X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilke FPS fungerer godt i link og co-op


Svar
WehnerWehnerSkrevet 17/03-04 17:22 
Nu er vi jo nogle stykker fra Aalborg, der mødes i ny og næ og spiller Halo i link-up.

Som variant ønsker nogle af os at prøve et par FPSer, der fungerer i co-op system link. Indtil nu har vi kun haft Serious Sam i, men vi vil gerne høre om andre folks erfaringer, hvis der er andre her på P:R, der spiller link.

Der kunne være tale om Ghost Recon/Island Thunder, Brute Force, Rainbow Six osv. Alle kommentarer er velkomne.

Selv er jeg ret hooked på at prøve en tactical shooter.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 18/03-04 12:38 
Det er ikke helt rigtigt. Vi andre har spillet spil som RS3 og Brute Force i link, Lasse :)

Der er ikke så meget andet, end det du nævner.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/03-04 12:43 
Jedi Arcademy, kunne jeg forestille mig var spass i link.
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 18/03-04 12:48, rettet 18/03-04 12:49 
Og RS3 var ikke alt for imponerende i link :-(

TimeSplitters 2 må være sjovt i link.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 18/03-04 12:49, rettet 18/03-04 12:49 
Til Konsolkongen: Der er da ikke co-op. Eller tager jeg helt fejl?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/03-04 12:52, rettet 18/03-04 12:53 
Okotta>
Og RS3 var ikke alt for imponerende i link :-(

RS3 kan fint spilles i link, bare man er mere end to spillere. Men jeg vil også fortrække at spille et af Ghost spillene eller endnu bedre: Serious Sam.

Hvor har du spillet RS3 i link, Okotta? Var du med dagen efter nytårsaften?

TimeSplitters 2 må være sjovt i link.

Nej, det er ret kedeligt. Føles meget begrænset efter Halo. Dertil kommer at der ikke er co-op.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 18/03-04 12:52 
Bede-x>
Det er ikke helt rigtigt. Vi andre har spillet spil som RS3 og Brute Force i link, Lasse :)

Og holdt det hemmeligt for mig? Så ved man, hvor man har sine venner ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/03-04 12:53 
Bede-x>
Til Konsolkongen: Der er da ikke co-op. Eller tager jeg helt fejl?

Sorry, havde overset at der skulle være co-op.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 18/03-04 12:57, rettet 18/03-04 12:59 
Wehner>
Og holdt det hemmeligt for mig?

Næppe.

Vi spillede Brute Force lige da det kom, mig, Zeroburst, Clemen, Sailormoon og Ralle(en sad over).

Du ville nok ikke være med til at spille RS3 på det nørdede tidspunkt som det forgik :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/03-04 13:02 
Kommer i tanke om at man også kan spille co-op i Unreal Championship, selvom det bare er kamp mod bots.

Er der link co-op i Unreal 2?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 18/03-04 13:15 
Bede-x>
Hvor har du spillet RS3 i link, Okotta? Var du med dagen efter nytårsaften?

Ja - og kan stadig huske din og Zerobursts ærgelse over, at RS3 ikke lige var det I havde regnet med - I returnede jo osse jeres kopier pronto :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 18/03-04 13:19 
Ja, men ikke fordi spillet var dårligt, men fordi det ikke var noget for mig. Jeg håber du kan se forskellen.

Tactical shooters er ikke lige mine favoritter, men jeg er med på at spille dem i co-op.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/03-04 13:27 
Når I holder RPG nights - Så skrev til mig :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 18/03-04 13:33 
Det kunne vi jo godt gøre, men det er bare svært at sidde mange spillere om det samme rollespil.

Du ville ikke være interesseret i en anden genre i stedet for? Fx Fighters? Jeg savner nogen at spille den genre med i Aalborg området.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 18/03-04 13:43 
Bede-x>
Tactical shooters er ikke lige mine favoritter, men jeg er med på at spille dem i co-op.

Det MÅ altså også være sjovt Jeg er klar - også på at købe et spil specielt til lejligheden. Hælder selv mest til Island Thunder - ikke kun fordi det er billigt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 18/03-04 13:45 
Bede-x>
Ja, men ikke fordi spillet var dårligt, men fordi det ikke var noget for mig.

Du sagde nu, at du syntes spillet var dårligt, og ville hellere spille SWAT: GST - kan du ikke huske al den høvl vi gav RS3, bl.a pga. dets scripting helvede?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 18/03-04 13:56, rettet 18/03-04 13:56 
Det var altså dig der gav RS3 høvl, ikke mig. Og jeg sagde at umiddelbart virkede det som om at SWAT appellerede mere til mig, da det var mere action præget. Men det var bedømt ud fra ca. 1 times SWAT spil. SWAT var ikke noget jeg siden købte.

RS3 er scripted. Helt ekstremt endda. Men jeg har aldrig kaldt det et dårligt spil. Fordi noget ikke er min stil, er ikke det samme som, at jeg synes at det er ringe.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig