X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anmeldere, Chips og Xbox Live


Svar
WehnerWehnerSkrevet 13/03-04 23:50 
Er der andre anmeldere, der har det problem, at de på den ene side er nødt til at have en chippet Xbox, for at kunne afspille de review-kopier vi desværre ofte får i stedet for den færdige udgave. Men på den anden side er man også nødt til at have Xbox-live, så man kan afprøve de omtalte spils livefunktioner.

Efter sigende bliver der jo lukket for ens live-konto, hvis man benytter en chippet Xbox. Nogen, der har fundet en løsning på dette problem?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 14/03-04 00:02 
Så vidt jeg ved, fungerer det fint så længe ens chip har en on/off switch? Hvilket de fleste vist oven i købet har...

Men mon ikke der er en ekspert der kan uddybe lidt :)
WehnerWehnerSkrevet 14/03-04 00:18 
Chippen skal vel sættes til 'on', hvis du vil køre anmelderkopien ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 14/03-04 01:19 
Der er desværre ingen løsning på dette problem, andet end at have en ægte "Developer Xbox" (som kan køre debug kode), hvilket man jo ikke lige har ved hånden. De koster vist også kassen, så vidt jeg ved...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 14/03-04 09:10 
Ah, sorry... Jeg tror jeg misforstod spørgsmålet :P
JesperJesperSkrevet 14/03-04 10:03 
He - vi bruger som regel bare KTC hos Zantiago, når der kommer en mystisk debug version ;) Har du to xbox'e eller hvordan Kenneth?
RitesRitesSkrevet 14/03-04 11:05 
Og så er det for det meste preview-spil der kommer som debug.

Hvis nogen gav mig en ufærdig kode og bad mig om at skrive et review af det, så ville det få hele turen.
» a winner is you «
quadquadSkrevet 14/03-04 19:50 
Kender det udemærket. Indtil videre har jeg lånt mig frem til en Xbox hvergang et Live-spil er ankommet.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/03-04 20:46 
En DevXbox er gratis.
det eneste som det koster er at man udvikler spil til den og at man kan fremvise at der kommer et produkt ud som ms kan bruge.
+ en masse andre licens aftaler osv.
ms stiller gratis en devxbox til rådighed for spil udvikler.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KTCKTCSkrevet 14/03-04 22:21 
Jesper>
He - vi bruger som regel bare KTC hos Zantiago, når der kommer en mystisk debug version ;) Har du to xbox'e eller hvordan Kenneth?
Jeps, jeg har en Xbox, der er moddet langt ind i helvede, så den både kører som "Developer Xbox", med Linux og alt muligt andet :)
Og så har jeg en Xbox LE, der er helt uberørt til Xbox Live.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 14/03-04 22:22 
Rites>
Og så er det for det meste preview-spil der kommer som debug.

Hvis nogen gav mig en ufærdig kode og bad mig om at skrive et review af det, så ville det få hele turen.
Acclaim smider både preview og review ud som debug, men for det meste kan man køre det med en almindelig chip. Dog har jeg oplevet et par titler, der faktisk krævede ægte Debug mode.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 14/03-04 22:24 
grillbiller>
En DevXbox er gratis.
det eneste som det koster er at man udvikler spil til den og at man kan fremvise at der kommer et produkt ud som ms kan bruge.
+ en masse andre licens aftaler osv.
ms stiller gratis en devxbox til rådighed for spil udvikler.
Ja okay, men så er den heller ikke ligefrem let at få fingrene i. Man kan nok ikke starte "Vestergade Games" og regne med at MS lader én udgive et spil ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JesperJesperSkrevet 17/03-04 17:58 
Årh hvad... havde ellers lige sendt en mail til Bill ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig