X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gangland


Svar
ComradeComradeSkrevet 12/03-04 09:27 
Så må man vel sige at der er kommet en anden dansk kompetent udvikler på markedet, nemlig Mediamobsters, som står bag Gangland.

Er der nogen herinde, som har prøvet den fulde version af spillet? Jeg har selv downloadet demoen, og det virker faktisk rigtig sjovt og anderledes. Men der er dog desværre ikke desværre så mange features med i demoen, og i følge hvad jeg har læst skulle der være en masse sjov i denne titel.

Vil meget gerne høre fra folk som har købt denne titel, og jeg regner da selv med at støtte de danske udviklere og det synes jeg da også i skal :-)

Indtil videre klarer spillet det meget godt på Gamerankings; 83% dog uden nogle anmeldelser fra de store sites.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
OmenOmenSkrevet 12/03-04 09:46 
Vi var for noget tid siden inde og lave et interview med Mediamobsters:
http://www.gamereactor.net/article/Article.asp?ArticleID=600

og så har vi også en anmeldelse oppe:
http://www.gamereactor.net/anmeld/SWAnmeld.asp?SWAnmeldID=2020
Vote Ficus!
SumezSumezSkrevet 12/03-04 09:57 
Jeg må indrømme at screenshotsne tiltaler mig meget. Jeg kan ret godt lide spillets stil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/03-04 12:39 
Det ser ret cool ud. En skam min PC kaster sin morgenmad op, før den nogensinde kommer i nærheden af spillet.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HankyHankySkrevet 12/03-04 14:00 
Jeg har også kun prøvet demo'en og ud fra den,
synes jeg virkeligt der mangler gameplay. Jeg gabte
det meste af tiden. Det kan være den slags spil bare ikke lige er min stil, eller fordi det var en demo.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 12/03-04 15:14 
demoer viser heller ikke hvor godt spillet er i fuld version-vel? :)
HankyHankySkrevet 12/03-04 15:22 
Nok også derfor jeg gjorde opmærksom på at jeg kun havde spillet demoen og hvad jeg synes om den ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig