X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvorfor Xbox?


98 emne(r).
1 2 > »

Svar
CoreCoreSkrevet 20/03-04 13:06 
Hej!
Jeg har weekenden over til at gøre op med mig selv om jeg skal ind ogh købe mig en X-box på mandag, men jeg har brug for et skub i den rigtige retning. Jeg har i forvejen både PS2 & Gamecube, og er godt tilfreds med dem begge to. Hvad har X-box at byde på som jeg ikke får af de to andre ?
Jeg ved at der er en forskel i grafikken, men er den så stor at den er en helt ny maskine værd ? Og hvilke spil kommer til X-box, som jeg ikke kan få til de to andre, jeg er rimelig glad for titler som: GTA, Tony Hawk, SSX, Resident Evil, Medal Of Honor og jeg spiller ikke bilspil (andet end NFS: Underground) og fighterspil siger mig heller ikke særlig meget. Halo er umiddelbart det eneste spil jeg ved af, X-boxen har som de andre ikke har men der må da være flere. Håber at der nogle der kan hjælpe...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RitesRitesSkrevet 20/03-04 13:33 
Først og fremmest er 99% af alle multiformat titler bedst på Xbox.
Derefter er der en del eksklusiv aftaler nu, samt sådan noget som Pandora Tomorrow, som kommer først på Xbox.

Xbox Live gør samtidig PS2 Online helt til grin, mens det efterlader GC i stenalderen.
Xbox'en har også meget mere at byde på end kun bilspil.
» a winner is you «
CoreCoreSkrevet 20/03-04 13:38 
Jeg er på forhånd rimelig sikker på at jeg ikke kommer online med den, jeg syntes at det f**ked up at man skal betale for Live, når man allerede har brugt penge på spil, maskine og forbindelse, desuden er jeg online med PS2'eren og det er jo gratis. Men jeg kunne godt tænke mig at høre hvilke titler der er ude/og kommer eksklusivt til X-box, og hvor stor den grafiske forskel egentlig er...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/03-04 13:45 
Hvorfor har du overhovdet overvejet at købe en Xbox?

Hvis du da overvejer det, burde du da have en ide om hvad Xbox kan tilbyde?

Jeg mener at det skal ses med egne øjene. Se nogen film og læs nogen previews.

Hvis du ikke har en god PC, så kan du få rigtig mange PC spil til Xbox, såvel som kommende. Altså, spil som Half-Life 2, Doom 3, FarCry og den slags.

De nok mest ventede spil til Xbox er:

-Ninja Gaiden
-Halo 2
-Jade Empire
-Fable
-B.C
-Xbox Live forbedringer
-Splinter Cell: Pandora Tomorrow
-Starcraft: Ghost
-Full Spectrum Warrior
-Dead Or Alive: ultimate
-Thief 3
-Otogi 2
-True Phantasy Live Online
-Rallisport Chllange 2
-Silent Hill 4: The room
-Mechassault 2
-Driv3r
-Sudeki
-Half Life 2
-Doom 3
-FarCry
(Taget fra Xbox IGNs most wanted 2004)

Vil også forslå at du tjekker www.xboxlife.dk ud:)

Og tjekker inde under vuder på hvad folk siger om Xboxspil:)

www.xbox.com er også en god ide!

Xbox har generelt de bedste ports(Af multiplatform spil) og en god online service.

Det er op til dig, om konsollen intressere dig. Hvis den ikke gør ville, jeg ikke anbefale den. Lysten burde selv komme når du ser film og læser previews om de mest ventede Xboxspil!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
MrCaseMrCaseSkrevet 20/03-04 14:05 
Grafisk er der kæmpe forskel.
Alting føles bare mere ægte.
Der er betydeligt mindre slowdown.
Især lyset & textures er markant bedre.
Loade-tiderne er også for det meste presset godt i bund.
...jeg er ked af at høre om det med online, for det er altså en helt anden snak en ps2 online...
Have you considered sucking less?
CoreCoreSkrevet 20/03-04 14:25 
Ja, men jeg syntes at det er lige frækt nok at det skal koste penge at spille online, når priserne på spil i forvejen er ret høje.

Grunden til at jeg vil have en X-box, er at det jo efter sigende er en bedre maskine end de to andre, og jeg vil gerne have muligheden for at kunne vælge frit på spilhylderne. Det jeg fiskede efter var primært om forskellen virkelig var SÅ stor, og det lyder den jo til at være, og hvilke der titler der KUN er udkommet til X-box...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 20/03-04 14:26, rettet 20/03-04 14:29 
Ahem..
Ja PSOnline er Gratis.. Dog kun til en hvis grænse.

Udbyderen af spillet må helt selvom han vil tage penge for at spille online.

samtidig med det. så kan man på Xbox spille gamle Live spil også selvom der er kommet en ny version af spillet.
det kan man ikke med EA games eks. sports serie.
så snart der er kommet en ny version lukker ea den gamle server ned og man opfordres til at købe det nyeste.. osv.
bare et eksempel...

Spil dyre?`
jeg syntes det er en fin pris ~499 kr for 3-4års arbejde plus at man får meget for pengende.

og et års abb. på live ~450kr.
hvor meget betaler du da for dit anders and blad abb?? hehe
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
CoreCoreSkrevet 20/03-04 14:38 
Hvis jeg havde et anders and-abbonement jeg betalte en tilsvarende pris, så ville jeg om 5 år kunne kigge tilbage på en rimelig stor tegneserie-samling, hvorimod Live kun er forbrug, der ikke giver en noget når året er gået.
Jeg har indtil videre ikke haft noget at være utilfreds med PS2-online over, og jeg har endnu ikke været ude for at det kostede noget at spille, jeg ved at der er et bestemt RPG-spil der koster, men det er vist også det eneste, både Socom 1 & 2, THUG, NFS: Underground, Fifa & MoH: Rising Sun har jeg spillet gratis og gnidningsløst, så jeg mener at mit online-forbrug bliver dækket af PS2'eren. X-boxen frister mig mest med sin bedre grafik, og jeg mener at de fleste rigtig gode spil er alligevel one-player (som MGS, Resident evil, GTA o.s.v.) så online-delen er ikke så afgørende...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 20/03-04 14:57 
Jeg ville umiddelbart mene at du er ret godt dækket ind, da det ikke lyder som om at argumenter som bedre grafik, bedre lyd og xbox live får dig til at falde ned af stolen. Med både GC og og ps2 har du jo en masse gode spil at se frem til, så med mindre nogle af spillene til xbox i dine øjne er "must haves", så tror jeg du ville være bedre tjent uden.
I win, you loose
CoreCoreSkrevet 20/03-04 15:03 
det er jo bl.a. derfor at jeg godt kunne tænke mig at høre hvilke spil der kun er udkommet X'en, jeg tror at Halo er fedt, men et spil er ikke en ny maskine værd, og grafikken er et ret godt argument, hvis altså forskellen virkelig er så stor som folk giver udtryk for...
(og så er der jo lige det der med at Spawn er med i Soul Calibur 2 til x-box)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 20/03-04 15:24, rettet 20/03-04 15:24 
Jeg synes ikke at Halo alene retfærdiggør købet af en X-box, på trods af at jeg har læst en del anmeldelser, hvor anmelderen var uenig med mig.

Da jeg i sin tid købte min X-Box, var det med henblik på at jeg skulle kunne spille Halo. Jeg tror det var med til at gøre mig lidt skuffet, da jeg endelig fik testet maskinen. Jo vist, det var fedt, men jeg havde det ikke så godt med at have brugt 2000,- på at spille det spil. I noget tid røg boxen så på hylden, og det er faktisk først her på det seneste at jeg virkelig er begyndt at spille på den.

Jeg kan ikke rigtig vejlede dig i, hvilke spil der udelukkende er kommet til den, det ved jeg ikke nok om. Men som Rites (tror jeg det var?) tidligere sagde, så er de multiplatform spil der er til den blandt de bedre. I starten var det lidt sløvt med, hvilke spil man kunne få, men den dag i dag synes jeg at udvalget er blevet ret godt. Jeg har i hvert fald ikke fortrudt mit køb ;)
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/03-04 15:28 
Der er mange meninger om Xbox Live.

Jeg for en, er totalt overvældet over hvor meget content der f.eks. Var til Splinter Cell. Gratis..

I grove træk er Xbox Live en matchmaker, der koster 400 kr,- og er gratis i et år. Mange gør bare det.. Køber et starter kit(demo cd og et headset) også spiller gratis i et år - Og siger abb. Op og køber et nyt!

Men Xbox Live har også haft en stor hosts af downloads, gratis... Splinter Cell, KOTOR, Midtown Madness 3, Crimson Skies(?), Rainbow Six, Ghost Recon etc...

Men du virker fastbesluttet, på at du ikke bryder dig om Xbox Live, også vil jeg skam ikke overtale dig.

Men når det kommer til Single player spil, så er Knights of the old republic et kig værd. RPG udviklet af Bioware, sat i Starwars universet. Jeg elsker det spil:)

En anden mulighed er Morrowind: GOTY - Et ufatteligt stort RPG. Uanet i skala... Til flere 100 timers spil, men det fanger ikke alle. Det er et slags love/hate spil. Nogen mener at det er det bedste, mens andre ikke forstår the fuss.

Men fordi vi kan lide noget, kan det da godt være at du hader det. Spilsmag er jo totalt unik! Jeg forslår igen at du selv kigger på www.xbox.com og ser hvad der intressere dig. Hvis der ikke er noget, så køb ikke en Xbox.

-Val
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 20/03-04 15:55 
Grunden til at Xbox Live koster abonnement er fordi, at folk ikke arbejder gratis for andre. Det tjener man nemlig sjovt nok ikke penge på.

Så simpelt er det.
» a winner is you «
JesperJesperSkrevet 20/03-04 16:17 
Det lyder til at den grafiske side har stor betydning for dig Core, så jeg vil da anbefale dig, at du går ned i en butik og prøver en Xbox - så kan du jo lynhurtigt se om den grafiske side er som du havde håbet - ang. spillene så er der kommet nogle gode forslag, og ellers kig rundt på de forskellige lister på nettet.
CoreCoreSkrevet 20/03-04 16:30 
Jeg har så godt jeg nu kunne også kigget på lister rundt omkring, men der er ikke rigtig nogle af dem der skriver om hvorvidt de enkelte spil også udkommer på andre konsoller.

Star Wars: K.o.t.o.r. er HELT sikkert også en af de titler jeg har i tankerne når jeg er tændt på at anskaffe mig en X-box...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/03-04 18:00 
Man kan sagtens spille online uden af det koster en jante, du skal bare bruge Xboxconnect i stedet for Xboxlive :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
MrCaseMrCaseSkrevet 20/03-04 18:04 
KOTOR er der rigtig mange der er rigtigt glade for...

hvis man ikke har bruge for at spille de store over-hypede titler som ps2 gør sig meget i, og man godt kan leve med at det ikke er EA games der udgiver alle de spil man spiller, har xbox en masse godter i posen. En masse unikke oplevelser som passe fint til en europæisk gamer
Have you considered sucking less?
RitesRitesSkrevet 20/03-04 18:14 
Og vi ved jo alle at XBC er så meget bedre end XBL og rent faktisk kan sammenlignes...

*Kuk kuk*
» a winner is you «
CoreCoreSkrevet 20/03-04 19:00 
MrCase>
KOTOR er der rigtig mange der er rigtigt glade for...

hvis man ikke har bruge for at spille de store over-hypede titler som ps2 gør sig meget i, og man godt kan leve med at det ikke er EA games der udgiver alle de spil man spiller, har xbox en masse godter i posen. En masse unikke oplevelser som passe fint til en europæisk gamer

Jeg har aldrig rigtig fanget hvorfor det er at folk herinde har så meget i mod EA, men det er så irrelevant lige nu.

Har du ikke et par eksempler, på hvilke "godter" det er X'en har udover lige Halo & KOTOR ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
MrCaseMrCaseSkrevet 20/03-04 20:18, rettet 20/03-04 20:18 
det der lige springer til hovedet er Project Gotham Racing 2. Fantastisk(!) bilspil med officielle licenser og rigtige byer stoppet langt op i... ahrem..

Og så SC: Pandora Tomorrow om et par dage... det bliver stort.. Og SC ER langt bedst på xbox..
Have you considered sucking less?
CoreCoreSkrevet 20/03-04 20:45 
Ja, PGR2 har jeg godt set at folk snakker meget godt om, men jeg syntes ikke det var særlig godt, jeg prøvede det godt nok også i under 5 min., men bilspil er slet ikke mig, det eneste der har kunne holde mig spillende i over en time er NFS: Underground. Pandora Tomorrow er jo heller ikke "rigtig" eksklusivt til X'en, det kommer jo også til pc & PS2, bare senere. SC regner jeg også med at skulle ha', men det bunder mere i at jeg er Spawn-nørd :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
LessCDTLessCDTSkrevet 20/03-04 21:40 
Jade Empire er også et rigtig godt eksempel. Prøv at gå ind på bioware, kig og evt. download traileren. Og hvis du er til rollespil skulle Fable da heller ikke være helt galt. Peter molineux (ved ikke helt hvordan det stavet =D) Har jo "lavet" det, så det kan ikke gå helt galt, kig f.eks. på B&W. Jeg var også selv meget kritisk overfor Xbox til at starte med. Men så fik min ven (MajorP) købt sig een. Igen kiggede jeg kritisk på den, og tænkte; at den kunne da ikke noget min go'e gamle PS2'er ikke kunne... Men jo mere jeg kiggede på spillene og Live'et (ved godt at det ikke er dig, men alligevel: Hvis du køber Xbox, skal du ikke gå glip af en af dens stærkeste sider), desto mere blev jeg interesseret. Jeg kunne ikke benægte at grafikken var en del bedre end på min PS2 i multispillene. Og det er som om at der bliver gjort mere ud af grafik/lyd-siden af spillene. Den var ikke ligeså hyped og opreklameret som PS'2eren som lever lidt på EA. Og til sidst blev jeg fanget i nettet, og MP fik mig overtalt. Og jeg har ikke fortrudt! Da jeg fik den pakket op og sat den til var jeg fanget. Det er som om at der er mere "stil" "følelse" "flow" over den end der er i ps2'en. Da jeg fik prøvet HALO og Splinter Cell blev min oplevelse endnu mere fuldkommen. DEN VAR FED! Grafikken i splinter cell var faktisk, efter min mening, bedre end på computer. Den er mere afkantet og blød. Og så skal man ej fornægte at det er fedt at have en 8gb harddisk i den! Det har været et stort plus for mig ikke at skulle købe et memorycard. Der er plads til det hele. Det er også rigtig fedt at man kan lægge sin musik ind på den, og høre den i nogle af spillene istedet for, at skulle høre de sommetider lidt kiksede soundtracks. Det er også meget fedt at man lige efter have spillet, kan høre musik på sit anlæg uden at skulle rejse sig og tænde for noget andet (luksusproblem). Jah! hva er der mere at sige : Køb den!!!

Tryk den af!
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
APHAPHSkrevet 20/03-04 21:43 
Core>
Jeg har så godt jeg nu kunne også kigget på lister rundt omkring, men der er ikke rigtig nogle af dem der skriver om hvorvidt de enkelte spil også udkommer på andre konsoller.

Følgende udgivelser (alle udgivet i EU)er i ihvertfald eksklucive:

Morrowind GOTY
Project Gotham Racing 1+2
Links 2004
MotoGP 1+2
Star Wars: KotOR
Crimson Skies:HRtR
Halo
Steel Battalion
Top Spin
Voodoo Vince
Panzer Dragoon Orta
Rallisport Challenge
RTCW:TOW
Kung Fu Chaos
Jet Set Radio Future
Amped 1+2
Deathrow
MechAssault
Midtown Madness 3
NFL Fever serien
Sega GT 2002 + Online
Dead or Alive 3
Otogi
Unreal Championship
Brute Force
Championship manager 02/03
Buffy The Vampire Slayer
Blinx
DOA:XBV
Grabbed by the Ghoulies
Gunvalkyrie
NBA Inside Drive
Outlow Golf
Outlow Volleyball
Counter Strike
TOCA Race Driver: LIVE
Quantum Redshift
Whacked!
NHL Rivals 2004
Blood Wake
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
JmogJmogSkrevet 20/03-04 22:51, rettet 20/03-04 22:51 
Core, har du surroundanlæg eller overvejer du at købe et på et tidspunkt? I så fald er Xboxen ikke til at komme udenom. Den har de absolut bedste kort på hånden med realtime DD5.1 i rigtig mange spil.

Det der gør at jeg er glad for den er følgende:
-Lyden og grafikken
-Harddisken (diverse homebrew muligheder hvis man får den chippet)
-Live: Klart pengene værd.
-Diverse spil. Her afhænger det jo af personlig smag. Er selv ret glad for f.eks. Crimson Skies, Halo og andre.
CoreCoreSkrevet 20/03-04 23:03, rettet 20/03-04 23:04 
Ja, jeg har surround der både er kompatibelt med DTS & Dolby digital 5.1, så det er jo et plus mere til X'en.
Jeg tror også efterhånden at jeg er fast besluttet på at købe den på mandag. EB Games har et tilbud med nogle spil man kan købe meget billigt ved samtidigt køb af en X-box, er her nogen der ved hvilke titler det er, og hvad de koster ?
Halo & Midtown Madness 3 følger jo med, så der er jo noget at begynde med, men der skal da lidt flere til :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 20/03-04 23:09 
Mener det er EA-spil (Fifa, SSX 3 osv.) til 249,- stk. ved et Xbox-køb :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/03-04 23:13 
Du kan trash talke over Live - Et must for enhver med hang til at pisse folk af ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CoreCoreSkrevet 21/03-04 22:33 
Yep! Jeg køber en X-box i morgen. Tak for hjælpen, I er allesammen nogle fantastiske mennesker :-)
Et sidste spørgsmål, hvordan er DVD-funktionen i Boxen sammenlignet med den i PS2'eren, bør jeg have et DVD-kit, når jeg nu klarer mig fint med min PS2 (og så afspilleren i soveværelset selvfølgelig) ???
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KoludaKoludaSkrevet 21/03-04 22:43 
Core>
Halo & Midtown Madness 3 følger jo med, så der er jo noget at begynde med, men der skal da lidt flere til :)

Køb den nye bundle, der er PGR2 og Topspin med, det er meget federe titler , og ikke mindst de 2 andre titler kan findes billigt... især hvis man kan leve med det er den "gamle" bundle.
WehnerWehnerSkrevet 21/03-04 22:46 
Der er ikke nogen federe titel på Xbox end Halo ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KoludaKoludaSkrevet 21/03-04 22:50 
Okay, har nu haft Xbox i snart 1½ år og spillet Halo i max 30 minutter alt den tid jeg har haft Xbox, det fulgte nemlig med den Xbox jeg købte dengang..

Og for mig har det absolut ingen værdi, som alle andre FPS undtaget Timesplitters 2 , som jeg spiller mod min lillebror hvergang han er her...

Så hvis man ikke er FPS fan er HALO intet værd.
WehnerWehnerSkrevet 21/03-04 22:58 
Jeg har altid hadet FPS som pesten. Det første jeg har gidet spille privat var Timesplitters 2. Det åbnede mine øjne. Men det var Halo, der viste mig, hvad genren egentlig kan.

Prøv at spille det i co-op story mode med din bror. Det kan kun blive en succes ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 21/03-04 23:00 
Grunden til at jeg napper den med Halo er at sports- og bilspil siger mig meget lidt, og jo, jeg er også rimelig glad for FPS'er...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 21/03-04 23:10 
Så er det en no-brainer. Sport- og bilspil siger også mig minus. Go Halo ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 21/03-04 23:13 
Jotak, er der ikke nogen der har en sammenligning af DVD-funktionen i PS2 & XboX ???
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/03-04 23:25 
Wehner>
Jeg har altid hadet FPS som pesten. Det første jeg har gidet spille privat var Timesplitters 2. Det åbnede mine øjne. Men det var Halo, der viste mig, hvad genren egentlig kan.

Prøv at spille det i co-op story mode med din bror. Det kan kun blive en succes ;)

Lyder som min historie. Bortset fra din bror :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 21/03-04 23:29 
Min bror stoppede desværre med at spille, da spillene gik fra 2d til 3d. Han var ellers ganske habil til Mario.

Men du må komme til vores næste Halo link up (dato ikke fastlagt). Så skal du få en aha-oplevelse ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 21/03-04 23:29 
DVD-funktionen er ret overlegen på Xboxen. Tom's Hardware lavede fornyligt en test af DVD-afspillere, hvor Xbox var med i puljen. Xboxen vandt over de andre mærker (selvom det vist nok ikke var de dyreste).
I forhold til PS2 er billedet mere rent og du får heller ikke problemer med grønt billede når du bruger RGB.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CoreCoreSkrevet 21/03-04 23:39 
OK, mere rent (?), jeg syntes da ellers at billedet er perfekt på PS2-eren, men well...det kan vel altid blive bedre, den grønne skærm har jeg aldrig haft problemer med, hverken med den ene eller den anden slags kabel...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KTCKTCSkrevet 22/03-04 01:15 
Du er sikker på dit fjernsyn understøtter RGB og du bruger det rigtige scart-stik?

Vi har prøvet at sammenligne, og der er betydelig forskel i film med mørke scener, hvor visse DVD-afspillere ofte laver nogle ret pixelerede overgange.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CoreCoreSkrevet 22/03-04 08:15 
Jeg er ret sikkker på at mit TV understøtter på det ene og det andet, men hvis det kan hjælpe så er det et 29" Sony m. Trinintron billedrør og 100 Hrz...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
D.B.M.D.B.M.Skrevet 22/03-04 09:27, rettet 22/03-04 09:29 
Hvis du ikke er så meget til bilspil ville jeg da foreslå dig, at du køber den nye Crystal Limited Edition i stedet for og så køber Halo ved siden af. Halo koster 200 kr. i EB Games i øjeblikket. På den måde får du 2 controllere og slipper for MM3. En ekstra controller koster ca. 350 kr. så du kan da spare lidt penge på den måde. Desuden ser den efter min mening ret blæret ud i den nye farve. Udover EA's titler mener jeg også, at man kan købe Star Wars: KOTOR (250 kr.) og Rainbow Six 3 (180 kr.).
Bede-xBede-xSkrevet 22/03-04 11:14 
Wehner>
Go Halo ;)

Yay :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 22/03-04 11:29 
Halv-OT: Hvor er den nye Crystal Limited Edition billigst. Og er det forstået korrekt, at den er udgivet uden spil og med to controllers?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RitesRitesSkrevet 22/03-04 11:46 
Lasse: Prøv at ringe til "din lokale" EB og få en pris og søg ud fra det, da de ellers matcher en billigere pris.
» a winner is you «
D.B.M.D.B.M.Skrevet 22/03-04 13:01 
Wehner>
Halv-OT: Hvor er den nye Crystal Limited Edition billigst. Og er det forstået korrekt, at den er udgivet uden spil og med to controllers?

Jeg købte min i EB Games i fredags for 1.499 kr. m. 2 s-controllere til.
MarcusMarcusSkrevet 22/03-04 13:03 
Jeg venter stadig på XBOX 2 udkommer(hvis den overhovedet bliver lanceret) så XBOX ryger ned på omkring 500, den dag skal jeg nok købe en :)
CoreCoreSkrevet 22/03-04 16:48, rettet 22/03-04 16:49 
Hej allesammen!
Det er endt med at jeg "købte":
Crystal X-box (m. 2 controllere),
Midtown Madness 3, Halo & Rainbow Six 3 (tilbuddet lød 179,- for de tre spil ved samtidigt køb af X-box),
Star Wars: K.O.T.O.R. (igen ved samtidigt køb af X-box 249.-).
Alt dette slap jeg 9 slatne PS2-spil og 687 kr. for.
Derefter fortsatte jeg over i Game og nappede Soul Calibur II for 199.-
Jeg takker igen for hjælpen :-)
EDIT: Maskinen m. spil købte jeg i EB Games...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 22/03-04 16:53 
Se det er en handel man kan forstå! Tillykke med din Xbox - du bliver glad for den.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/03-04 17:10 
dejligt..
så mangler du bare at bytte mm3 ud med PGR2.. så er du godt kørende..

hvornår kommer du så på Live?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
98 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig