X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gladius' kampsystem?


Svar
DKMethodDKMethodSkrevet 21/03-04 19:29 
Fungerer det tur baserede kampsystem i Gladius godt? Jeg tøver noget med at købe et spil når jeg hører det er turbaseret, for nogle gange fungerer det virkelig dårligt. (F.eks. i Pokemon Stadium til N64, det var f***** dårlige kampe)
fearless popcornfearless popc...Skrevet 21/03-04 19:31 
Jeg har set det, og jeg synes det virker ret kedeligt.
just plug it in.
KalicolaKalicolaSkrevet 21/03-04 20:27 
Jeg købte Gladius for nogle måneder siden nu (har spillet co-op i mange lange nætter nu med en kammerat). Så nu tør jeg godt at indrømme hvis det er noget lort :-) MEN!!! det er det heldigvis IKKE! Det er et super godt spil. Det har selvfølgelig sine fejl og mangler, men har alle spil ikke det?

Men du spørger om tur-systemet er godt, så jeg springer lige al andet ros over :-) Here goes...

Hvis man ikke kan lide tur-baseret spil, skal man holde sig langt væk. kan man godt li tur-baserede spil, er gladius toppen. Det indeholder masser af strategi. Og arenaerne har masser af kasser og ruiner man kan stille sig op på og få en betydelig fordel. Der er en go ballance mellem light, medium, heavy og support characters. Der er masser af range og melee character, og magikere, og alle characters har deres fordele og ulæmper.

Når man angriber en modstander kommer der en "golf-agtig" bar frem på skærmen, og så skal man ramme bestemte punkter på baren, eller bestemte taste kombinationer alt efter hvilket angreb man bruger, og det bestemmer hvor hårdt og præsist man rammer fjenden, og det virker utroligt godt.

Og glem ikke den store mængde characters der er i spillet, som hver især har deres helt eget skill system, og det er masser af skills man kan træne i når man stiger levels.

Med andre ord. Det er et rigtigt godt spil, og der er mange mange timer i det. Kampsystemet er rigtigt godt, og glem ikke at der både er 4 player co-op og 4 player vs...

Det eneste jeg klager over er fjendernes AI, nogle gange er de snot dumme, men andre gange får man kamp til stregen.. Og texturen på characterne er lidt for slørret syntes jeg.. men ellers er det et pisse godt spil.. IMO

-Darknon
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig