X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gennemførsel af Baldurs Gate II...


Svar
mikkelpmikkelpSkrevet 17/03-04 13:07 
Hej

Er der nogen der har gennemført Baldurs Gate II? Hvor lang tid tog det omtrent og hvor grundig var du med at få det hele med?
"Color, size or brand - Who cares?"
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/03-04 13:13 
Jeg er gået i stå, der hvor man skal samle de fire elementer. Jeg gider simpelthen ikke mere.
Jeg har spillet ca. 6 timer, er nået til ACT III, som skulle være ret kort. Derefter er der ACT IV, som skulle være endnu kortere. Jeg vil skyde på en 10 timer?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
mikkelpmikkelpSkrevet 17/03-04 13:21 
Hmmm... Blev bare lidt forskrækket da en af mine venner sagde at etteren til PC havde taget langt over 50 timer. 10 Lyder meget bedre, især når man planlægger at gennemføre med en ven.
"Color, size or brand - Who cares?"
tastasSkrevet 17/03-04 13:30 
Din ven har også ret.

Baldur's Gate til PC kan fint tage 50 timer, men det er også et helt andet spil end Baldur's Gate spillene som er til konsoller.

Konsol udgaven er et hack'n'slash spil, i stil med eksempelvis Diablo spillene til PC.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
mikkelpmikkelpSkrevet 17/03-04 13:47 
Etteren til PC er ikke et Hack'n'slash?
"Color, size or brand - Who cares?"
Bede-xBede-xSkrevet 17/03-04 13:51 
Nej, det er et rollespil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 17/03-04 13:53 
Der er to forskellige serier:

Baldur's Gate (rollespil)
og
Baldur's Gate: Dark Alliance (Diablo-style)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
MrCaseMrCaseSkrevet 17/03-04 16:53, rettet 17/03-04 16:54 
da emnet er oprettet under xbox antager jeg at det er BG:DA 2 der er tale om, hvilket for mig til at sige følgende:

Ja, jeg har gennemført det, i co-op med kæresten.
Stor fornøjelse.

Det tog vel... i effektiv spil tid... ikke sååå lang tid... hvad man ville kalde en 12-15 timer vel.. Det er ikke så langt igen, men ikke kort.
Og vi var pænt grundige. Tog dog ikke alle side-quest's, tror jeg, men de fleste.
En stor del af sjoven er jo at slå monstre ihjæld og finde sten og lave nye våben, hvilket kræver at man får det meste med...

Nogen spørgsmål?
:)
Have you considered sucking less?
mikkelpmikkelpSkrevet 17/03-04 23:12 
Jammen det lyder kanon. Jeg får det måske ind ad døren i weekenden (hvis jeg er lidt heldig), så jeg glæder mig allerede.
"Color, size or brand - Who cares?"
MrCaseMrCaseSkrevet 17/03-04 23:20 
Det er rigtig nice. Der er ikke sket særlig meget siden 1eren men systemmet med gems virker rigtig godt...
Jeg vil også sige nu at historien er ikke lige så god som i 1eren, men den følger ret godt op på 1eren's og det er både flot og varieret...
You go, girl! ;)
Have you considered sucking less?
mikkelpmikkelpSkrevet 18/03-04 09:00 
...Som det fremgår af mit brugernavn så... Eller skulle jeg kalde dig en langhåret Svensker???
"Color, size or brand - Who cares?"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig