X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg elsker Skattevæsenet


Svar
OkottaOkottaSkrevet 16/03-04 11:40 
Når man lige har fået *næsten* 10.000,- tilbage i skat, så kan man godt li' Skattevæsenet.

Lad mig se - jeg sku' ha' en Gamecube + MGS: TTS og en GBA SP + en ny PS2, og så var det noget med en chipped Xbox m. MAME, samt muligheden for at køre Ninja Gaiden i den ucensorerede version :-)

Og den der Nokia 6620 ser osse meget interessant ud nu.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
455 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 16/03-04 11:40 
Når man lige har fået *næsten* 10.000,- tilbage i skat, så kan man godt li' Skattevæsenet.

Lad mig se - jeg sku' ha' en Gamecube + MGS: TTS og en GBA SP + en ny PS2, og så var det noget med en chipped Xbox m. MAME, samt muligheden for at køre Ninja Gaiden i den ucensorerede version :-)

Og den der Nokia 6620 ser osse meget interessant ud nu.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KTCKTCSkrevet 16/03-04 11:44 
Du siger bare til med den Xbox, så finder vi ud af noget :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OkottaOkottaSkrevet 16/03-04 11:54 
Det skal jeg nok :-)

Hvor køber jeg iøvrigt Ninja Gaiden i US versionen? Hvor har I andre købt det henne? Ku' være rart nok at vide, hvis det var den udgave jeg ville købe.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 16/03-04 12:11 
Så vidt jeg husker, så er du arbejdsløs, - medmindre det har ændret sig - så det burde nok være bedre at gemme pengene til dårlige tider. Det er jo desværre ikke gratis at bo i DK og priserne på forbrug er heller ikke billige.

Bare et bud.

Jeg kunne aldrig selv finde på at købe en chippet Xbox for at spille et spil. Så havde jeg istedet importeret en NTSC Xbox fra udlandet, så muligheden for live spil stadig var der.
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 16/03-04 12:20 
Lyseslukker :P

Nu er Okotta tydeligvis også interesseret i homebrew, og dette kan du jo ikke køre på en NTSC Xbox. Mulighederne er mange med en chip, også selvom man holder sig på den rigtige side af loven.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaieraNaieraSkrevet 16/03-04 12:22 
Enfen>
Jeg kunne aldrig selv finde på at købe en chippet Xbox for at spille et spil. Så havde jeg istedet importeret en NTSC Xbox fra udlandet, så muligheden for live spil stadig var der.

Og hvad så, når du skal spille et japansk spil?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 16/03-04 12:26 
Så tag til Japan?
» a winner is you «
JimPPJimPPSkrevet 16/03-04 13:40 
Jeg har ikke engang fået min opgørelse :(
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
OkottaOkottaSkrevet 16/03-04 13:40 
Enfen >

Sover du roligere når jeg fortæller dig, at jeg ikke har tænkt mig bare at klatte alle mine penge væk på tant og fjas?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 16/03-04 13:42 
JimPP>
Jeg har ikke engang fået min opgørelse :(

Brug Told & Skat's Tastselv på internettet - så får man årsopgørelsen før alle andre :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
enfenenfenSkrevet 16/03-04 15:05, rettet 16/03-04 15:12 
Naiera>
Og hvad så, når du skal spille et japansk spil?

Så køber man sig også en japansk ntsc xbox :)
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 16/03-04 15:11, rettet 16/03-04 16:48 
JimPP>
Jeg har ikke engang fået min opgørelse :(

Jeg mener du får din opgørelse i slutningen af denne måned. Normalt får du overskydende skat til udbetaling i maj måned.

Edit:
Den kom så idag :)
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 16/03-04 15:21 
Enfen>
Så køber man sig også en japansk ntsc xbox :)

Nåå, ja, det gør man jo også bare........
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/03-04 16:29, rettet 16/03-04 16:36 
Tag da ud og rejs eller noget ;-)

Eller køb lidt til mig :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 16/03-04 16:51 
Suk, jeg håber...

Men det går sikkert ligesom sidste år, hvor de vil have endnu flere penge af mig >:(
NaieraNaieraSkrevet 16/03-04 16:58 
Born2Play>
Tag da ud og rejs eller noget ;-)

Den var dælme dyr!! Selv hvis du bliver fortoldet på R4-udgaven fra CD-WOW, sparer du jo stadigvæk noget der ligner 500 kr.!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 16/03-04 17:17 
Enfen>
Normalt får du overskydende skat til udbetaling i maj måned.

Jeg har pengene på mandag - fordi jeg bruger Tast Selv.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
TKTKSkrevet 16/03-04 17:18, rettet 16/03-04 17:18 
Okotta>
Enfen >

Sover du roligere når jeg fortæller dig, at jeg ikke har tænkt mig bare at klatte alle mine penge væk på tant og fjas?



hmm... nej det kan man se på alt det du gerne vil have... så kan du da umuligt have mange flere penge tilbage... og hvis du ikk har arbejde... hmm... :-/
OkottaOkottaSkrevet 16/03-04 17:47 
Der er jo ingen der siger, at jeg køber ALLE de ting, vel.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
CronossCronossSkrevet 16/03-04 20:20 
Og mon ikke Okotta også helt selv må bestemme hvad han bruger sine penge på???
quadquadSkrevet 16/03-04 20:37 
Nej, det kan jeg da ikke se nogen grund til! Sådan en vigtig beslutning tages i fællesskab på P:R!
enfenenfenSkrevet 16/03-04 21:29 
Okotta>
Jeg har pengene på mandag - fordi jeg bruger Tast Selv.

Jeg benytter også tast selv, men jeg har ventet på min selvangivelse.
What is the Matrix?
BatemanBatemanSkrevet 16/03-04 21:33, rettet 16/03-04 21:33 
Er du sikker på det beløb ikke skyldes en fejl.

Bare surt hvis Skattevæsenet næste år sender et lille girokort på 10 af de store.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/03-04 21:35 
Wagner>
Nej, det kan jeg da ikke se nogen grund til! Sådan en vigtig beslutning tages i fællesskab på P:R!

Hørt! :-)

Han skal jo ikke sælge det hele for halv pris ugen efter!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 16/03-04 21:55 
Bateman>
Er du sikker på det beløb ikke skyldes en fejl.

Bare surt hvis Skattevæsenet næste år sender et lille girokort på 10 af de store.

Jeg får altid mange penge tilbage i skat - det har jeg gjort de sidste 2-3 år.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 17/03-04 08:10 
Hvornår er det egentligt, at man normalt får den med posten?
BlossomBlossomSkrevet 17/03-04 10:41 
Den skulle gerne komme en af de nærmeste dage.

1400 til mig..
Dejligt når man ingen indtægt har. ;-)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dchangdchangSkrevet 17/03-04 14:19 
OMFG! Jeg kommer lige fra kommunen, og jeg må sige at mit ellers anstrengte forhold til staten og dens håndlangere har ændret sig 180 grader.

Jeg skyldte nogle penge for bistand, og idag var jeg så nede og høre hvor meget jeg manglede. Jeg var løbet tør for girokort. Så siger den venlige dame (som normalt er en idiot) at det ser ud til at jeg får skat tilbage. Men der vil de så modregne det jeg skylder. Hvor meget bliver der så tilbage spørger jeg så? Så svarer hun med ordene; "tja en små 3000 kr". SMÅ! For mig er det sgu en mindre formue! :-)

Så jeg er bare hammerglad idag. Selv ikke alle mine frustrationer i Prince Of Persia betyder noget. Jeg er bare glad. At jeg laver kaffen for stærk betyder ikke noget nu. Jeg er bare glad. *lol*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ChronoChronoSkrevet 17/03-04 14:42 
Øv, jeg brugt tast-selv og fik 18kr igen... (som jeg ikke engang får udbetalt!) :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
valiantvaliantSkrevet 17/03-04 15:18 
Jeg forhøjer altid trækprocenten da det er sjovere at få penge tilbage end at skulle betale.
Skal have et pænt stort beløb tilbage, men har ikke hørt fra skattefar endnu.
JuggernautJuggernautSkrevet 17/03-04 15:34 
valiant>
Jeg forhøjer altid trækprocenten da det er sjovere at få penge tilbage end at skulle betale.

Samme her. Det er jo en fin opsparingsmulighed.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JesperJesperSkrevet 17/03-04 17:52 
Venter stadig på posten - med mit held skal jeg sku nok af med en formue istedet *Griner*
happyEDhappyEDSkrevet 19/03-04 08:57 
5000,- til mig:D det havde jeg også brug for.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
valiantvaliantSkrevet 19/03-04 10:43, rettet 19/03-04 10:50 
Modtog min selvangivelse igår, vidste godt at jeg skulle påføre et enkelt beløb, det klares fint med tast selv, så intet problem.
Konstaterer ved gennemgangen at der er et beløb som ikke passer med mine oplysninger, helt fint det er Torsdag, så der er længe åbent på kommunen, fat i telefonen får efter nogen ventetid fat i omstillingen, som oplyser at skatteforvaltningen er lukket for tlf. betjening, så hvis du ønsker betjening må du, " bevæge dig herned " citat slut.
Der er dog åben på tlf. 18 timer om ugen, alle i den normale
arbejdstid, der kunne nok ønskes noget mere service her.

Man behøver jo heller ikke at fodre omstillingen med citroner om morgenen.
rapsacrapsacSkrevet 19/03-04 11:17 
jeg modtog min årsopgørelse i går hvorpå der fremgik at jeg skulle have 2717 kr tilbage til disposition d 22/3. Samme dag, altså i går, går der 2057 kr ind på min konto- ligeledes fra Told & Skat! altså minus 660 kr!! Det første jeg selvfølgelig gjorde var at ringe til dem for at finde ud af hvor de sidste penge var henne og efter lidt forvirring kom den flinke dame frem til at de 2057 var restskat fra 2002 og restskatten på 2717 som skrevet i brevet går ind på mandag. Se, det er lækkert.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
KTCKTCSkrevet 19/03-04 17:12 
459,- til mig. Det er rart nok, især når jeg skal købe fjernsyn nu :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 19/03-04 17:34 
Ca 1200,- blev det til - men naturligvis sat ind på en for længst droppet konto :) Fedt nok, så må jeg have fat i min bank.

Men det er da rart, specielt når jeg gik og var overbevist om, at jeg skulle til at punge ud igen i år
JesperJesperSkrevet 19/03-04 17:59 
2800 til mig ;) Men også min kommune har fucket op i kontonumrene, så det er registreret til en konto jeg ikke lige synes jeg ejer ;) Mon ikke det kan rettes inden den 22....
DarkenDarkenSkrevet 19/03-04 18:59 
Årsopgørelse>
Overskydende skat m.v. kr. 7.825
Beløbet er til disposition den 22.3.2004

jo tak.... tror ikke jeg drøner ud og spendere dem, men det er sq rart at vide man ikke er helt ude i tovene.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
dRxLdRxLSkrevet 19/03-04 20:20 
KTC>
Mulighederne er mange med en chip, også selvom man holder sig på den rigtige side af loven.

Det er vist en subjektiv vurdering hvor begreberne lov og moral er blevet lidt blandet sammen?.

Medmindre man er meget glad for at køre linux (der svjv er noget af det eneste lovligt udviklede til maskinen) så er alting lavet med ulicenserede dev-kits. Eller tager jeg fejl?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 19/03-04 22:07, rettet 19/03-04 22:08 
2400 tibetanske yen er på vej mod min konto :) det var da en glædelig overraskelse, havde slet ikke regnet med noget...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 20/03-04 13:07 
5000 tilbage til mig:)

Sidste år måtte jeg BETALE 650 tilbage, i år FÅR jeg 5000 :D
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
dpldplSkrevet 20/03-04 15:38 
Hmmm får kun 3300kr tilbage i år. Og det har jeg vidste siden januar at jeg vil få.

Men hey på mandag har jeg de 3300kr JUBII
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KTCKTCSkrevet 21/03-04 15:16 
dRxL>
Medmindre man er meget glad for at køre linux (der svjv er noget af det eneste lovligt udviklede til maskinen) så er alting lavet med ulicenserede dev-kits. Eller tager jeg fejl?
Ja, delvist.
Der findes lovlige compilere, der ikke indeholder Microsoft kode, men disse er dog ikke helt på toppen endnu...
Det meste homebrew er compilet med MS compiler, men her vil jeg godt indrømme at min moral på dette område siger, at det er lovligt :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FizbanFizbanSkrevet 21/03-04 22:02 
Er nu ikke så dårligt...
10.452,- ind på kontoen i morgen, måske man skal have noget mere udstyr? =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
The DaneThe DaneSkrevet 24/03-04 23:46 
Har lige opdaget, at der var røget 1075,- i overskydende skat (sandsynligvis grundet lukning af SU - så noget godt kom der ud af det). Så der burde være en ekstra gave til mig selv denne gang.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
The BruceThe BruceSkrevet 25/03-04 01:01 
6.734 "finske spæksave" er lige blevet overført til min konto................................... hov- nu er de sørme brugt igen (...+ "lidt" til) på en subwoofer, der skal sendes hele vejen fra USA!!! Explosionerne i Halo, bliver ALDRIG de samme igen...!!! ;-)

...jeg tror sgu, jeg bøffer den med til det næste P:R-træf ;-D
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
AmbyAmbySkrevet 25/03-04 10:25 
Modtog 3000 fra søde skattefar.
De er dog blæst af igen på en Force 516 digital modtager.
Jeg hiver nok også en Pioneer 360 til mig fra laserdisken.

I den seneste tid er der gået flere penge til DVD'er end til konsol-spil.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 25/03-04 10:31 
Har fået at vide, at man kan se evt. overskyende skat på TastSelv... How? Kan ikke lige gennemskue det.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
OkottaOkottaSkrevet 25/03-04 11:47 
For at bruge TastSelv, så skal du jo ha' en Digital Signatur.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
455 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig