X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fede titler


Svar
majjohamajjohaSkrevet 01/04-03 13:10 
Hej da jeg snart måske skal have en dreamcast kunne jeg godt tænke mig at høre hvilke spil der er fede jeg er vild med platform/adventure og action, jeg regner med JSR og skal have Soul cailber med hvis jeg køber den
Wired NickyWired NickySkrevet 01/04-03 13:22 
Shenmue serien
Lunch is for wimps.
majjohamajjohaSkrevet 01/04-03 13:35 
Hvor kan den købes her i DK og skal man kunne meget engelsk for jeg går kun i 5. Klasse

Hvad med Samba de amigo? fortæl om det
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-03 13:54 
Ja du skal kunne meget engelsk.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 01/04-03 13:55 
Shenmue foregår på engelsk hele vejen igennem, og der er ikke nogen stor mulighed for at forstå historien hvis ikke man kan engelsk.

Samba de Amigo er både dyrt og svært at få fat i, hvis du altså vil have maracas med...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
majjohamajjohaSkrevet 01/04-03 14:06 
Det vil jeg godt hvad er der ellers
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-03 14:07, rettet 01/04-03 14:09 
Skies of Arcadia / Phantasy Star Online / Phantasy Star Online Ver. 2 / Gandia II / Sonic Shuffle (kræver at du har venner ;))
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 01/04-03 14:08, rettet 01/04-03 14:09 
Matt >
Det vil jeg godt hvad er der ellers

Hvis du først har råd til en Dreamcast til September, har du først råd til maracas dertil om 16 måneder...

Konsolkongen >
Skies of Arcadia / Phantasy Star Online / Phantasy Star Online Ver. 2 / Gandia II

Sæt disse spil i forhold til Shenmue, med hensyn til mængden af engelsk i, så giver det altså ingen at anbefale disse....
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-03 14:10 
jo ok det kan jeg godt se, men mængeden af engelsk i PSO er altså minimal.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-03 14:12, rettet 01/04-03 14:13 
Syntes det er lidt svært at anbefale et spil der ikke må al for meget engelsk i. Men ok: Worms Armagedon (det er på dansk) / Rayman 2 / Sonic / Sonic Adventure 2
Spiller nu: Phantasy Star IV
majjohamajjohaSkrevet 01/04-03 14:13 
Jeg for 2 controller med og en VMU
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-03 14:14 
Sonic Shuffle er et ret godt Party Game
Spiller nu: Phantasy Star IV
fumfumSkrevet 01/04-03 14:35 
Jeg synes at de to Crazy Taxi spil er gudespil på dc'en. Jeg har også de andre nævnt i denne tråd, og gu' er de da fede, men det er altid crazy taxi der lige skal spilles en gang til. Og så er de til at få fat på for rimelige penge. (Under en vovmand (100,-))
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-03 14:37 
Ja... personligt fatter jeg jo ikke du kan blive ved med at sytes at de to CT spil er gode. (personligt syntes jeg de hurtigt bliver ensformige)
Spiller nu: Phantasy Star IV
fumfumSkrevet 01/04-03 14:43 
JaJa, de bliver hurtigt ensformige. Men det når man ikke at opdage på de 10-20 minutter man lige skal prøve når man har gang i dc'en.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
majjohamajjohaSkrevet 01/04-03 15:19 
Jeg har lige et spørgsmål vdr. Sonic shuffle minder det meget om mario party og hvor henne kan jeg købe det
flottenheimerflottenheimerSkrevet 01/04-03 15:27 
Spil der både er sjove og lette at gå til:

Crazy Taxi (specielt 1'eren er fedt)
Power Stone
Virtua Tennis 1 & 2 (begge fantastiske tennis spil)
Ready2Rumble Boxing
Soul Calibur
The House Of The Dead (kræver lyspistoler)
Dead Or Alive 2
F355 Challenge Passione Rossa
Jet Set Radio

...og rigtig, rigtig mange andre ... God fornøjelse!
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
flottenheimerflottenheimerSkrevet 01/04-03 15:30 
Sonic Shuffle er desværre ikke sjovt.
Køb noget andet istedet.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
la0sla0sSkrevet 01/04-03 15:37, rettet 01/04-03 15:38 
Matt:
der er en lang række fremragende sportsspil til DC. Tennis 2K2 er sjovt når man er flere og hvis du kan lide NFL er SEGAs NFL 2K2 også værd at overveje. Bilspil er der også en del underholdende af på DC.
og Soul Calibur som er blevet nævnt SKAL du have hvis du skal blære dig over for gutterne ;)
men det er alt sammen noget du finder ud af efterhånden, for Dreamcasten er virkelig en fed maskine at have..
Hvad sker der?
majjohamajjohaSkrevet 01/04-03 15:39 
Men desværre for jeg den nok aldrig jeg ville have købt den af Rage men havde først råd til september og nu for jeg nok aldrig en drømmekasse men må nøjes med at drømme om den :'(
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig