X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Memory Cards


Svar
H.V.HH.V.HSkrevet 22/03-04 21:43 
Hej, jeg skulle lige høre om der er nogle der kender et sted hvor man kan købe billige xbox memory cards.

Tak på forhånd.
HardballerHardballerSkrevet 22/03-04 21:44 
Well.. Jeg ved de koster 360 fra ny (det eneste jeg har set dem til)

Jeg har et brugt til salg, hvis han er int.
Kun lidt brugt :D
yokanabsteryokanabsterSkrevet 22/03-04 23:37 
Man kan i diverse EB.games købe dem til 50kr fra thrustmaster...
Jeg har dog set dem til 39kr fra et ukendt mærke, i fona 2000!
soon the world will be one big computer
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/03-04 18:22 
Behøver vi at skrive at memory kort ikke er et must have når man har Xbox.. pga den indbygget harddisk?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
CoreCoreSkrevet 23/03-04 18:23 
grillbiller>
Behøver vi at skrive at memory kort ikke er et must have når man har Xbox.. pga den indbygget harddisk?

De er dog noget nemmere at slæbe med sig hvis man skal ned og spille hos homie'erne, end en X-box er...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HardballerHardballerSkrevet 23/03-04 18:30 
Nemlig..

Og den har faktisk 512(mener jeg) blocks..

Det er faktisk en del..
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/03-04 18:37 
Core>
De er dog noget nemmere at slæbe med sig hvis man skal ned og spille hos homie'erne, end en X-box er...

Jeg skrev det nu mere fordi at mange nye/kommende Xbox ejer tror at man skal købe memory kort ved siden af...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
kazpoxkazpoxSkrevet 25/03-04 23:53 
Yokanabster>
Man kan i diverse EB.games købe dem til 50kr fra thrustmaster...
Jeg har dog set dem til 39kr fra et ukendt mærke, i fona 2000!

Er dette aktuelle tilbud/priser? Jeg kan kun finde (dyre) org. xbox memory cards på ebgames.dk.
kazpoxkazpoxSkrevet 09/04-04 15:05 
Andre der kender et aktuelt tilbud på billige uorg. memory cards?
dRxLdRxLSkrevet 09/04-04 15:25 
Jep, køb en billig USB stick og køb/lav selv en ledning til at gå mellem USB og xbox controller indgang (som bare er USB med en anden form).

Det gode ved den her fremgangsmåde er at Microsoft ikke får royalties ;-) og at du kan bruge USB sticks i størrelser i hvert fald op til 256MB.

Xbox'en formaterer selv sticket når du sætter det til så alting foregår fuldstændig smærtefrit når du først har fundet ud af en måde at forbinde det til xbox'ens kontroller indgang.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kazpoxkazpoxSkrevet 09/04-04 15:31 
Tak for et hurtigt svar!

Jeg var dog godt klar over, at xboxen er kompatible med NOGLE usb sticks. Min virker desværre ikke:-(

Det fede er jo, hvis man alligevel har en usb stick i forvejen. Der blev jo nævnt 39kr, og til den pris får man næppe en usb stick (som kun måske virker).

XboxUsbCompatibilityList
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig