X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sam Fisher er landet...


Svar Sortering
OkottaOkottaSkrevet 24/03-04 23:17 
...og online delen virker sjov; Jeg har ikke vundet nogle kampe endnu, men jeg har opnået at holde en modstander i chokehold, og taunte vedkommende (vistnok en franskmand - men han sagde ikke så meget, da jeg stod og holdte ham fast..hehe).

Hvad angår selve multiplayer kampene, så skal man ihvertfald ikke rushe ind og piske rundt på må og få - her handler det om stealth, og om at ken... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
58 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/04-04 22:17 
Jeg er dog ikke nær så optemistisk, jeg har oplevet ret mange bugs som enkelte gange har ødelagt spil-oplevelsen for mig. Det værste er dog at der er monster delay på stemmerne i online delen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 12/04-04 22:34 
Det har jeg ikke haft noget af, jeg synes det kører smertefrit det meste af tiden.
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 13/04-04 09:50 
ha og konsolkongen kalder mig blid på grund af jeg ikke har oplevet nogen bugs... så kan du lære det martin
nullernullerSkrevet 13/04-04 09:54 
Jeg har heller ikke oplevet nogle bugs endnu, og jeg er ved mission 4
Nu med Xbox 360
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-04 10:48 
Knight Keen>
ha og konsolkongen kalder mig blid på grund af jeg ikke har oplevet nogen bugs... så kan du lære det martin

Du ER blind, du har jo ikke engang opdaget problemet med tearing. Så den kommentar kan vi ikke bruge til ret meget...
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 13/04-04 11:21 
Det er jo ikke en bug...
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-04 11:28 
Nej men det beviser bare at han ikke ligger mærke til noget som helst.
Spiller nu: Phantasy Star IV
enfenenfenSkrevet 13/04-04 11:40 
Rolig :)
What is the Matrix?
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig