X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vigtigt: Info til træffet


Svar
CronossCronossSkrevet 17/03-04 12:00 
Jeg nævner lige kort een meget, meget vigtig ting, som vi specifikt er blevet påpeget af skolen:

Som så mange andre steder KAN der godt være mus på skolen, og derfor er det af største nødevendighed at vi under ingen omstændigheder har mad liggende fremme i lokalerne når vi ikke er der, eller når vi er gået i seng.
Dette gælder ALT der kan fortæres, og dermed må man ikke lægge chipsposer på bordene når vi ikke er ved fuld bevidsthed. Alt der hedder mad skal man altså selv sørge for at pakke grundigt sammen, så vi ikke får besøg af andre firbenede væsner end os selv.

Derudover bruger jeg også lige dette emne til at nævne de helt præcise transportmuligheder:

Fra banegården tager man bus nr. 7, som holder lige foran banegården. Denne tages til endestationen, hvor man blot krydser den store vej som denne ligger på, og fortsætter ind af den vej der hedder Jellebakken. Herefter skulle skolen være meget nem at se, og man går så blot op til hovedindgangen.
Skolen er bygget op således at der er to gennemgående gange der hver især fører ind til de respektive lokaler.
Når i står ved hovedindgangen så gå til venstre, og gå ind i det første fællesareal, kaldet A-huset. Det er her vi skal være.

Vi ses på fredag.
SumezSumezSkrevet 17/03-04 12:19, rettet 17/03-04 12:29 
Efter hæftig Jylland-research, har jeg fundet frem til køreplanen for den pågældende bus.

Den skulle ikke tilfældigvis også stoppe lidt tættere på busstationen?

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 17/03-04 16:02 
Jeg ved faktisk ikke hvorfor det ikke står der, men den stopper naturligvis også ved rutebilstationen. Det er stoppet efter banegården. Ellers ligger det også kun ca. 100 m. fra hinanden.
HankyHankySkrevet 17/03-04 17:16 
Et spørgsmål.
Man måtte _gerne_ låne køkkenet, ikke?
Vil nemlig være rart at vide om jeg kan nøjes med
en omgang billige nudler og så noget kogt vand
eller om jeg skal have pengepungen frem til grill/pizza mad
hver dag.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoChronoSkrevet 17/03-04 17:21 
Hvor tidligt må man komme? Jeg kunne sikkert godt være der mellem 15 og 16.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CronossCronossSkrevet 17/03-04 17:40, rettet 17/03-04 17:41 
Kl. 16.00 er helt fint. Så når vi lige at ordne lokalerne lidt. Børnene har vist fri kl. 14.25.

Køkkene kan KUN benyttes ved aftale med mig, da jeg har nøglerne. Efter endt brug skal der ryddes komplet op, og meldes tilbage til mig så jeg kan låse.
Jeg mener ikke at vi har adgang til fryser - andet end en lille en, så vær opmærksomme på at i ikke skal have mere med end der kan være i jeres tasker. De hurtige kan få smidt lidt i køleskabet, men her skal nok stå en del sodavand ;)

Og HUSK = Ingen mad der ligger nogle steder overhovedet!
ChronoChronoSkrevet 17/03-04 17:44 
Hvor tidligt er du der? Jeg kan da godt hjælpe med at flytte nogle borde så.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 17/03-04 17:48 
Cronoss>
Køkkene kan KUN benyttes ved aftale med mig, da jeg har nøglerne. Efter endt brug skal der ryddes komplet op, og meldes tilbage til mig så jeg kan låse.

Det skader vel ikke at låne en trykkoger midlertidigt fra køkkenet (ellers kan du vel bare rende derud hver gang nogen er sulten :P)? Som Hanky siger, kunne det være meget rart at fodre sig selv med lidt nudler på vejen.
Hvordan er indkøbsforholdende på stedet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 17/03-04 18:10 
Jeg skal nok rende ned hver gang nogle skal have lavet noget. Men derfor - prøv at begrænse jeres brug af køkkenet en smule, ligesom i Kbh. Køkkenforholdene er uden tvivl dårligere end i Silkeborg.

Netto, Superbedst inden for 100 m.
En tank et kvarters gang væk.
HankyHankySkrevet 17/03-04 18:13 
Så må vi bare gå flere der ud af gangen.
Såå hvis der er en eller to der skal i køkkenet, råber
en eller anden lige op i lokalet om der er andre som skal bruge køkkenet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HankyHankySkrevet 18/03-04 21:08 
Jeg kom forresten i tanker om at der mangler den fulde adresse på P:R4,1 siden .. Ved kun at det er på Jellebakke skolen i Risskov ..

Anyone?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChaserChaserSkrevet 18/03-04 21:12 
En hurtig søgning på Google viser at adressen er:
Jellebakken 17
8240 Risskov
CronossCronossSkrevet 18/03-04 21:22 
Endnu en vigtig besked:
Skolen bliver self. låst tidligt fredag, og er også låst lørdag. Derfor er det ikke nok at gå til hovedindgangen og så bare ind - i er nødt til at ringe til mig på det nummer der er annonceret så jeg kan lukke jer ind. Dette betyder også at vi er nødt til at lave nogle aftaler når folk forlader stedet, og man er nødt til at have mit nummer så i kan komme ind.

Rygning vil nok bare foregå ud af vinduet, så prøv at begrænse det for alle de andres skyld.

Vi har reelt set to store overlokaler, med en række dellokaler i. Vi fastlægger hvor vi vil være når folk kommer, så vær lige forberedt på evt. at skulle gå ned under det førnævnte A-hus :)
HankyHankySkrevet 19/03-04 08:55, rettet 19/03-04 08:56 
Er det af sikkerheds grunde (tyveri etc.) ??
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CronossCronossSkrevet 19/03-04 12:44 
Jeps, vi har haft problemer med bander, og det skulle vi gerne undgå.
quadquadSkrevet 19/03-04 12:50 
Er det muligt man kan komme ud en gang i aften og blive lukket ind en gang i nat? :)

Har et par venner i Århus der har inviteret mig i byen..
fumfumSkrevet 19/03-04 13:01 
Du skal nok selv tørre bræk op.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
quadquadSkrevet 19/03-04 13:04 
Ahh, you got me there. Bortset fra jeg ikke drikker alkohol pga. min sport :)
KTCKTCSkrevet 19/03-04 13:13 
Bander og mus... Det lyder jo som en hel rockerborg :S
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 19/03-04 13:16 
Hva' hvis det er ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
quadquadSkrevet 19/03-04 13:17 
KTC>
Bander og mus... Det lyder jo som en hel rockerborg :S

Det er vel bare Århus...
PlaykidPlaykidSkrevet 19/03-04 13:18 
Hanky>
Hva' hvis det er ;P

KTC kan klare dem;)
Spiller nu: Halo 3
HankyHankySkrevet 19/03-04 13:36 
Hmm .. det vil sige at hvis jeg kommer kl. 18.00, skal jeg stadigvæk først ringe til Cronoss for at komme ind ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CronossCronossSkrevet 19/03-04 15:40, rettet 19/03-04 16:18 
Ja,
ALLE SKAL RINGE TIL MIT NUMMER SOM ER: 40974228:
Ellers kan i overhovedet ikke komme ind. Der bliver ikke mulighed for at tage i byen, for jeg gider ikke til at lukke folk ind på mærkelige tidspunkter.
CronossCronossSkrevet 19/03-04 15:44 
De der kan: Meddbring stikdåser.
Vi er herude nu, og i kan bare komme.
Hvis man skal have fællespizza skal man komme inden 18.30, eller give besked. Synd for københavnerne, men de må æde noget andet ;)
The DaneThe DaneSkrevet 19/03-04 15:55 
Jeg tager tre stikdåser med 6 stik, og én med 4 med trefod.
Kører halv 5, og tager min record bog med :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KTCKTCSkrevet 19/03-04 16:01 
Og jeg må så hellere lige rette Cronoss, så hans mobil-nummer er komplet: 40974228
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CronossCronossSkrevet 19/03-04 16:39 
Tak Kenneth.
Jeg har hængt sedler op på skolens dører, så i kan se nummeret.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 19/03-04 17:03 
Jeg har ventet så længe jeg kunne, men jeg må indse, at jeg er for syg til at tage afsted, så jeg kommer desværre ikke. I ønskes alle et godt træf og vi ses næste gang.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HankyHankySkrevet 19/03-04 17:16 
Cronoss>
Hvis man skal have fællespizza skal man komme inden 18.30, eller give besked.

Og det koster hvor meget ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig