X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Donkey konga spørgsmål


Svar
FourDFourDSkrevet 15/03-04 14:43 
Da jeg var til memorex i går og i forgårs (n-club.dk/memorex) gik jeg fuldstændig gak da jeg prøvede Donkey konga.. Det er fandme go Rhythm and beat gaming stil!

Jeg har overvejet at købe spillet, men vil gerne lige besvaret nogle spørgsmål før jeg spenderer 600 kroner på det.

1. Er problemet med at man ikke kan gemme blevet løst?
2. Denne Faq, http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/file/donkey_konga.txt, er kodet i EUC, hvordan sætter jeg det til? (det er så ikke et DKa spørgsmål, men det er stadig vigtigt)
3. Er der noget jeg skal vide før jeg køber det?

På forhånd tak!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/03-04 16:04 
Man kan stadig ikke gemme på en PAL GC :(
HankyHankySkrevet 15/03-04 16:55 
Sættet kan da ikke købes i DK , vel ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JoachimMAJoachimMASkrevet 15/03-04 16:59, rettet 15/03-04 17:02 
Spillet kan helt klart anbefales, men det er helt klart et stort problem at man ikke kan gemme på en PAL GC - Det gør spillet meget uholdbart i Singleplayer, men i Multiplayer slår det stadig næsten alt. Jeg har 4 sæt tromme controllere, og det kan helt klart anbefales, man skal hvertfald mindst købe 2 sæt, før du kan bruge det til noget.
Prisen kommer desværre langt derop (også mere end de 600 kr du skrev for et enkelt sæt), fordi kurérpost sammen med told/gebyr generelt er RET dyrt - men hvis du er inkarneret, så er pengene helt klart det værd. jeg endte med at bruge ca. 1500 kr. ialt på et spil og 4 sæt trommer, hvilket jeg rent faktisk synes er fair nok.

Svar Hanky: Nej, sættet kan ikke købes i DK, medmindre der er en butik jeg ikke kender til, som har importeret det. Køb istedet fra f.eks. www.lik-sang.com
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
HardballerHardballerSkrevet 15/03-04 17:01 
Lidt OT..

Skal lige høre hvad folk er int. i at give for et sæt.. (spillet og trommer)..

Fre4kzone har overvejet at importere..
HardballerHardballerSkrevet 15/03-04 17:58 
Altså.. 1 tromme, ikke 2 trommer..

(wagner ;D)
CalleCalleSkrevet 15/03-04 19:52 
hmm 550 kr. ville jeg da gerne give hvis det var ink. fragt :)
AsseAsseSkrevet 15/03-04 20:05 
Pieyanthikos>
Man kan stadig ikke gemme på en PAL GC :(


Sårn noget shit.. :(
HardballerHardballerSkrevet 15/03-04 20:45 
Calle>
hmm 550 kr. ville jeg da gerne give hvis det var ink. fragt :)

Så kan det ikke betales for mig.. Såh.. Lader bare være med at bestille dem hjem, medmindre at forhandleren vil give en god pris :D
FourDFourDSkrevet 16/03-04 19:00 
Skal lige nævne at jeg har droppetat købe den japanske udgave af tre grunde:
1. Det er (selvfølgelig) mere praktisk, og lettere at forstå på amerikansk.
2. Det bliver nok billigere at købe US version
3. Den kommer allerede omkring juni :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/03-04 19:15 
Tror da også jeg skal ha' US-udgaven for at få det fulde ud af det. Trommerne har jeg jo :)
FourDFourDSkrevet 20/03-04 16:18 
Nyt om DKa:
Har hørt rygter om at alle (og jeg mener, alle!) sange i US versionen vil blive byttet om med amerikanske Pop-sange (og det inkluderer hvist også Mario melodien, osv!)

Nu tvivler jeg fandme på at jeg gider at købe US versionen, men vi får jo at se..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 20/03-04 16:25 
Du kan jo sagtens få både den japanske og amerikanske udgave? :) JPN-versionen koster jo ikke meget alene uden trommer, og US-udgaven bliver nok også billig. Så du kan f.eks. starte med JPN-udgaven + tromme(r) og så købe US-udgaven alene når det kommer til sommer.
FourDFourDSkrevet 20/03-04 16:47 
Det seføli rigtigt..
Venter lige lidt, og hvis rygterne bliver afkræftet, så køber jeg nok bare US version..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
AsseAsseSkrevet 22/03-04 21:44 
Hvor har du hørt de rygter?
FourDFourDSkrevet 22/03-04 21:48 
Har hørt fra saBA at han havde set en pressemeddelse fra NoA hvor de skriver at de vil lave en ny Soundtrack liste, hvor alle sangen som vi ikke kender til i US/EU bliver fjernet.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
AsseAsseSkrevet 23/03-04 14:36 
Håber jeg ikke. Ka godt være det amerikanske pop er mindre skidt end det japanske, men jeg vil nu hellere ha det på original sproget. Beholder dog også stadig min JP version når jeg køber US.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig