X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Skies of Arcadia Legends


Svar
dpldplSkrevet 01/04-03 17:36 
Nu bliver jeg nød til at spørger. Er Skies of Arcadia Legends noget værd?
Jeg mangler nemlig et godt RPG til min Cube.

Det kommer jo den 23.05.03, her i Europa.

Der er vel nogen som har prøvet US eller måske JAP versionen af det.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-03 18:33 
jo det....
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 01/04-03 20:51 
Jeg har spillet DC version af det et par gange nu, og jeg skal stadig havde Director´s cut versionen til GC. Så det må siges at være et stort JA, det er noget hver.
HulleHulleSkrevet 01/04-03 22:30 
Dejligt spil.
Den eneste slemme kritik herfra er de random battles som ifølge mig bliver alt for meget. I DC versionen var der ingen vej uden om.
Har de forbedret det i GC versionen?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dpldplSkrevet 01/04-03 22:52 
Efter hvad jeg kan huske, så mener jeg de har sat random battles ned. Så der skulle ikke komme så mange mere.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HulleHulleSkrevet 01/04-03 23:03 
Lyder godt. De kunne dog godt have givet muligheden for helt at slippe. Som i FFVII hvor man kunne få en magi der stoppede det helt når man ønskede det.
Der er ikke noget mere irriterende end at udforske og konstant blive overfaldet :-/

På baggrund af DC versionen kan jeg godt anbefale spillet. En af de få RPG'er der fik revet mig med.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-03 23:26 
Øh... det er da også helt vildt fedt at "slukke" for kampene, hvordan vil du nogensinde gennemføre det spil som lv.1?
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 01/04-03 23:30 
Man kan jo være nået til level 90, og man skal så lige gå fra der til dér, og man gider ikke angribes...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-03 23:36 
Ja men det syntes jeg næsten ødelægger RPG spillene.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Mati-GolMati-GolSkrevet 02/04-03 00:04 
Jeg synes bare det er en del af et godt konsol RPG, så jeg ligger næsten ikke mærke til det :/
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
HulleHulleSkrevet 02/04-03 08:27, rettet 02/04-03 08:29 
Det vil sige at det aldrig har irriteret dig, Konsolkongen,
at du gang på gang blev angrebet som level 23 figur, når du i ledte efter discoveries i hvad der før var starten af spillet.

Der vil jeg da sige at SoA, er et spil man bruger en del tid på at søge. Hvis man virkelig går op i at finde discoveries, så er det altså ikke fedt at blive anbrebet konstant. Specielt ikke der hvor der er monstre med lav level. At kæmpe mod så lav level figurer gavner ikke ligefrem din xp. Det belaster da mere at man hele tiden bliver afbrudt i søgningen.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
tastasSkrevet 02/04-03 09:53 
De har sat random battles ned og øget XP gain, for at kompensere for dette.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
3of193of19Skrevet 02/04-03 10:41, rettet 02/04-03 10:42 
Når man er nået til et vist punkt i spillet får man en forbedring til sit luftskib der gør at man kan flyve meget højt eller dybt. Flyver man i disse ekstreme luftlag er der ingen random encounters i oververdenen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/04-03 16:03 
Hulle >
Det vil sige at det aldrig har irriteret dig, Konsolkongen...

Jo det har det, og mange gange har jeg fanme også slukket "lortet" lortet fordi det blev for meget og jeg døde konstant. Men det syntes JEG altså hører med til et godt RPG spil.
Hvis i ikke vil angribes ret tit kan i jo bare lade være med at få en høj "Swashbuckler rating" så er der næsten ikke nogen der gider angribe jer.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 02/04-03 21:08 
Det med højden vidste jeg ikke, men kunne bestemt godt ha' brugt det da jeg kæmpede mig gennem SoA.

Swashbuckler rating er mig et ubekendt begreb, så mange RPG'er har jeg ikke kæmpet mig igennem. Men hver sin smag.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/04-03 22:26 
Swashbuckler rating er kun i SoA
Spiller nu: Phantasy Star IV
OmenOmenSkrevet 03/04-03 00:12 
Flere RPG spil burde tage ved lære af det suveræne Earthbound mht. low level kampe. I det spil overgiver fjenderne sig hvis de kan se at de har er for lav en level.
Vote Ficus!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/06-03 21:02 
Er det udgivet?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 16/06-03 21:03 
Det har været ude i et stykke tid nu.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/06-03 21:07 
Hvor kan jeg købe det? (Dansk shop)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 16/06-03 21:21 
Jeg så det i EBgames sidst, mener også deres onlne shop her det.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/06-03 21:24 
Hvis der står udsolgt på deres HP, kan de altså godt have det i en lokal shop? Yay! Afsted det går :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 16/06-03 21:35 
ja da. Da deres online shop, ikke har noget med at gøre hvad deres butikker har af spil (deres online shop er begrænset forhold til deres butikker IMO)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
tastasSkrevet 16/06-03 23:40 
Boomtown har det vist også til en 400 kr.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig