X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GBA: Nok verdens fedeste konsol!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/03-04 21:48, rettet 20/03-04 21:49 
Jeg har netop lånt den klassiske GBA af en kammi. Jeg er fuldstændig vild med dyret. Jeg svor engang, at jeg aldrig ville røre en handheld - Men denne her baby er for vild!

GBA udformningen passer perfekt til min hånd og den matte skærm er ikke noget problem, for jeg spiller aldrig on the go.

Det er som at få en ny Snes! Jeg er i himlen!

Edit: Spiller Mario Kart og Metroid.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
seebergseebergSkrevet 20/03-04 23:25 
Velkommen til den håndholdte verden ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
CoreCoreSkrevet 20/03-04 23:30 
Så lur da lige en gang på SP'en, den er endnu vildere, men den ligger jo så nok ikke lige så godt i din hånd...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkenDarkenSkrevet 21/03-04 02:28 
ye, jeg har overvejet sådan grip-håndtag-ting, jeg synes bare SP er bedre pga intern lys og at den kan foldes (jeg bruger den on the go =)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RitesRitesSkrevet 21/03-04 07:25, rettet 21/03-04 07:25 
Og Lithium batteri...
» a winner is you «
happyEDhappyEDSkrevet 21/03-04 09:27 
Altså det vil og har altid været den fedeste konsol nogensinde!!!
Der er simpelthen bare så menge spil man kan spille igen og igen.
Men nu kommer Sony nok også og ødelægger det håndholdte marked , med noget Fu..ed up ubrugligt 3D grafick, og mulighed for at høre mp3.. jeg vil bare spille!!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RitesRitesSkrevet 21/03-04 09:36 
Jeg skal sgu ikke have en PSP ;)
» a winner is you «
DommergaardDommergaardSkrevet 21/03-04 11:14 
Born2Play>
Jeg har netop lånt den klassiske GBA af en kammi. Jeg er fuldstændig vild med dyret. Jeg svor engang, at jeg aldrig ville røre en handheld - Men denne her baby er for vild!

GBA udformningen passer perfekt til min hånd og den matte skærm er ikke noget problem, for jeg spiller aldrig on the go.

Det er som at få en ny Snes! Jeg er i himlen!

Edit: Spiller Mario Kart og Metroid.

Det tog du lang tid om at opdage mester, det er 2 år siden jeg fandt ud af hvor fed GBA'en var ;)
happyEDhappyEDSkrevet 21/03-04 13:39 
Rites>
Jeg skal sgu ikke have en PSP ;)

det skal jeg da også , og den bliver da nok fed. Men syntes bare feks hjemmekonsollerne... det er sku ikke fedt mere , jeg har lige solgt min xbox.. for anden gang! og min ps2 , og bruger alt min tid på men Snes, mega drive, gameboy og mine andre håndholte konsoller.
For det er bare federe!!

Og den næste konsol jeg skal have bliver ikke ´en PS3 eller xbox 2 , jeg vil sku have mig en Neo geo AES. bare jeg lige have råd denne måndede:(
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HardballerHardballerSkrevet 21/03-04 14:13 
Han skriver at han IKKE skal have den ;)
DommergaardDommergaardSkrevet 21/03-04 14:48 
Præcis! At læse toAt? :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/03-04 15:35 
toAT - Hvorfor så mange GBA:SP? Er det til link eller er du bare samler?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
happyEDhappyEDSkrevet 21/03-04 15:51 
bare til samling.. de har jo forskellige farver:)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
bootsbootsSkrevet 21/03-04 16:06, rettet 21/03-04 16:06 
Det er da også rarest at have flere, så man altid har 1 eller 2 der er ladet op. Jeg har 4 (blå, isblå og 2 sorte).... ;o) ... + 2 alm. GBA...
MarcusMarcusSkrevet 21/03-04 17:30 
Jeg synes GBA'en er udemærket men flere spil egner sig bedre til storskærm med højere lydkvalitet.....bl.a. Castlevania serien.
zAcuzAcuSkrevet 21/03-04 17:36 
Born2play, ved godt det ikke er et handels forum.. men jeg har en billig GBA, bare hvis du ville have din egen...!

du må sende en mail hvis du vil eje en billig selv! :D

Mvh
zAcu^
FourDFourDSkrevet 21/03-04 22:28, rettet 21/03-04 22:28 
Kan stadig huske hvor fortryllet jeg var da jeg kom hjem med GBA'en i hånden, på udgivelses datoen..
DET var sgu cool :)
Bare surt at det var sådan nogle lorte spil jeg valgte (TOny hawks 2, og pinobee.. PUHA.. Tony var OK, men pinobee stank langt væk af lorte spil!)
Men anyways.. Det var sgu fedt! (and it still is ;))
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
CoreCoreSkrevet 21/03-04 23:28 
Tony er kongespillet, har godt nok kun prøvet 2'eren af GBA-versionerne. Speaking of...er der nogen der har prøvet 3'eren ? og er Airport med ? og er den bygget op ligesom i PS2/GCN-versionen ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
happyEDhappyEDSkrevet 22/03-04 06:38 
det er 2'eren der er fedest
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig