X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pro Evolution


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 12/03-04 13:39 
Så blev det endelig officielt. Pro Evo er på vej til Xbox. Live support er endnu ikke bekræftet, men man kan da håbe.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=54865
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
72 emne(r).
1 2 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 12/03-04 13:39 
Så blev det endelig officielt. Pro Evo er på vej til Xbox. Live support er endnu ikke bekræftet, men man kan da håbe.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=54865
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 12/03-04 13:46 
Det bliver dælme et problem, at spille det spil med en Xbox-controller!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SolaegSolaegSkrevet 12/03-04 13:46, rettet 12/03-04 13:49 
Uhh, det lyder godt nok lækkert! Så skal der bare lige skiftes platform til PES-Cup... ;-)

Edit: Naiera --> Men muligvis bliver det i stedet en kæmpe revolution med den fantastiske Xbox-controller, hvor ingen gider at spille PS2-versionen mere...
NaieraNaieraSkrevet 12/03-04 13:49, rettet 12/03-04 13:50 
Hvis du skaffer 16 eller måske lige 24 PS2-controller-på-Xbox-convertere kan det nok være der bliver skiftet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SolaegSolaegSkrevet 12/03-04 13:51 
O.K. Godt du har styr på det!
NaieraNaieraSkrevet 12/03-04 13:53 
Hvis man spiller PES og har prøvet en Xbox-controller, vil man også hurtigt kunne konkludere, at det bliver MEGET svært, at skyde ordentligt med de elendige knapper på Xbox-controlleren.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SolaegSolaegSkrevet 12/03-04 13:54 
Naieras objektive forståelse.
TKTKSkrevet 12/03-04 14:56 
man kan da bare købe en small-controller... så stort et problem er det da heller ik... ved et small pad sidder knapperne næsten lissom på en ps2 pad...
RJKRJKSkrevet 12/03-04 14:59 
Nu bruger man jo alle fire skulderknapper i PES...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TKTKSkrevet 12/03-04 15:04 
ja, men nu snakkede Naiera så lii om at skyde...
APHAPHSkrevet 12/03-04 15:11 
For mig er denne serie den eneste grund til at eje en PS2, så jeg kan kun klappe i mine små hænder over at serien endelig udkommer til xbox. Så nu er jeg ikke længere nødsaget til at købe en ny ps2 hver gang der kommer en ny PES udgivelse:). Nu krydser jeg bare fingre for at spillet bliver online, men mon ikke det gør det, da konami er posiktivt stemt overfor xbox live.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RJKRJKSkrevet 12/03-04 15:19 
Så nu er jeg måske til gengæld nødsaget til at komme på Live ;)

Men lad os nu lige se det først.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 12/03-04 15:24 
Hvis det ikke bliver Live kompatibelt, bliver spillet af mindre interessse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 12/03-04 16:12 
Hvis Xbox-udgaven kommer på Live, så kommer PS2-udgaven da sikkert også online. Og så er der jo ingen grund til at skifte til den andenrangscontroller :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PoulPoulSkrevet 12/03-04 17:43 
Paasch>
For mig er denne serie den eneste grund til at eje en PS2, så jeg kan kun klappe i mine små hænder over at serien endelig udkommer til xbox. Så nu er jeg ikke længere nødsaget til at købe en ny ps2 hver gang der kommer en ny PES udgivelse:). Nu krydser jeg bare fingre for at spillet bliver online, men mon ikke det gør det, da konami er posiktivt stemt overfor xbox live.

Sjovt nok har jeg det faktisk på samme måde. Bruger faktisk også kun min PS2 til PES. Jeg har dog en US XBox, så spørgsmålet er om X-Box udgaven vil komme i USA. PES3 er dog kommet i USA, så der burde da være et håb for at XBox versionen af den nye udgave også kommer i USA.
OkottaOkottaSkrevet 13/03-04 01:40 
Bede-x>
Hvis det ikke bliver Live kompatibelt, bliver spillet af mindre interessse.

Men du er jo ikke selv på Live - og har proklameret at du først kommer online, når True Fantasy Online udkommer i Europa :-)

Jeg tror at spillet vil være temmelig interessant alligevel - det går for at være det bedste fodboldspil derude.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/03-04 09:49 
Nej, det ER det bedste fodboldspil derude!
jaesjaesSkrevet 13/03-04 21:08 
...Hvis man lægger vægt på spilmekanik ;)

Jeg har da hørt om par stykker, eller ti, som bedst kan lide Fifa eller TIF, for den lækre præsentation, de rigtige turneringer, og det øvrige "lir" :)
Bede-xBede-xSkrevet 16/03-04 12:12, rettet 16/03-04 12:12 
Okotta>
Men du er jo ikke selv på Live - og har proklameret at du først kommer online, når True Fantasy Online udkommer i Europa :-)

Nej, det passer ikke. Tværtimod er der et par titler mere som kan få mig på live. Fx Halo 2, Perfect Dark(hvis det kommer i denne generation), Shining Lore. Har aldrig sagt , at det kun var TFLO som kunne få mig på Live.

Pro Evo er forresten ikke titlen der kan få mig på Live. Spillet interesserer mig ikke meget, men jeg oprettede denne tråd fordi jeg er klar over, at der er mange der føler anderledes.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 16/03-04 12:23 
Du har da sagt, flere gange, at det var True Fantasy Online og ja, Halo 2, som ville få dig på Live.

Jeg synes du bare sku' få købt PGR 2 og et Live Kit, og så få smækket den ADSL forbindelse op, og spille med os andre ;-)

PGR 2 er jo et 9 tal :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 16/03-04 12:33, rettet 16/03-04 13:14 
Nu nærmer du dig, når du inkluderer flere spil end TFLO.

Vi er enige med Gotham. Det er totalt fedt og jeg nyder også, når jeg spiller det sammen med jer andre. Men det er stadig et bilspil og derfor i sidste ende ikke noget som kan få mig på Live.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ViolatorViolatorSkrevet 02/06-04 16:24 
Er der noget nyt ang. Pro Evolution Soccer til xbox?
PoulPoulSkrevet 02/06-04 17:09, rettet 02/06-04 17:10 
Det kommende Winning Eleven er sat til 5. august i Japan, så det kommer nok til at vare noget tid inden vi ser PAL-udgaverne til PS2 og XBox.
APHAPHSkrevet 02/06-04 17:46 
Så vidt jeg er husker så kom det frem at xbox versionen først bliver udgivet en månede efter ps2 releasen. Hvilket nok betyder en release midt eller sidst i november.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 02/06-04 19:07 
Spørgsmålet er om vi ikke kommet til at vente til jul eller deromkring, for plejer spillet ikke at udkomme i løbet af foråret i japan? Hvis de skal have samme antal måneder til konverteringen som de plejer, så vil den "sædvanlige" PAL release nok blive skubbet nogle måneder.
APHAPHSkrevet 01/09-04 12:34 
I følge PESinsigt ser det ud til at xbox versionen af dette fremragende spil, kommer til at indeholde online understøttelse.

Jeg håber vitterligt dette er sandt...

http://www.pesinsight.com/news.php#fus_193

http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=14326&page=1&pp=10]PES-forum[/LINK]" target="">PES-forum
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 01/09-04 13:21 
Det lyder godt. Noget overraskende at de vælger helt at droppe online-delen til PS2, men ok, udviklerteamet har jo tidligere udtalt sig meget positivt omkring XBL.
APHAPHSkrevet 01/09-04 14:42, rettet 01/09-04 14:44 
Ja det er noget overræskende hvis det ikke bliver online på PS2, men tiden må vise om det er en realitet.

Men heldigvis tyder meget på at xbox versionen bliver online..
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 01/09-04 18:17, rettet 01/09-04 18:20 
Nu kommer man hvis ikke tættere på en officiel annoncering. :)

Pro Evolution
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BaggyBaggySkrevet 01/09-04 21:01 
Hvad sker der lige for din kvote ? er du kæmpe tudefjæs FCK fan eller hvad `? for 5-0 er da også flot...

I øvrigt uforbederlig Lyngby fan.. og Hader en mand mer end alle.. og Det ham der TROR han er DON...

sorry for den lille off-ting.. kunne bare ikke lige lade vær... og jeg glæder mig da også til at spille WE:8..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
APHAPHSkrevet 01/09-04 21:26, rettet 01/09-04 21:27 
Den skal nok mere ses som en provokation til BIF tilhængerende der havde særdeles travlt med at nedgøre FCK´s europæisk formåen. Men da Brøndby tabte til et endnu dårligere hold, blev der stille. :)

(Kast ikke med sten, hvis du selv bor i et glashus...)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 01/09-04 21:52 
Billedet ser da nice ud. Er dog stadig endnu ikke helt overbevist om at jeg vælger XBox-versionen, da jeg er noget bekymret over hvordan de vil håndtere det mindre antal knapper, som er til rådighed på XBox controlleren. Frygter lidt at vi kommer ud i noget ala NBA Street, hvor man mister kontrol over visse ting i forhold til PS2-udgaven.
APHAPHSkrevet 01/09-04 22:05, rettet 01/09-04 22:58 
Der er ikke færre knapper på xbox controlleren end på PS2'ens, men placeringen af knapperne er måske ikke hel hensigsmæssig til denne type spil. Men jeg er fortrøstningsfuld, da jeg endnu ikke har haft problemer med styringen i et xbox sportsspil, og hvis det skulle være et problem, kan man vel altid købe en ps2 konverter. ;)

EDIT:

Sådan bliver styringen på xbox:

B-SHOOT
A-PASS
Y-THRU PASS
X-LOB/CROSS
Left Trigger: Change player
Right Trigger: Speed burst. Touch sensitive, the harder you hold it down the quicker the player runs
The black and white are used to adjust your ingame strategy ie. counter attack, defense press, normal attack, centre attack, fb overlap etc and also to increase/reduce your defense/attack bias.

Ala ps2.

Right Analog stick - Faint, "Deke", Dribble
Left Analog stick - Move player
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ChronoChronoSkrevet 02/09-04 07:54 
Opsætningen kan da vel alligevel ændres som i PS2-udgaven. Jeg spiller (som mange har bandet over) ikke med standard-opsætningen :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
enfenenfenSkrevet 02/09-04 21:38 
Det lyder godt med Live understøttelse. Så kan det endelig være, at jeg får taget mig sammen til at prøve PES.

Jeg glæder mig dog også til FIFA2005, som forhåbentligt kommer til at understøtte Live i pal versionen.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 04/09-04 11:09, rettet 04/09-04 15:33 
Nu hvor PES4 kommer til at indeholde Xbox Live understøttelse, tænkte jeg på om folk var interesseret i at deltage i en dansk online liga.

Jeg ligger inde med en hjemmeside, der har været brugt til en Fifa2003 liga, men med få ændringer vil den sagtens kunne bruges til formålet.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 04/09-04 15:45 
Jeg kunne ikke få den anden hjemmeside til at virke hensigsmæssigt, så jeg har valgt at lave en hurtig side på freewebs.com.
Webdesign er ikke min stærke side, så i må bare over med mig, men i er velkommen til at komme med ris/ros, og jeg håber nogle vil støtte op om idéen.

Pes4Liga
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/09-04 16:00 
Lyder rigtig godt, sender lige en tilmelding ;)
jaesjaesSkrevet 04/09-04 16:10 
Godt initiativ Paasch. Umiddelbart vil jeg gerne være med, men spillet skal lige ud først - det kan jo blive noget skrammel, eller Fifa 2005 kan mod forventning vise sig at være PES 4 overlegent :)
NaieraNaieraSkrevet 04/09-04 16:13 
Jeg glæder mig til at se grise flyve ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 04/09-04 16:28 
Som skrevet af en anden, så skal spillet lige komme først :)

Jeg er dog på og SKAL være Real Madrid :)
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 04/09-04 16:43 
jaes>
Umiddelbart vil jeg gerne være med, men spillet skal lige ud først

Forståligt nok. Man skal også først tilmelde sig senest 7 dage efter spillets release. Men hvis man venter så længe risikere man at de gode hold er taget. :)
Fifa 2005 kan mod forventning vise sig at være PES 4 overlegent :)

Fifa 2005 ER PES overlegen..i hvert fald hvis du spørger Danny Isaac fra EA :)

Q:Have you played WE8? How would you say FIFA 2005 stacks up against PES4/WE8?

A:Danny Isaac: We play all the games as it’s important for us to know what our competitors are up to. PES/WE has good gameplay which I believe, with 2005, we’re comparable too. I don’t think you can touch FIFA 2005 when it comes to the whole package though i.e. gameplay, presentation, licences, career mode, custom tournaments, create player, online.

Enfen>
Jeg er dog på og SKAL være Real Madrid :)

Da jeg også har postet ligaen på andre forums, så er Real Madrid desværre allerede taget.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 04/09-04 16:56 
Det var sgu ærgerligt. Så springer jeg desværre over.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 04/09-04 17:02 
Hvorfor dog det? Der er da stadigvæk en del klasse hold tilbage at vælge mellem.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
HeroldHeroldSkrevet 04/09-04 17:07 
Hvorfor ikke tildele efter lodtrækning? Der er godt nok ingen der får hvad de vil have, men så foregår det da fair og ingen kan føle sig overset. Jeg har tidligere har stor succes med den slags i PES-turneringer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 04/09-04 17:29 
Jeg tror Fifa vil have en bedre præsentation. På det område er EA's sportsspil altid suveræne, men på gameplay er de som regel altid efter konkurrenter som Sega og Konami. Det skulle undre mig, om det var anderledes med Fifa i år...men vi får se. Jeg gi'r i hvertfald ikke meget for en udtalelse fra en EA repræsentant. ;-)
enfenenfenSkrevet 04/09-04 18:09, rettet 04/09-04 18:10 
Jeg ser selv frem til FIFA2005, men jeg giver heller ikke meget for en udtalelse fra en EA gut.

Jeg håber EA i FIFA2005, har gjort det sværere at score fra distancen i forhold til FIFA 2004.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 04/09-04 18:21 
Herold>
Hvorfor ikke tildele efter lodtrækning? Der er godt nok ingen der får hvad de vil have, men så foregår det da fair og ingen kan føle sig overset.

Nu hvor PES4 indeholder over 130 hold, skulle der hvis være rig mulighed for at alle kan vælge et godt hold, så ingen kommer til at føle sig snydt.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
FizbanFizbanSkrevet 04/09-04 18:42 
hmmm, så skal man jo ud og have endnu en xbox og live kun for dette spil :D
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
jaesjaesSkrevet 04/09-04 18:48, rettet 04/09-04 18:49 
Paasch>
Forståligt nok. Man skal også først tilmelde sig senest 7 dage efter spillets release. Men hvis man venter så længe risikere man at de gode hold er taget. :)

Jep, så det godt. En uge er iøvrigt lige i underkanten IMO.

Ang. det med valg af hold. Hvorfor ikke bare gøre det muligt, at flere kan vælge hold, som er magen til hinanden? Man må da gå ud fra, at man kan navngive holdet bagefter(?)
72 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig