X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Red Dead Revolver & Bloody Waters


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/03-04 12:11 
Arh, disse to spil set gode ud. Specielt Red Dead Revolver glæder jeg mig til - det har taget en ganske anden form, end jeg regnede med, da Star Soldier først nævnte det på DKF. Det ser RIGTIG godt ud, måske endda bedre end Outlaws til PC.

Bloody Waters finder jeg interessant, da man nu kan være Jaws og straffe mennesker - og ikke omvendt. Jeg glæder mig til at se, hvordan det kommer til at ende.


http://xbox.ign.com/objects/662/662166.html - Bloody Waters
http://xbox.ign.com/objects/621/621246.html - Red Dead Revolver
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 14/03-04 18:02 
Uh. Det er også lang tid siden jeg har hørt noget til Red Dead Revolver - det var vist også da Star Soldier nævnte det. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se mere til det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Star SoldierStar SoldierSkrevet 14/03-04 18:51 
Jeg undrer mig bare over hvorfor det er Rockstar Games der har gang i det, startede det ikke med Capcom?, ellers har jeg sovet i timen (igen).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/03-04 18:55, rettet 14/03-04 18:56 
Da Star Soldier snakkede om det, mindede det mest om et klassisk Capcom spil - og jeg AFSKYR den slags!
Nu ser det rent ud sagt fantastisk ud. Håber det holder.

EDIT: Star Soldier - jeg mener også du snakkede om Capcom, som man kan læse sig til i mit indlæg :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
kimmerkimmerSkrevet 14/03-04 19:16 
Puha, jeg må indrømme, at jeg var mere begejstret da Capcom styrede tingene. Der kommer sjældent noget godt fra vestlige-firmaer :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/03-04 19:27 
Det kan da kun blive bedre end et Capcom "Resident Evil anno 1880".
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
kimmerkimmerSkrevet 14/03-04 19:32 
Tjjaaaeee.... Det er vist op til den enkelte.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RJKRJKSkrevet 14/03-04 19:39 
Star Soldier>
Jeg undrer mig bare over hvorfor det er Rockstar Games der har gang i det, startede det ikke med Capcom?, ellers har jeg sovet i timen (igen).

Det var Capcom der producerede, da der så gik ged i den. Samtidig med at de aflyste en masse andre titler, røg RDR så også i svinget. Dermed var spillet egentligt droppet, indtil Rockstar kom ind og overtog producentrollen.

Det har hele tiden været et selvstændigt hold (hedder de Angel Studios? tror jeg), der har stået for udviklingen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/03-04 13:38, rettet 16/03-04 13:39 
Opdage lige, at Red Dead Revolver står til udgivelse engang i April... Jeg troede det lå mindst ½ år ude i fremtiden. Anyway, det bliver i hvert fald et must for mig.
Desværre er det ikke utroligt talentfulde Clint Bajakian fra LucasArts, der lægger musik til - som han gjorde i det rent musikalsk fantastiske Outlaws. GS skriver dog, at musikken - for mig en meget vigtig del af sådanne spil - er 'spot on', så det går jo nok.

Hvorfor udgives der i øvrigt ikke flere western-spil? Det er sgu en glemt genre.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 16/03-04 14:36, rettet 16/03-04 14:37 
helt enig deluxscan en glemt genre, men skam også god :)

EDIT: der kan nok findes en trailer på www.gametrailers.com
jaesjaesSkrevet 21/03-04 20:24, rettet 21/03-04 20:25 
Tjek traileren ud. Hvis alt går vel, bliver det spil som at være med i en god western :)

Det er dog lidt svært at se, hvad der er in-game grafik (hvis noget), men cool ser det ud...

Tryk ikke her, hvis du ikke kan lide Mov-filer.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig