X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

P:R 4.1: Billeder


Reply
RJKRJKSkrevet 22/03-04 22:28 
Første sæt billeder er klar. Ingen rigtigt sjove denne gang, men til gengæld har jeg vist ansigter og navne på samtlige deltagere (bortset fra Hyakotake).


P:R 4.1 (RJK)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
66 topic(s).
« < 1 2

Reply
jaesjaesSkrevet 25/03-04 01:00, rettet 25/03-04 01:03 
RJK>
- bortset fra hans lillebror

Hehe :)

Jeg siger vist ikke for meget, hvis jeg mener det var den bedste nybegynder i PES vi har set...

Han lyder da som en oplagt kandidat til at kunne blive puttet i denne tråd:


RJK og Co. fik bank af en Power Player :)
RJKRJKSkrevet 25/03-04 01:02, rettet 25/03-04 01:04 
Sumez>
Ham Boysen var ellers flink nok til at introducere sig selv som "Danmarksmester i SC2" da jeg først hilste på ham.

Haha, okay. Han virkede godt nok heller ikke som typen, der ville gå skjult med det. Jeg sumpede sikkert bare, da jeg ikke hørte det på noget tidspunkt...

Men hvis han kommer en anden gang, så skal jeg nok træne parering af de 3-4 moves han konstant brugte med Taki, hvorefter der ikke burde være de store problemer...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 25/03-04 10:34 
Jeg vil se ham spille SFII mod Bede-X...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 25/03-04 10:38 
Nu fik han så altså heller aldrig klø på hverken Hauke eller jeg i MOTW...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 25/03-04 11:34 
IK på en Cube?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 25/03-04 11:36 
GameBoy Player...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 25/03-04 11:37 
Ah. Tak for opklaringen.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HankyHankySkrevet 25/03-04 13:26 
Skal lige siges at jeg kun fik bank i den (dårlige) udgave
til PS2.

Vi satte os over til min GCN senere om lørdagen .. og der blev stillingen 6-4 til ham (Taki only som altid).
Da jeg vandt 2x i træk fik han pludselig så travlt med at se et andet spil ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 25/03-04 13:36 
En ting er også at gå fra Cube-controller til PS2-controller i et fighterspil. Noget helt andet at gå fra PS2-controller til Cube-controller. Det er utroligt svært at spille på, hvis man ikke er vant til det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 25/03-04 13:57, rettet 25/03-04 14:00 
So?

Jeg plejer at spille GCN version.
Han plejer at spille PS2 version.

Ikke mærkeligt at jeg spiller meget dårligt på PS2 når jeg
aldrig har prøvet det.
Ikke mærkeligt at han spiller dårligt på GCN når han
aldrig har prøvet det.

Meget simpelt :)
Du er bare misundelig :P

Desuden spillede jeg faktisk meget Tekken 4 med ham, så
det passer ikke,det med at ingen gad at game imod ham i det ;)

Og forresten også DOA3...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 25/03-04 14:03 
Der er mange gamle tråde mht. GameCube-controllerens anvendelighed i fightere og SCII i særdeleshed. Der er ingen grund til at tage dem op igen. Den er bare den suverænt dårligste til spillet. Sådan er det :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 25/03-04 15:12 
Det synes jeg ikke, og det kan du ikke lave om på.
Sådan er det ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
seebergseebergSkrevet 25/03-04 15:31 
Haha gode gamle Boysen aka Lille Henrik. Han gik på min gamle skole og dengang i (4. el. 5. klasse) mente han hårdnakket at MasterSystem leverede bedre grafik/spil end MegaDriven ak ak... ;P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SumezSumezSkrevet 25/03-04 15:34 
Er de ikke på nogenlunde samme niveau? ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 25/06-04 19:49 
Bedre sent end aldrig... Billeder fra træffet taget af msxtrd.


Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 25/06-04 20:34 
Allerede :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
66 topic(s).
« < 1 2

Login for at besvare
Username
Password
Remember me