, så oplevede jeg også en bug i warehous da jeg spillede live.
Jeg var spion, og skulle kravle over nogle kasser der lå på jorden. Pludselig troede jeg, jeg havde opdaget det perfekte gemmested, hvilket det ironisk også var, men jeg var fanget inde i en kasse og kunne ikke komme ud:/
Jeg smed flashbangs og chaff grenades, hvilket lokkede merchs til, men de anede ikke hvor jeg var og min teamate benyttede sig af forviringen og brækkede nakken på dem.
Vi startede dog forfra da det ikke var særligt morsomt for mig:)
Jeg mener det var en her inde fra der var på mit hold.
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 04/04-04 00:53 
Nu lysner det endeligt (bogstaveligt talt); I missionen jeg er kommet til, skal man ikke misbruge nightvision, og kan endelig kigge nærmere på grafikken - og den er ganske nydelig i denne mission.

Missionen i sig selv, er osse god - bedre end flere af de foregående - så jeg håber det fortsætter på denne måde.

Dog er jeg nu bange for, at spillet er lidt for kort - jeg er allerede halvvejs igennem, og jeg synes ikke nogen af missionerne endnu, har været ligeså lange, som nogle af de længste missioner i det forrige spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KeenKeenSkrevet 06/04-04 21:45 
FoZo>
Det er muligt. Man kan fx bare kaste en granat ned til de 3 fjender udenfor, det er nok til at dræbe dem alle og få "dampen" til at forsvinde.

Eller bare skyde et enkelt skud på på en af ventilerne ved sden af dem... meget nemmere
FozferFozferSkrevet 06/04-04 22:05, rettet 06/04-04 22:07 
Begge måder er lige lette :)
OkottaOkottaSkrevet 11/04-04 14:46 
Er der nogen som har gennemført Pandora Tomorrow og kan be- eller afkræfte, om spillet bliver ved med at foregå i mørke, og kræve man bruger nightvision hele tiden.

Ny synes jeg nemlig ikke det er så pokkers sjovt mere, at konstant ha' nightvision slået til - der var lige ca. én mission (eller nærmere et stykke af den), hvor man ku' spille uden nightvision, og så var det slut.

Påtænker seriøst at sælge spillet, hvis det ikke snart "lysner".
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KeenKeenSkrevet 12/04-04 21:59, rettet 12/04-04 22:01 
hehe jeg har stort set ikke brugt nightvision og jeg er næsten færdig med 5 mission...

Edit: mon ikke det er meningen at det skal være Mørkt..???
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/04-04 22:02 
...det er det nok ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 12/04-04 22:07 
Jeg bruger heller ikke mit nightvision særligt meget, det er meget rart at kunne se hvor skyggerne er:)
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 12/04-04 22:11 
lige præcist...

Og jeg kan slet ikke forstå dig okotta jeg synes bestemt ikke at det er for mørkt generalt har jeg intety dårligt at sige om spillet lige bortset fra grafikken omkring han lille lys på ryggen...
58 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig