X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke spil har været bedst?


Svar
TempuZ FugitTempuZ FugitSkrevet 21/03-04 01:54, rettet 21/03-04 01:55 
Jeg har set tilbage på det sidste halve år, og spurgt mig selv, hvilke spil var bedst.

Efter min mening er der i det tidsrum kommet mange gode titler, men de spil jeg har haft mest glæde af er..

.SW: Kotor (er i tvivl om det er mere end 6 måneder gl.)
.Top Spin
.Counter Strike
.Project Gotham Racing 2
.Prince of Persia

EDIT:
- I er velkommen til at tilføje jeres liste !
! ,.-" SLUT "-., !
APHAPHSkrevet 21/03-04 07:32 
For mig er der ingen tvivl om, at Gotham Racing har været den bedste xbox udgivelse det seneste halve år. Jeg vil endda gå så langt, at sige at det er konsolens bedste udgivelse over all. PGR2 er et yderst velpoleret produkt, der byder på mange udfordringer, og spillet er generelt meget svært, dog uden at blive fustrerende at spille. LIVE integreringen er uden tvivl den bedste, der endnu er set, og selve spillets netkode er også noget nær perfekt. Selvfølgelig tiltaler denne type spil ikke enhver, men alle der har en smugle interesse i genren bør ikke snyde sig selv for denne perle.

Af andre gode xbox udgivelser bør følgende også nævnes:

Links 2004
Beyond Good & Evil
Amped 2
Crimson Skies
Rainbow Six:3
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
CronossCronossSkrevet 21/03-04 09:38 
Helt klart Deus Ex 2.
Blandt de bedste spil jeg har prøvet, og hele vejen igennem et fremragende bekendtskab uden sidestykke.
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-04 09:46 
KOTOR!

Men kunne godt tænke mig at få prøvet BGAE, Deus Ex 2, Morrowind GOTY og Armed and Dangerous!
Well crucify the insincere tonight...
DommergaardDommergaardSkrevet 21/03-04 11:25 
Prince of Persia: The Sands of Time - Et nyskabende spil, som har formået at fange mig det sidste stykke tid. Rigtig fedt spil!

Ninja Gaiden - Fedt, udfordrende spil. En grafisk perle, og giver dig 20+ timers gameplay. Fedt spil!

007: Everything or Nothing - Det fedeste James Bond spil siden Goldeneye. 3. Person perspectivet giver spilleren en masse nye muligheder, og gør spillet meget mere underholdende. Det skal prøves!

Freedom Fighters - "Vores" IOI har lavet et utrolig fedt spil her. Nyskabende og underholdende. Køb det, hvis ikke for gameplayet, så for IOI! ;)

GTA: Double Pack - Disse 2 spil er rigtig fede, ikke rigtig noget nyt i dem. Grafisk flottere og forbedret på flere punkter. Hvis ikke spillet på PS2, så er dette et MUST!

SSX 3 - RIGTIG fedt Snowboard spil! Jeg vil vove at påstå at det er det bedste i SSX-serien! Eminent grafik, lyd og gameplay. Næsten uendelig mængder gameplay. Prøv det!

De nævnte har jeg ikke noget imod at anbefale! :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-04 11:43 
Sonic - Hvordan er Everything or nothing sammenlignet med Max Payne 2, dead to rights og Kill.Switch??

/sorry for off topic

-Val
Well crucify the insincere tonight...
TempuZ FugitTempuZ FugitSkrevet 21/03-04 13:19 
Beyond Good and evil ser forresten også rigtig interresant ud...

Glemte GTA Double pack :D det er også MuMz. ;)
! ,.-" SLUT "-., !
jaesjaesSkrevet 21/03-04 14:47 
Cronoss>
Helt klart Deus Ex 2.
Blandt de bedste spil jeg har prøvet, og hele vejen igennem et fremragende bekendtskab uden sidestykke.

Haha. Jeg har næsten lige købt det, og tænkte allerede efter jeg havde spillet en times tid, at det nok var noget for Mr. Morrowind, og andre fans af Morrowind :D

Når man ser bort fra, at DE2 ikke er et RPG, så synes jeg, at de to spil minder lidt om hinanden, og efter ca. to timers spil tegner det meget lovende, på trods af et par småfejl...
JesperJesperSkrevet 21/03-04 18:18 
Det var vel også lidt sådan at 1'eren blev betegnet - RPG og så alligevel ikke..
jaesjaesSkrevet 21/03-04 19:20, rettet 21/03-04 20:08 
Ja, det samme kunne selvfølgelig siges om 1´eren, men dengang var MW jo ikke udkommet :)

Iøvrigt er skill-systemet pillet ud af 2´eren, så det er faktisk mere et action-adventure end et RPG.
Det er også mere måden man får sub-quests på, og følelsen af det åbne gameplay, som jeg synes er i parallel til MW.
Nu har jeg ikke spillet MW særligt meget, men allerede nu virker historien i øvrigt som værende bedre integreret i DE2, sammenlignet med hvad mange mener om historien i MW.
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 21/03-04 20:03 
Morrowind GOTY, og UT2K4.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
KeenKeenSkrevet 21/03-04 20:27 
CounterStrike for bare lige at nævne en...
MrCaseMrCaseSkrevet 21/03-04 20:34 
PGR2 - freeeemragende
Have you considered sucking less?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/03-04 20:44 
Armed and dangerouse.
Total fed humor i det spil.
men desværre kort.. men er værd at have hvis man er til humor.. hehe
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
JesperJesperSkrevet 21/03-04 21:34 
Kung Fu Chaos morede jeg mig meget over ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 22/03-04 14:46 
Valkyrie>
Sonic - Hvordan er Everything or nothing sammenlignet med Max Payne 2, dead to rights og Kill.Switch??

/sorry for off topic

-Val

Hey Val

Tjah... tror ikke rigtig man kan sammeligne dem med hinanden. Der er hverken Bullettime eller noget (måske lidt når man skifter våben, men ikke på sammen måde!)

Det er enormt underholdende, og som sagt så giver 3rd Person Perspectivet en masse nye aspecter til spillet. Du kan kan snige dig langs vægge, tage armen frem og skyde etc etc.

Når du sigter med dit våben kan du selv bestemme hvor du vil sigte henne på manden. Du bruger L til at "locke on" dit offer og du bruger så højre analog-stik til at bestemme hvor han skal rammes henne. Dette er en fed feature, og hvis det skal sammenlignes med noget så er det ligesom når man vil skrue bolden i Fifa 2004 og Fifa 2003.

Grafisk ser spillet fantastisk ud, og man kan nemt kende de forskellige skuespillere (Pierce osv.). Mellemsekvenserne er rigtig fedt lavet, og enormt virkelighedstro. Det eneste sted jeg vil sige at man kan tage fat, er frameraten. Den falder meget, og kører generelt ikke særlig godt. Vil ikke sige at det er noget der ødelægger oplevelsen, fordi det er generelt et rigtig fedt spil!

MP2 og DtR har jeg begge og det er 2 rigtig fede spil. MP2 var alt for kort efter min mening, men et rigtig godt spil. DtR fører Bullettime lidt videre og der kommer små nye features. Synes ikke rigtig man kan sammenligne de 3 spil, de er alle 3 fede titler.

James Bond: Everything or Nothing er helt sikkert det bedste Bond-spil i lang tid, og jeg vil igen vove at sige, at det er det bedste siden Goldeneye. Jeg er ikke specielt fan af Bond-universet, og jeg synes at spillet er rigtig fedt! Let at gå til, god grafik, god bond-stemning og alt i alt et underholdende spil.
DommergaardDommergaardSkrevet 22/03-04 14:47 
MrCase>
PGR2 - freeeemragende

Fik PGR2 for 2 uger siden, har ikke røt det endnu... kunne være jeg skulle kigge på det! :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig