X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt om DS!


Svar
VictorVictorSkrevet 18/03-04 15:13, rettet 18/03-04 15:13 
Linket siger sig selv :-)

N-Club.dk
JesperJesperSkrevet 18/03-04 18:21 
Okay - det lyder lidt mystisk. Hvad skulle der være smart ved at kunne sende beskeder mellem to DS'er, især når det er IR. Dvs. man skal stå i "skudlinie" for hinanden. Det vil for det første virke mærkeligt at stå at skrive til en man kan se, og for det andet - det tager da alt for langt tid at skrive en besked, frem for blot at sige det til vedkomne? og ellers har de fleste en mobil ved siden ;)

Næ - kan vi ikke få noget mere dedikeret gaming hardware snart?
FourDFourDSkrevet 18/03-04 19:24 
Det er jo super smart hvis man står i en lige linie, med en pige som står over for med en DS, og man så ikke tør at sige noget til hende!

DET er sgu da teknologi! Den konsol skal jeg sgu fandme have!
(LOL :P)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
fearless popcornfearless popc...Skrevet 18/03-04 19:34, rettet 18/03-04 19:35 
Det var ik' ret sjovt det der...

Jeg kan heller ikke forstå hvorfor de skal lave besked system, når det kun kan bruges lige inden for en lille rækkevidde.

Det vil kun være smart, hvis det kan bruges på lang afstand. Altså, noget andet end infrarød.
just plug it in.
FourDFourDSkrevet 18/03-04 20:31, rettet 18/03-04 20:32 
Sorry, min dårlige humor overtog tastaturet :P
Skal (forhåbentlig) ikke ske igen!

Men helt seriøst - kan ikke se det smarte i det der system.. Hvem har brug for at snakke med en over infa-røde stråler? (sandsynligvis kun MEGA nørder der syntes at det er skæg :P)
*PLING* Fik lige en åbenbaring.. Måske kan man også spille mod hinanden via Infarød, så man ikke behøver at have et "link-kabel" eller sådan noget?
Det ville da være meget smart..
Men jeg er sikkert ikke den første der har tænkt i sådanne baner!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/03-04 22:19 
WilliDaRappa>
Det er jo super smart hvis man står i en lige linie, med en pige som står over for med en DS, og man så ikke tør at sige noget til hende!

DET er sgu da teknologi! Den konsol skal jeg sgu fandme have!
(LOL :P)

Øhhh..? Frisk på en spiller? - Genialt! Nintendo DS helping gamers get laid since 2004 :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/03-04 22:27 
WilliDaRappa>
*PLING* Fik lige en åbenbaring.. Måske kan man også spille mod hinanden via Infarød, så man ikke behøver at have et "link-kabel" eller sådan noget?
Det ville da være meget smart..
Men jeg er sikkert ikke den første der har tænkt i sådanne baner!

Tror ikke at det vil virke optimalt. Så hellere bluetooth, da den mindste bevægelse ville afbryde forbindelsen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CanonCanonSkrevet 19/03-04 13:25 
Du siger lille afstand? Den trådløse netwærks kort der kommer i DS´en, kan række op til 100 meter, hvor imod N-gage kun kan række op til 10 meter
Bah...
JesperJesperSkrevet 19/03-04 18:07 
Okay - hvem snakker nu om trådløst netværkskort i DS? Vi snakkede om IR modtagelse / afsendelse....
JesperJesperSkrevet 19/03-04 18:07, rettet 19/03-04 18:08 
"Tror ikke at det vil virke optimalt. Så hellere bluetooth, da den mindste bevægelse ville afbryde forbindelsen." (sorry mod's - glemte at quote)

Bluetooth er nok det eneste rigtige ja... her har nokia set lyset...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig