X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 4.1: Billeder


66 emne(r).
1 2 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 22/03-04 22:28 
Første sæt billeder er klar. Ingen rigtigt sjove denne gang, men til gengæld har jeg vist ansigter og navne på samtlige deltagere (bortset fra Hyakotake).

P:R 4.1 (RJK)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 22/03-04 22:43 
Andet sæt er også klart.. Når kommentaren til det første billede ikke giver nogen mening, er det fordi jeg kludrer i det. :)

P:R 4.1 (Sumez)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 22/03-04 22:44 
Sumez er helt overskruet med et uidentificerbart spil (hvis det er Kingdom Hearts: Final Mix, er det helt forståeligt), som også Mirage og The Dane (og SkyblazeR) kiggede på.

Det er enten det eller Lament of Innocence. At dømme efter min begejstring er det Final Mix.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/03-04 23:10, rettet 22/03-04 23:11 
Jowjow, jeg er skam med :-)

Billedside 3, nummer 2. Jeg er 1/8-hovedet, som er bag Konsolkongens. Nåh, men jeg gør mig alligevel ikke godt på fotos, såeh...

Jeg har også en stak billeder, bl.a. et panorama over den store sal. Er det nogen I vil have? Kan jeg uploade dem et sted?
MadsMadsSkrevet 22/03-04 23:52 
Eftersom jeg åbenbart hedder Mads officielt nu(?), har jeg i den anledning skiftet navn (igen).

Jeg lod også mærke til at der flere gange blev skrevet Teki, når der blev lavet lister til konkurrencer eller spisning.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SumezSumezSkrevet 22/03-04 23:59 
Det skal lige siges at jeg ikke anede hvem Barrett var før resultaterne af P:R-videnstesten blev offentliggjort. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 23/03-04 00:47, rettet 23/03-04 00:48 
Vi kan ikke finde ud af det, når folk skifter navne (og/eller ikon) hele tiden :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KillercowKillercowSkrevet 23/03-04 01:16 
På et eller andet plan synes jeg det er meget fedt at stemple en PS2 med Sphinx på som retro-hjørnet :D
RJKRJKSkrevet 23/03-04 01:18 
Det lignede jo noget, der kørte på en CD32 ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 23/03-04 01:29 
Nu var det ikke så meget det givne billede, jeg hentød til. Det er uden tvivl dér, der blev spillet flest "retrospil". Selv PS2'en blev brugt til genudgivelser af Atarispil. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 23/03-04 10:58 
Øv, jeg vidste jeg ikke skulle begynde at kigge billeder. Nu fortryder jeg jo at jeg ikke tog med.
Faktisk kan jeg pt. ikke huske hvad jeg brugte som grundlag for ikke at tage med....
hmm. Godt det snart er weekend :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 23/03-04 12:21 
Så er der også billeder fra PS2Playkid. Kommentarer af undertegnede.

P:R 4.1 (PS2Playkid)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KeenKeenSkrevet 23/03-04 12:44, rettet 23/03-04 12:45 
Nooooooooooooooooo...!!!

vil i ikke nok fjerne det sidste billede af mig??? :)

Playkid: vent bare til næste træf!
jaesjaesSkrevet 23/03-04 12:49 
Imponerende så mange der synes det er federe at sove siddende, end på et liggeunderlag :)
- Men ok, konsoludstyret har vel 1. prioritet i bagagen :)
RitesRitesSkrevet 23/03-04 12:50 
Jeg sov under et bord sidst...

:/
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 23/03-04 13:00 
Jeg fortryder også lidt når jeg ser billederne, men jeg havde også fortrudt hvis jeg havde brugt weekendee på at tage afsted.

Det er især billeder af folk der spiller Border Down, MOTW (jeg vil godt påstå at Hauke ikke har vundet konkurrencen, da hverken jeg eller Karl var tilstede ;-)) og forskelligt andet "gammelt lort" der hiver disse følelser frem i mig.
Men der har selvfølgelig også været mange spil som PES og lignende på banen ;-)

Jeg har nogle spørgsmål: Spillede i slet ikke Feet of Fury? Hvad var den historie om Shrek-super-party som RJK hintede til tidligere?


ps. Hauke er go' til 2D fightere, men jeg kan ta' ham på en go' dag.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 23/03-04 13:04, rettet 23/03-04 13:04 
RJK>
Så er der også billeder fra PS2Playkid. Kommentarer af undertegnede.

FRIGO spiller mod Mads :) (Wagner kigger på).

Jeg spillede aldrig "officielt" mod Mads.

Og nu skal vi huske hvem der fuldt ud fortjent sendte begge retmæssige finalister ud ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 23/03-04 13:17, rettet 23/03-04 13:17 
dRxL>
Jeg fortryder også lidt når jeg ser billederne, men jeg havde også fortrudt hvis jeg havde brugt weekendee på at tage afsted.
Det var skide hyggeligt, og langt fra så mainstream som du gik og frygtede.

dRxL>
Det er især billeder af folk der spiller Border Down, MOTW (jeg vil godt påstå at Hauke ikke har vundet konkurrencen, da hverken jeg eller Karl var tilstede ;-)) og forskelligt andet "gammelt lort" der hiver disse følelser frem i mig.
Det var rent guld at spille Lotus-serien, Speedball 2, Chaos Engine og andre klassikere på CD32, og jeg fik også spillet nogle shootere på Saturn, hvilken var mindst lige så fedt. Og så er der selvfølgelig en masse jeg har glemt...

dRxL>
Men der har selvfølgelig også været mange spil som PES og lignende på banen ;-)
Det foregik heldigvis i et andet rum...

dRxL>
Jeg har nogle spørgsmål: Spillede i slet ikke Feet of Fury? Hvad var den historie om Shrek-super-party som RJK hintede til tidligere?
Så vidt jeg ved blev der ikke spillet FoF, og med hensyn til Shrek-historien, så kan jeg bare nævne at jeg sjældent har været udsat for et mere velfungerende teamwork for at trække visse personer ned i skidtet. Men lad nu RJK fortælle historien, for mit synspunkt er knapt så humoristisk tror jeg ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 23/03-04 15:03, rettet 23/03-04 15:06 
Man skal kende spillet og personerne, før det er sjovt. Faktisk skulle man nok have været der, før det var sjovt ;)

Det startede sent om natten under PES3 Cup'en, hvor KTC og undertegnede introducerede HN og Frigo til spillet. De hadede det vildt, men blev alligevel ved med at spille. Kan egentligt ikke huske, hvordan det gik.

Men åbenbart var esbjergenserne blevet bidt af det, for fredag nat spille de igen mod KTC og så Konsolkongen (som nu var dén, der hadede spillet). KTC vandt fire gange ud af fire spil, hvilket vi andre skulle høre ret meget på.

Så da KTC satte spillet på igen lørdag nat, skulle han sættes på plads :) Det var så undertegnede, KTC, HN og med Murstein som newbien. Selvom KTC hurtigt slog sig selv i sumpen (lige præcis efter han havde pralet med, hvor god han var til at ramme de rigtige felter), så gik det ret godt for ham. Så vi (HN/RJK) begyndte at picke lidt på ham, ved at tage de samme ruter etc. Det lykkedes også HN at slå ham KTC i sumpen igen, men alligevel gik det for godt. Et par runder før slut brugte jeg så mit pixie dust og fik slået KTC i sumpen for tredje gang i samme spil, hvorefter hans controller fløj i bordet ;) Dermed vandt jeg i øvrigt spillet. Det er vist første gang en person ryger tre gange i sumpen på et 500 points spil :)

Vi valgte så ikke at gå helt så meget efter KTC i andet spil, men det gik så helt galt og han førte med hhv. 200 og 150 point, da han blot var 50 point for at vinde. Så måtte vi jo virkelig sætte slutspurten ind til sidst, hvilket vi så gjorde :) Det var utroligt så tit KTC endte med at få fem forskellige biller ;p

Til sidst var vi alle tre omkring 25 point for sejren, men det var KTCs tur og han skulle bare slå over en 2'er for at komme i mål og dermed alligevel vinde suverænt. Det gjorde han så heldigvis ikke og fik i stedet en duel. Hvor han så var den vilde kylling og udfordrede Murstein, som jo ikke havde en fair chance. Det blev banen hvor man løber på tønder og skal rulle over riddere. Her startede for alvor det perfekte samarbejde, da det lykkedes HN og undertegnede at køre KTC fast i det ene hjørne, så han ikke kunne komme ud og få point. I mellem tiden racede Murstein så rundt og vandt duellen suverænt. Vi andre var nærmest ved at dø af grin (fik jeg sagt sjoveste party-spil ever? ;)) og KTC fik igen fem forskellige biller ;p

I næste tur var det så min tur til at kunne komme i mål og vinde. Jeg skulle bare slå over en 3'er. Men det gjorde jeg så heller ikke. I stedet blev det til en team battle. ALLE de forudgående team battles havde KTC og jeg vundet suverænt, så vi troede kun det var et spørgsmål om hvem der så kunne udnytte billerne bedst og få flest point. Men af en eller anden grund tågede vi bare rundt i Pong-klonen og dermed endte HN og Murstein med at vinde. Dermed endte KTC endnu engang med fem forskellige biller og HN vandt med godt 600 point, mens vi to andre endte på omkring 590.

Men på det tidspunkt var vi stadig fuldstændig flade af grin over duellen, så vi kunne overhovedet ikke tage det seriøst. Du må hellere øve dig noget mere til næste gang, KTC. Især på at slippe ud af en tøndelås oppe i øverste højre hjørne ;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 23/03-04 15:16 
Knight Keen>
Nooooooooooooooooo...!!!

vil i ikke nok fjerne det sidste billede af mig??? :)

Playkid: vent bare til næste træf!

Muhahaha:)

Kan man ikke slå dem i SSS, så må man tage billeder af dem mens de sover;)
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 23/03-04 15:23 
Nøj, hvor kan man bøje sandheden meget og mere eller mindre skjult få svinet folk til ;)

For det første pralede jeg ikke med at kunne ramme, men jeg bgsvinede nærmere Fizbans kommentar om at det var fuldstændig tilfældigt hvad man rammer.

Var det forresten ikke fire gange jeg røg i sumpen?

Som jeg husker det skulle jeg ikke slå over en toer for at komme i mål, men nærmere bare få scoret en smule point. Jeg gik så vidt jeg husker efter en duel, hvilket jeg også fik. Murstein havde forresten de bedste biller, men derfor var det måske ikke så flinkt at udfordre ham alligevel ;)

Jeg vil øve mig på at spille mere strategisk, så det ikke altid bliver "alle-mod-KTC", for det er altså hårde odds :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 23/03-04 15:24 
RJK>
Det startede (...)

Tror man skal kende spillet for at forstå det sjove. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/03-04 16:01, rettet 23/03-04 16:04 
Knight Keen>
Nooooooooooooooooo...!!!

vil i ikke nok fjerne det sidste billede af mig??? :)

Intet savl? Det er jo ingenting knægt. Jeg kommer med (engang), Så skal du se et rigtigt pass-out billede ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/03-04 17:49 
dRxL>
Det er især billeder af folk der spiller Border Down...

Jeg erindrer ikke, at der tidligere er blevet spillet SÅ mange 2d/3d shmups som til dette træf. Især Border Down og R-Type Final fik det meste af opmærksomheden samt en del skumle - på den interessante måde - ting på Amiga.

En af de mere naturvenlige shmups var Killercows horisontale "insekt"-shoot'em up (kan ikke lige huske titlen?!).

Klart et af de bedre træf med en rigtig god stemning - og absolut turen værd til Jylland.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HardballerHardballerSkrevet 23/03-04 17:57 
Seriøst? Er det ikke temmelig skod at spille på så små fjernsyn :D (tænker på de 14")
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/03-04 18:00 
Born2Play>
Intet savl? Det er jo ingenting knægt. Jeg kommer med (engang), Så skal du se et rigtigt pass-out billede ;-)

Ja jeg fatter jo heller ikke hvad han mener, jeg ser da 10 gange mere latterlig ud på et af KTC's billeder hvor jeg lige er stået op. Men jeg kunne da ikke drømme om at få det slettet, jeg kunne jo bare ha gået i bad ;)

Anyways så mener Knægten Ken det nok kun i spass, grundet smilyen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RitesRitesSkrevet 23/03-04 18:05 
Som det blev sagt sidst, så er Konsoltræf billederne hellige. Der bliver ikke fjernet noget ;)
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 23/03-04 18:07 
SkyblazeR>
Jeg erindrer ikke, at der tidligere er blevet spillet SÅ mange 2d/3d shmups som til dette træf. Især Border Down og R-Type Final fik det meste af opmærksomheden samt en del skumle - på den interessante måde - ting på Amiga.

Ikaruga og Radiant Silvergun fik da også næsten den opmærksomhed, de fortjener. :)
Og så var det vist msxtrd, der sad med Dodonpachi, mens Gaku og Bede-X udfordrede Turrican 2. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 23/03-04 18:28, rettet 23/03-04 18:28 
SkyblazeR>
En af de mere naturvenlige shmups var Killercows horisontale "insekt"-shoot'em up (kan ikke lige huske titlen?!).

Lyder som Apidya.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KeenKeenSkrevet 23/03-04 18:45 
Konsolkongen>
Born2Play>
Intet savl? Det er jo ingenting knægt. Jeg kommer med (engang), Så skal du se et rigtigt pass-out billede ;-)

Ja jeg fatter jo heller ikke hvad han mener, jeg ser da 10 gange mere latterlig ud på et af KTC's billeder hvor jeg lige er stået op. Men jeg kunne da ikke drømme om at få det slettet, jeg kunne jo bare ha gået i bad ;)

Anyways så mener Knægten Ken det nok kun i spass, grundet smilyen.

look at the smily... se evt. tagline :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/03-04 18:50 
Se hvad jeg skrev :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/03-04 19:45 
RJK>
Vi kan ikke finde ud af det, når folk skifter navne (og/eller ikon) hele tiden :)

Jeg læste ikon/køn forkert :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MirageMirageSkrevet 23/03-04 22:26 
"Mirage træner Typing Of The Dead (hvilket forklarer ethvert nederlag, som andre siden måtte have haft til ham... host...)"

Hahah :DDDD
Magic word is EI-EI POO!
KillercowKillercowSkrevet 23/03-04 23:05, rettet 23/03-04 23:09 
SkyblazeR>En af de mere naturvenlige shmups var Killercows horisontale "insekt"-shoot'em up (kan ikke lige huske titlen?!).

Jeps. Det er som Rune påpeger Apidya :)

Næste gang må vi slæbe en accelereret Amiga med, så du kan få set T-Zer0 i aktion. Man har ikke levet, før man har prøvet det på en kæmpeskærm.

Pixx0r: http://www.nc-mag.de/mags/nc61/t-zer0.png
SumezSumezSkrevet 23/03-04 23:55 
Det ser godt nok smukt ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 24/03-04 10:08 
Killercow>
Jeps. Det er som Rune påpeger Apidya :)

Er det godt nok et Amiga spil?! Wow!
Tænkte Saturn/Dreamcast.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 24/03-04 13:28 
Killercow: Det er så lækkert at få spillet noget Amiga til vores træf. RJK og jeg har tidligere fået det dyrket en smule, men denne gang var nok min største oplevelse, da vi både fik spillet Chaos Engine, Speedball 2 og Lotus.
Lad os fortsætte traditionen, for så vil jeg også have min Amiga med næste gang :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarklynoonDarklynoonSkrevet 24/03-04 21:08 
dRxL>

Det er især billeder af folk der spiller Border Down, MOTW (jeg vil godt påstå at Hauke ikke har vundet konkurrencen, da hverken jeg eller Karl var tilstede ;-)) og forskelligt andet "gammelt lort" der hiver disse følelser frem i mig.
Men der har selvfølgelig også været mange spil som PES og lignende på banen ;-)


og jeg er ikke god nok til at nævnes eller hvad:-)
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 24/03-04 21:24 
Nej det er jo ikke det, men du plejer jo ikke at tage med til jylland, familiefar ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Le RoofLe RoofSkrevet 24/03-04 21:41 
*LOL* =)

Tænkte godt nok også på at det var noget af en fornærmelse...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 24/03-04 23:40 
Endnu et sæt billeder fra træffet.

P:R 4.1 (Naiera)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 24/03-04 23:47 
Kameraet er noget så venlig mod mig :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
PlaykidPlaykidSkrevet 24/03-04 23:53, rettet 24/03-04 23:53 
lol, jeg lå i hvert fald ikke og sov mens Wagner og Knight Keen spillede. Jeg....holdt ligesom bare øje med dem på min egen måde;P
Spiller nu: Halo 3
dRxLdRxLSkrevet 25/03-04 00:02 
Ej ej ej fik Hauke tæsk i VF:Evo? Fortæl, fortæl!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 25/03-04 00:05 
Hvad er Legend Of Gainax?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 25/03-04 00:14 
Hvad mener du? Der står da: Adventures Of Lomax...

;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 25/03-04 00:16 
dRxL>
Ej ej ej fik Hauke tæsk i VF:Evo? Fortæl, fortæl!

Skal vi ikke bare alle sammen lade være med at nævne Boysen igen nogensinde??? ;)

Og lad mig så lige påpege at jeg rent faktisk er i gang med meget intensivt at gennemføre FF:CC. Jeg nyder det bestemt ikke, men jeg gør det ;)

Og min kage var fandme god!!!
Og jeg var bestemt ikke ved at tabe til Boysen.
Og jeg vandt ydmygende stort over RJK i PES 3, hvilket endegyldigt afgør at jeg ER kongen i PES!!! (Det vidste vi jo alle godt fra første PES Cup, hvor den totale nybegynder slog den førsteseedede RJK ud i kvartfinalen).

RJK skal aldrig, aldrig seedes etter igen. Og Mads skal bare aldrig seedes ;)
RJKRJKSkrevet 25/03-04 00:26, rettet 25/03-04 00:28 
dRxL>
Fortæl, fortæl!

Det var denne her "ukendte" og ungt-udseende gut (han er ikke engang på P:R), som dukkede op med sin sølvfarvede PS2 og (stort set) kun ville spille fighters.

Jeg spillede Soul Calibur II med ham, efter jeg synes det blev for ydmygende at han tværede Hanky fuldstængdig ud. Det gik dog ikke ret meget bedre med mig. Han vandt omkring 5-1 (dvs. når han spillede Taki - han kunne og ville ikke spille andet).

Så ville han spille Evo med mig og jeg begyndte straks at hype Hauke og glædede mig til, at knægten skulle sættes på plads ;) Men, ak-ak. Han vandt gennemsnitligt omkring 2-1, til både Haukes og vores overraskelse.

Tekken 4 og Dead Or Alive 3 var der ikke engang nogen der ville spille med ham, da han efter eget udsagn var ligeså god til dem. Alles fighter-selvtillid var godt smadret (han klarede sig i øvrigt også skræmmende godt i MOTW, selvom han i følge ham selv ikke havde spillet 2d-fightere siden Street Fighter II arcade).

Jeg spillede lidt mere SC med ham i løbet af weekenden og nåede med lidt god vilje ned på at tabe omkring 3-1 i Taki-kampene. Han begynder så at snakke om hvor glad han var for Soul Calibur II, fordi det havde skaffet ham hans sølvfarvede PS2. Jeg kommer så til at tænke på GameReactors nylige DM i Soul Calibur II, hvor førstepræmien var en sølvfarvet PS2 med SCII-logo på.

Jeg spørger om det har noget med dette at gøre? Ja, det har det så rigtigt nok. Men førstepræmien var da en maskine med logo på? Jo, men det havde de så droppet, så han fik kun den sølvfarvede... Han var i øvrigt lidt utilfreds med turen til DM i København (han var fra Odense), fordi det var alt for let at vinde. Der var ingen modstand overhovedet. Ja, faktisk havde han aldrig fået så meget modstand før, som jeg havde givet ham i SCII og Hauke havde givet ham i Evo - bortset fra hans lillebror . . . Så på et eller andet plan gav det vel lidt selvtillid tilbage.

Senere ville han så også spille PES med os, selvom han aldrig havde spillet andet end FIFA. Jeg siger vist ikke for meget, hvis jeg mener det var den bedste nybegynder i PES vi har set...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 25/03-04 00:33 
Cronoss>
RJK skal aldrig, aldrig seedes etter igen.

Jeg har faktisk præcis spillet min seedning hjem i alle de seks PES-konkurrencer vi har afholdt :)

(i puljen - det er jo dem, som seedninger handler om)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 25/03-04 00:59 
Ham Boysen var ellers flink nok til at introducere sig selv som "Danmarksmester i SC2" da jeg først hilste på ham.
Ikke fordi jeg havde nogen planer om at spille fighters alligevel..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
66 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig