X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvorfor rygning dræber...


Svar
dchangdchangSkrevet 21/03-04 11:34 
Her er svaret så. :-)

Push me...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
60 emne(r).
« < 1 2

Svar
dchangdchangSkrevet 21/03-04 23:16, rettet 21/03-04 23:17 
Skal vi ikke bare erklære rygning for at være den ottende dødssynd, og så lukke tråden. For det begynder snart at blive så latterligt som jeg troede at det ville blive.

Jeg nyder at ryge og har ikke nogen undskyldninger for det. Desuden føler jeg heller ikke at jeg burde have nogen undskyldninger for det, da det 100 % er min egen beslutning. Ligesom mine forældre heller ikke er borderline-alkoholikere fordi de næsten dagligt drikker rødvin til maden.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
quadquadSkrevet 21/03-04 23:18 
Nu kunne jeg skrive lidt om unge der starter med at ryge kommer fra bestemte klasser og færdes i specielle miljøer.
En variabel af éns intelligens. Dog må jeg nok hellere lade være, da det er en grov generalisering.
jaesjaesSkrevet 21/03-04 23:18 
Zzap!>
Ikke hvis man hører på mange rygeres undskyldninger for at ryge.

Der jo en enorm forskel i virkningen, og der er bestemt heller ikke mange rygere, der har det at dulme nerverne, som den eneste årsag til at ryge.

At være 14-16 år er ikke nogen undskyldning for at slå hjernen fra, selv om mange lader til at tro det.

Det har jeg forklaret i det ovenstående (spændingsmomentet - men der er selvfølgelig flere årsager).
Mange 14-16 årige slår netop ikke hjernen fra. De ved godt, at det ikke er smart, men der andre, og stærkere elementer, som trækker i den anden retning.
WehnerWehnerSkrevet 21/03-04 23:22 
dchang>
Jeg nyder at ryge og har ikke nogen undskyldninger for det. Desuden føler jeg heller ikke at jeg burde have nogen undskyldninger for det, da det 100 % er min egen beslutning. Ligesom mine forældre heller ikke er borderline-alkoholikere fordi de næsten dagligt drikker rødvin til maden.

-->

Looking back it's so bizarre
it runs in the family
all the things we are

;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/03-04 23:22 
Hvad?! Ryger folk endnu? Troede ikke det var in mere?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 21/03-04 23:26 
Det er det heller ikke, men fordi røde BH´er ikke er in, så går jeg da stadig med dem... Eller, hov :P :P
TempuZ FugitTempuZ FugitSkrevet 21/03-04 23:30 
Rygning koster.. heldigvis er det ikk mine penge det går ud over... "phew"
! ,.-" SLUT "-., !
HankyHankySkrevet 22/03-04 14:38 
boots>
Naiera> Der er lavet en ny udregning, der viser at en ikke-ryger faktisk er ca. 9.000,- dyrere for samfundet end en ryger, i løbet af et helt liv.... Det er sføli her afgifterne kommer ind. Vi betaler meget dyrt for vores last, så lad os nu være i fred.

Så burde i da også kunne se at det er 'Sååååååååå...' meget spild af penge.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HankyHankySkrevet 22/03-04 14:44 
dchang>
Det svarer til at sige at man dør af en blodprop hvis du spiser en Yankee-bar.

20 Yankee-bars om dagen ^^ (Kunne ikke lade være)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 28/03-04 22:34 
Så kan i måske lære det!
Hvorfor rygning dræber...
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
60 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig