X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Belastende hjemmesider...


Svar
millenniummillenniumSkrevet 14/03-04 21:42 
Er der nogen her i forummet der arbejder på Intertain Games eller Gamereactor, så har jeg en besked man burde lade gå videre...

Som bruger af Apple's Safari browser (som i langt de fleste tilfælde fungere glimrende), er der problemer med at bruge de nævnte hjemmesider pga irriterende pop-up-ads.
De fleste browsere har jo nu mulighed for at bremse de ekstremt irriterende ekstra-vinduer med reklamer der dukker op, så snart men bare tænker på at klikke sig videre. Men den fagre nye teknologi har nu fundet ud af at få en annonce smidt ind i det samme vindue som hjemmesiden. I kender dem sikkert.
Problemet er bare at når jeg trykker på den lille 'close' knap på annoncen, så efterlader hele annoncen et stort hvidt felt, som man ikke kan slippe af med. På Intertain Games kan jeg derved ikke engang skrive til dem, og forklare problemet.

Dette gør Gamereactor ret svær at bruge, og Intertain Games nærmest umulig at læse, når man bruger Safari. Hvis man alligevel ikke kan læse hjemmesiderne, så besøger jeg dem ikke, og vil 'ergo' alligevel ikke se annoncen. Prøv igen!
The medium is the message.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 14/03-04 21:45 
Har samme problem i mit Mozilla.
RJKRJKSkrevet 14/03-04 21:50 
millennium>
Intertain Games nærmest umulig at læse

Jaeh, og hvis man ikke har en CSS-kompatibel browser, så får man bare en masse bølgsorte kasser med sort tekst...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MIKA-LMIKA-LSkrevet 14/03-04 22:19 
Også Safari-bruger, samme problem. (eller problem og problem, det sparer mig da noget tid ikke at skulle besøge de sider mere end en gang om måneden - for lige at se om de rent faktisk tænker på deres brugere)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
NaieraNaieraSkrevet 14/03-04 22:28 
Pieyanthikos>
Har samme problem i mit Mozilla.

Ja, det har jeg jo selvsagt også. Sådan her har Intertain set ud, i et stykke tid nu, selvom det dog virkede tidligere i dag...

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig