X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rep. af Master System II


Svar
KeenKeenSkrevet 11/03-04 10:50, rettet 11/03-04 10:50 
Jeg har et styks Master System II liggende der ikke virker og som jeg meget gerne vil have til at virke igen, så jeg tænkte om der var nogen herinde der tror de kan det?
(Helst nogen der skal til P:R 4.1 for så kan jeg bare tage den med der)
KTCKTCSkrevet 11/03-04 11:30 
Nærmere forklaring ønskes. Er den helt død, eller hvordan viser problemet sig?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DizzyDizzySkrevet 11/03-04 11:35 
Ellers har jeg en SMS II i overskud, uden strømforsyning, joypad eller kabler, som du gerne må købe for en billig penge :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
HardballerHardballerSkrevet 11/03-04 12:35 
Har også en defekt SMS2 som er kaput.

Som om der ikke vil kømme strøm til den, den vil ikke starte.

Hvad kan man ca. få for 10 spil, 2 controllere og den defekte SMS2?

Ved godt det afhænger af spillene, men ca ;)
KeenKeenSkrevet 11/03-04 13:55, rettet 11/03-04 13:56 
KTC>
Nærmere forklaring ønskes

Der vil åbentbart ikke komme strøm til den for der sker, for at sige det på godt dansk, ikke en skid(samme problem som Hardballer) når jeg har sat den til

Dizzy>
Ellers har jeg en SMS II i overskud, uden strømforsyning, joypad eller kabler, som du gerne må købe for en billig penge :)

Det kan måske godt være men jeg vil lige se hvad der kan gøres ved min først ellers skal jeg da nok lige slå på tråden
RJKRJKSkrevet 11/03-04 13:56 
Mon ikke nærmere det er strømforsyningerne, den er gal med?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KeenKeenSkrevet 11/03-04 13:58, rettet 11/03-04 13:59 
Det kan da godt være...
HankyHankySkrevet 11/03-04 14:01 
Bruger SMD2 og SMS2 samme Strømadapter ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HardballerHardballerSkrevet 11/03-04 15:10 
Ikk det problem for mig.. Har prøvet med en anden (ok, den kan være i stykker, meeeen)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/03-04 15:29 
Hanky>
Bruger SMD2 og SMS2 samme Strømadapter ?

Nej.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/03-04 15:31 
RJK>
Mon ikke nærmere det er strømforsyningerne, den er gal med?

Jeg mener også at kunne huske at strømforsyningen var et svagt punkt på den konsol. Mange af mine venner havde samme problem, og det hjalp så hvis vi lånte hinandens strømforsyninger.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 11/03-04 16:03 
Er den adapter til SMS2 DC eller AC og hvor mange V ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/03-04 16:15 
Kan jeg ikke huske pt. Men stikket passer ikke.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DizzyDizzySkrevet 11/03-04 17:12, rettet 11/03-04 17:12 
Man kan købe en multiadapter, som leveres med udskiftbare hoveder, således at den passer til flere ting (discman mm). Jeg vil tro sådan en også passer til SMS. Jeg har en som man kan bruge i bilen, men har også set en til alm stik.
Spændingen til en SMS 2 er DC 9 V 500mA

EDIT: Harald Nyborg har dem bla.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Le RoofLe RoofSkrevet 28/03-04 01:28 
Knight Keen: Har du fundet ud af om det er strønmforsyningen det er galt med?

Fik lige rodet lidt igennem mit skab idag, of fandt en SMS2 PSU, som jeg alligvel ikke bruger til noget. Kan købes billigt :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-04 20:08 
Keen tog sin Master System med hen til mig i sidste uge. Der konkluderede vi at det bare var RF stikket der var noget i vejen med. Og nu har han fikset den.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 29/03-04 09:51, rettet 29/03-04 09:51 
det var bare lige en ledning der skulle loddes sammen igen såe nu virker den fint igen men ellers tak for tilbuddet Le Roof
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig