X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Trance Vibrator


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 16/03-04 23:19 
Den trance vibrator der er udgivet til Ps2 til spillet Rez...Er den kompatibel med PAL Ps2?

Play Asia
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
quadquadSkrevet 16/03-04 23:20 
Jamen se lige de billeder, deres tankegang er tæt på skræmmende.
JuggernautJuggernautSkrevet 16/03-04 23:21 
Hehe...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 16/03-04 23:26 
Så kunne det selvfølgelig være, at det ville være nemmere, at lokke kæresten til et slag konsol...
JuggernautJuggernautSkrevet 16/03-04 23:35 
Har fundet svaret. Den virker også på PAL maskiner.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
quadquadSkrevet 16/03-04 23:37 
Haha, det bliver endnu mere komisk af den "free gift" der følger med, det eskalerer jo totalt derinde ;)
flottenheimerflottenheimerSkrevet 18/03-04 22:05, rettet 18/03-04 22:07 
Jeg har selv købt den via Play-Asia, og jeg vil råde enhver REZ fan til at købe den. Det kan i øvrigt tilføjes at Trance Vibratoren ikke bare vibrerer på samme måde som Dual-Shock'en, den har sine egne beats/vibrationer.

Her er mit "customer-review" fra Play-Asia:

- - -

Not a joke * * * * *

It might be easy to simply laugh at the Trance Vibrator, but after buying one, REZ has once again become one of my favorite games. The trance Vibrator deserves to be taken seriously as it boosts the Rez experience into unknown videogame territory.
And hey, a vibrator in your crotch will stimulate no matter if you're a boy or a girl - just buy it and you'll see.
This is a must have item! (And it will work on all versions of the game JAP/PAL and US)

- - -

All in all: den er et fund til prisen. Køb den før den bliver udsolgt.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/03-04 22:32, rettet 18/03-04 22:33 
Lidt ligesom Dual Shock og græskørsel i Gran Turismo...

Hvad?! Kig ikke sådan på mig!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig