X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Samba til P.R 4.1?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 15/03-04 12:13 
Da det jo er mig der ligger inde med stort set alt "P:R's" samba udstyr (inklusive hattene), ville jeg lige høre om det er noget I tror I får brug for.

I så tilfælde må vi jo finde ud af at nogen kommer forbi mig og henter det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 15/03-04 12:17 
Jeg troede at jeg havde et sæt stående... Har "vi" tre sæt? Eller er det bare en tom kasse, jeg har ;)

Kristian har et sæt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 15/03-04 12:22, rettet 15/03-04 12:23 
Okay, så må I evt. bare leve uden hattene. Jeg har iøvrigt Haukes PAL version af 1'eren og vores v.2000. Jeg sørger for at han får dem med, og også hattene hvis han mener at han kan have dem =)

Hvis jeg er rigtig flink sætter jeg en ny snor i den hat hvor der mangler ;-)

Edit: og det er i øvrigt mig der har den "tomme æske" stående i kælderen, eller æsken med det smadrede sæt om man vil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 15/03-04 12:23 
Vil det sige, at du kun har et sæt stående, eller hvad? (har virkelig ikke styr på det ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 15/03-04 12:25 
Jeg har 1 fungerende sæt(købt igennem Fizban) +det sæt du har forsøgt at reparere +Haukes sæt stående. Du skulle gerne have 1 sæt stående hjemme hos dig
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 15/03-04 12:29 
Har endelig fået bekræftelse på lån af bil enten fredag eller lørdag, så vi kommer et par ukendte ansigter fra Aalborg en af dagene.

Og jeg håber meget på at få lejlighed til at prøve Samba!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 15/03-04 12:44 
Wehner>
Og jeg håber meget på at få lejlighed til at prøve Samba!

Det ser sådan ud =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig