X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fødselsdag og gaver


Svar Sortering
The DaneThe DaneSkrevet 22/03-04 19:03 
Da der snart er fødselsdag (min) må jeg jo finde på nogen gaver, men kan ikke lige finde så mange titler, eller rettere billigt nok, så jeg kan få flere inden for rammen (-erne).
Rammerne er ca. 600,- (altså der ligger for en ca. fra to steder). Det skal som sagt være så billigt som muligt ;) - så glem en perfect mint Dreamcast og 20 spil.
Titler der allerede tænkes på er:
Crimson Sea
Contra: Shattered Soldier (fundet rimeligt billigt på overstock.dk)
FF X-2
Castlevania (det nye)
Der var så også et spil jeg ikke fik navnet på, men det var to mænd som skød - befriede fanger, etc. (noget med zombier på det tidspunkt jeg så).
(måske)
Ninja Gaiden
.Hack infection

Men hvis i kan andre og og ved hvor de er billigt - nåja, det skal selvf. være PAL hvis der snakkes PS2 eller X-box.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 22/03-04 19:30 
The Dane>
Der var så også et spil jeg ikke fik navnet på, men det var to mænd som skød - befriede fanger, etc. (noget med zombier på det tidspunkt jeg så).

Vantro :)

Det er Metal Slug 3. Ikke ude herhjemme. Ligesom Crimson Sea og Hack jo heller ikke er.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 22/03-04 20:04 
Må give Rune ret her.

Vantro ;)
» a winner is you «
The DaneThe DaneSkrevet 22/03-04 20:54, rettet 22/03-04 21:30 
Muligvis, men de findes stadigvæk i PAL (eller ihvertfald én udgave "Metal Slug" spil). De to andre kan jo skaffes fra nettet fra eks. en engelsk side.
Så længe det er billigst mulige sammensætning inden for rammen, og det er PAL så er det fint for mig.
Det er ikke så tit jeg har købt spil i fysisk butikker den seneste tid.

Ang. Metal Slug har jeg kun prøvet det i arcade.

Som tilføjelse til overvejelser ligger også "Gitaroo Man" (glemte det i første omgang). PC spil kan også gå an.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RitesRitesSkrevet 23/03-04 09:49, rettet 23/03-04 13:10 
Du kan få Metal Slug X til PSX.

Her... kig her :)

Boomtown Shop - Metal Slug X
» a winner is you «
The DaneThe DaneSkrevet 23/03-04 15:39 
Takker, jeg havde allerede set det på gameplay til omtrendt samme pris.
Men meningen med emnet var nu for at høre om der var nogen gode spil at ønske sig, eller blot billige steder jeg kunne lede efter dem.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
The DaneThe DaneSkrevet 26/03-04 12:43 
Nå, men bare til information blev det til disse spil:

FF X-2 (385,-)
Metal Slug X (179,-)
Contra: Shattered Soldier (249,-)

og

Crimson Sea (ca. 353,-)
Mad Maestro (ca. 117,-)
Gitaroo Man (99,-)

Købte så også "House of the Dead 3" til 199,- ved siden af.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 26/03-04 15:31 
wtf... FIK du de spil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 26/03-04 16:26, rettet 26/03-04 16:34 
Ja, undtagen som sagt "House of the Dead 3".
Det er en hel del lettere når jeg bare får et max beløb, og så selv fordeler det over ting man vil have. Jeg betaler så selv den smule fragt der må komme oveni.
Det er så bare ikke ved alle gaver det går på den måde :).

Glemte lige, at Contra skulle gerne være i mine hænder imorgen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig