X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

2,65 igen på Brøndby?


Svar
UriurUriurSkrevet 20/03-04 12:46 
Det lyder i mine øre som rigtige gode odds. Jeg vil da personligt mene at Brøndby er favoritter mod OB! Nå ja, jeg skal i hvert fald ned og oddse nu!!!
PoulPoulSkrevet 20/03-04 13:36 
Er ikke helt enig med dig i betragtningen omkring OB-Brøndby kampen. Normalt vil Brøndby være favorit, men med den situation de er i lige pt., så vil jeg mene at OB er en lille favorit. Brøndby har netop tabt 1-6 hjemme + at de mangler både Wieghorst og Retov på midtbanen og Jonsson nok ikke er helt oppe i omdrejninger efter sygdom. Derudover startede OB jo sæsonen rigtig godt med at vinde 4-0 hjemme over FCM.
TKTKSkrevet 20/03-04 15:11 
hmm godt emne... elsker odds... hehe... men brøndby bør da ikk betegnes som favoritter.. sys det er et fair odds taget i betrækning af at de ikk har nogle angribere... og er helt nede efter sidste weekends nederlag... måske skal man overveje at oddse uafgjordt... og så lave en 2/3 kupon...
ViolatorViolatorSkrevet 20/03-04 15:43 
Poul har desværre ret...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 20/03-04 15:48 
Nu har jeg ikke lige set efter, men er OB ikke på hjemmebane? Hvis de er ser jeg da dem som de største favoritter i den kamp. Brøndby tabte 6-1 i sidste uge, og OB vandt 4-0. Brøndby mangler eks. Wieghorst. OB kører derudaf hjemme.

Har selv oddset på OB idag ;)
UriurUriurSkrevet 20/03-04 19:08 
Ja ok, OB vandt. Dog synes jeg at Brøndby spillede bedst. Jeg forstod nogen gange ikke at Kamper blev ved med at udfordre på højersiden. OB's Derveld kunne jo sagtens følge med Kamper og stoppede ham hver gang. Så var det bare som om Brøndby ikke havde andet at byde på. Ellers gør det ikke så meget at Brøndby tabte, jeg er AaB fan! Desuden tror jeg kun at det gavner SAS-ligaen at der er kommet tæt løb i toppen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig