X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jet Grind Radio - godt men svært


Svar
KTCKTCSkrevet 23/03-04 13:23 
Ja, så fik jeg endelig købt nogle titler til min DC, og herimellem selvfølgelig også JGR.
Jeg lagde selvfølgelig ud med en tutorial, der i starten virker meget overkommelig, men så skal man pludseligt lave 50 combos i træk! Damn, det er da nærmest umuligt og ret urimeligt at stoppe i en tutorial, synes jeg. Nu er jeg så nået op på 38 combos eller sådan noget, og har flere gange været ved at slukke spillet i arrigskab.
Men jeg er stædig og giver ikke op før det lykkes mig at knække den.

Sværhedsgraden er noget højere end JSRF lader det til, men jeg lader mig ikke skræmme og knokler videre ;) Er det kun tutorialen der er så svær, eller er det spillet generelt?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
majjohamajjohaSkrevet 23/03-04 13:37 
Spillet er ret svært, men også fedt så bliv du bare ved ;)
SumezSumezSkrevet 23/03-04 13:41 
Hvis du synes tutorialen er svær, får du nok en del problemer med spillet. :P
Personligt synes jeg ikke, spillet er vildt svært, det eneste rigtige problem er tidsbegrænsningen. Måske virker det bare svært, fordi man mange steder bliver nødt til at prøve forfra. Men det burde jo være normalt, i modsætning til JSRF, der er alt for nemt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 23/03-04 13:52 
Jeg har gennemført JSRF uden de helt store problemer, så mon ikke jeg kan leve op til udfordringen i JGR :)

Nu fik jeg klaret de 50 combos og faktisk forhøjet dem til 147, så det går fremad...

Det er ultra lækkert at kunne spille det originale spil på DC, for jeg elsker også JSRF til Xboxen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 23/03-04 14:10 
Jeg for bare vild i JSRF og fik kvalme :P

Udover det var det meget let.

Har ikke spillet JGR ret meget, men har det da stående.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig