X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter III


Svar
kimmerkimmerSkrevet 10/03-04 21:21 
Yæææss, så kommer det også til PS2 (Taget fra ps2.ign.com)

"According to reports out of Japan, Capcom will be bringing Street Fighter III: Third Strike to the PS2. A release date and details on the game's content have yet to be revealed.

Third Strike, the final entry in the Street Fighter III series, first appeared on the Dreamcast back in June of 2000. That version... Se hele indlægget
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
130 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
kimmerkimmerSkrevet 10/03-04 21:21 
Yæææss, så kommer det også til PS2 (Taget fra ps2.ign.com)

"According to reports out of Japan, Capcom will be bringing Street Fighter III: Third Strike to the PS2. A release date and details on the game's content have yet to be revealed.

Third Strike, the final entry in the Street Fighter III series, first appeared on the Dreamcast back in June of 2000. That version had Online play via Capcom's matching service, suggesting that Capcom may attempt similar Online functionality with the PS2 version, only using the recent Broadband matching service that has been featured in other Online titles out of the company. At this point, Online play has yet to be confirmed.

We'll have more on the PS2 version of Street Fighter III: Third Strike as it is revealed."
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
dRxLdRxLSkrevet 10/03-04 21:27 
Pis pis pis pis!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HardballerHardballerSkrevet 10/03-04 21:30 
Hvorfor pis?

Det er vel godt?
dRxLdRxLSkrevet 10/03-04 21:31, rettet 10/03-04 21:32 
Nej... Fanboy siden i mig fortæller mig at spillet burde have forblevet DC eksklusivt.

Jeg er ret glad for 2D fightere og tøver ikke med at sige at SF3:third strike er den bedste af slagsen nogensinde.

PS2 svinene får sikkert også alle 3 udgaver på 1 disk :(
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kimmerkimmerSkrevet 10/03-04 21:32 
Ha ha, Capcom er heldigvis interesseret i at tjene penge :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
HardballerHardballerSkrevet 10/03-04 21:32 
Ahh..

Ja ok, de burde have udgivet et tekken spil i stedet for :)
NaieraNaieraSkrevet 10/03-04 22:14 
Tekken er noget værre skrammel, sammenlignet med en god 2D fighter som 3rd Strike, eller endnu bedre, Mark Of The Wolves.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 10/03-04 22:56 
Jeg må indrømme, nu hvor begge spil (3rd Striker og Garou MoTW) har fået nogle år på bagen, så er jeg sgu' lidt i tvivl om hvilken af de to jeg synes er bedst om.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/03-04 01:55, rettet 11/03-04 01:55 
PS2 kan da vel ikke trække SFIII: 3rd Strike optimalt? Tsk, tsk...

Klart den bedste 2d-fighter jeg har spillet - altså efter SFII (originalen til SNES!). Garou mangler jeg stadig lige at gå i dybden med. Snart på tide...! :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
OmenOmenSkrevet 11/03-04 02:21 
Naiera>
Tekken er noget værre skrammel, sammenlignet med en god 2D fighter som 3rd Strike, eller endnu bedre, Mark Of The Wolves.

Det tror jeg nu nok der er en del der ville være uenige i. Jeg synes selv Garou er fantastisk (har desværre ikke spillet 3rd Strike) men ligefrem at kalde Tekken skrammel i forhold... det må vist stå for din egen regning.

Tekken 3 er stadig noget af det ypperste hvis det spilles af to erfarene spiller imho.
Vote Ficus!
kimmerkimmerSkrevet 11/03-04 08:44 
Så må dette vist også stå for egen regning "Tekken 3 er stadig noget af det ypperste hvis det spilles af to erfarene spiller imho." - For det er da i hvert fald ikke sandt...
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Bede-xBede-xSkrevet 11/03-04 11:12, rettet 11/03-04 11:22 
Omen>
Naiera>
Tekken er noget værre skrammel, sammenlignet med en god 2D fighter som 3rd Strike, eller endnu bedre, Mark Of The Wolves.

Det tror jeg nu nok der er en del der ville være uenige i.

Jeg er uenig. Ikke i at Tekken er skrammel, men i spørgsmålet om hvorvidt der er lavet et bedre 2D fighterspil end SF. Om så lige 3rd Strike udgaven er den bedste kan diskuteres...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
kimmerkimmerSkrevet 11/03-04 11:23 
Grafisk, er 3rd Strike klart de andre SF spil overlegen.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
WehnerWehnerSkrevet 11/03-04 11:30 
Og det betyder jo voldsomt meget i en 2d-fighter x)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
kimmerkimmerSkrevet 11/03-04 11:43 
Det gør det da!
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Bede-xBede-xSkrevet 11/03-04 11:49 
Ja, det er også det jeg spiller SF for. Grafikken...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 11/03-04 11:53, rettet 11/03-04 13:12 
Jeg ved ikke hvilke kriterier du vurderer udfra Bede-x, men når jeg kalder SF III:ts for den bedste 2D fighter nogensinde, er ud fra det med syn på balancen i spillet og de uhørt mange måder man kan spille på, med success.

Spillet har det som jeg er sætter mest pris på af alt i spil: et meget stort "mulighedsrum". Et meget rigt spil sammenlignet med et andet flot spil som f.eks. Garou, hvor man hurtigt som spiller forfalder til fladpandet stereotype spillemåder (en sikker måde at drage Naiera ind i diskussionen ;-)).


ps. det skal selvfølgelig lige tilføjes at jeg udelukkende ser på spillene som 2 player spil. Singleplayer i fighters er uinteressant for mig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 11/03-04 12:08 
dRxL>
Jeg ved ikke hvilke kriterier du vurderer udfra Bede-x, men når jeg kalder SF II:ts for den bedste 2D fighter nogensinde, er ud fra det med syn på balancen i spillet og de uhørt mange måder man kan spille på, med success.

Ud fra dine indlæg i flere tråde er jeg kommet til den konklusion, at vi som oftest bruger de samme kriterier når vi vuderer spil. Vi lægger begge vægt på frihed, mulighed for at udforske spillerummet og spillenes interne dynamik, uafhængigt af virkeligheden. Eller det er ihvertfald mit indtryk, at det er der vi lægger vægten...

Der vil måske være et par enkelte spil(fx Rez)hvor jeg kan tilgive spillets udfoldelsesmuligheder og du ikke kan, men som en helhed er vi enige.

Mht til SF betyder balance ikke meget for mig. Jeg mener ikke at der er balance karakterene imellem, ej heller at man har mange måder at spille på, Sammenlignet med fx VF3. Men der er nok til at spillet kan varieres og føles friskt når man spiller mod nye spillere.

(en sikker måde at drage Naiera ind i diskussionen ;-)).

:)

ps. det skal selvfølgelig lige tilføjes at jeg udelukkende ser på spillene som 2 player spil. Singleplayer i fighters er uinteressant for mig.

Fuldstændig enig. Fighter spil betyder intet for mig i singleplayer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OmenOmenSkrevet 11/03-04 12:21 
kimmer>
Så må dette vist også stå for egen regning "Tekken 3 er stadig noget af det ypperste hvis det spilles af to erfarene spiller imho." - For det er da i hvert fald ikke sandt...

Hvad dælen er det med mennesker herinde og deres benægtelse af ordet faktum?
Fint nok at du har en anden mening, men når du skriver "For det er da i hvert fald ikke sandt..." lyder det som om du tror du har ret, og alle andre er forkerte på den.
Skriv i stedet "For det synes JEG da i hvert fald ikke er sandt..."

Og til sidst, hvis du nu i stedet kunne komme med en forklaring på din påstand, i stedet for at skynde dig til tastaturet for at skrive noget som der i sidste ende ikke er nogen der kan bruge til noget, ville det hele hænge "lidt" bedre sammen.
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 11/03-04 12:28, rettet 11/03-04 12:33 
Omen>
men ligefrem at kalde Tekken skrammel i forhold... det må vist stå for din egen regning.

Jeg må ikke sige min mening, men du må godt sige din? Det her gør du jo konstant, mens du prøver at udstille os andre som lallende idioter. Mangler du ting at tage dig til? (det minder mig om en tidligere tråd hvor du bare skulle brokke dig for at brokke dig)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 11/03-04 12:28 
Det er da ikke en "mening".. Det er ikke en vurdering, men en tydelig konkret forskel på de nævnte spil.

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OmenOmenSkrevet 11/03-04 12:44, rettet 11/03-04 12:46 
Naiera>
Jeg må ikke sige min mening, men du må godt sige din? Det her gør du jo konstant, mens du prøver at udstille os andre som lallende idioter. Mangler du ting at tage dig til? (det minder mig om en tidligere tråd hvor du bare skulle brokke dig for at brokke dig)

Ro på... hvor er det helt præcist jeg udtrykker at du ikke må sige din egen mening?!
At noget "må stå for din egen regning" betyder jo netop at jeg ikke er enig, og det derfor må være din mening.

Og hvis du virkeligt mener at jeg prøver at udstille dig/andre som lallende idioter vil jeg da igen gerne se nogle eksempler, ellers må det vel stå... nåå nej ;)

Hvis det her virkeligt minder dig om en tidligere diskussion undrer det mig at du ikke har lært af dine fejl fra den diskussion. Det kan vel ikke være så svært at give udtryk for at det er din egen mening frem for en fact (du burde vel egentligt kende til det, da du er vant til at skrive anmeldelser osv. ikke?)
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 11/03-04 12:49 
Omen>
At noget "må stå for din egen regning" betyder vel blot at jeg ikke er enig, og det må være din egen mening?

Ja? Hver eneste gang man siger sin mening, og du er uenig, så behøver du altså ikke komme med den kommentar. Den får det til at lyde som om, at der er noget rivende galt med det der bliver sagt. Det er fint du er uenig, men den måde du siger det på, får det til at lyde som når du kommer og skal hive en eller anden sidekommentar ud, og gøre noget stort ud af det, som du så ofte gør.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OmenOmenSkrevet 11/03-04 12:56, rettet 11/03-04 13:22 
Hvem er det der angriber hvem her?
Omvendt kunne jeg vil også at sige at hver gang jeg stiller spørgsmål ved en af dine poster, bliver du nødt til at have mudderspanden frem for straks at angribe personligt?

Det jeg siger er bare at i et forum der oftest er så påpasselig med at alt bliver udtrykt korrekt (Quote funktionen bliver brugt hæftigt i de længere diskussioner) undrer det mig at der sidder et par få mennesker herinde som ikke bruger de samme sprogregler som resten af den danske befolkning.
Specielt når selv de mindste ting nu har for vane at blive pisket op til noget større...
Vote Ficus!
kimmerkimmerSkrevet 11/03-04 13:29 
Bede-x>
Ja, det er også det jeg spiller SF for. Grafikken...

Du behøver ikke at være dum! Jeg spiller ikke 2D fighters pga. grafikken og det gør du heller ikke. Men det er da vildt cool, når et firma er gået helt grænsen af det opnåelige, med hensyn til det grafiske.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
dRxLdRxLSkrevet 11/03-04 13:31 
kimmer>
Men det er da vildt cool, når et firma er gået helt grænsen af det opnåelige, med hensyn til det grafiske.

Det kunne have været hi-res =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kimmerkimmerSkrevet 11/03-04 13:34 
Omen>
Og til sidst, hvis du nu i stedet kunne komme med en forklaring på din påstand, i stedet for at skynde dig til tastaturet for at skrive noget som der i sidste ende ikke er nogen der kan bruge til noget, ville det hele hænge "lidt" bedre sammen.

Hvis du nogensinde har set to pro'er (erfarene spillere) spille Virtua Fighter 4/evolution eller SF2 (turbo, super osv.), så ville du aldrig have skrevet, at noget af det ypperste er at se to erfarene tekken 3 spillere. Faktum er, at Tekken ikke er nær så taktisk som andre fightere (både 2d og 3d)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
kimmerkimmerSkrevet 11/03-04 13:35, rettet 11/03-04 13:35 
dRxL>
Det kunne have været hi-res =)

Ja, ok, ændre sætningen :-)

"Når et firma nærmere sig grænser af det opnåelige" :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Bede-xBede-xSkrevet 11/03-04 13:43, rettet 11/03-04 13:47 
kimmer>
Men det er da vildt cool, når et firma er gået helt grænsen af det opnåelige, med hensyn til det grafiske.

Det er de så heller ikke. Men om de så var, ville det betyde meget lidt for mig. Det generelle design er meget vigtigere.

kimmer>
Du behøver ikke at være dum! Jeg spiller ikke 2D fighters pga. grafikken og det gør du heller ikke.

Du fik det netop til at fremstå som om, at grunden til SF3:TS var det bedste SF var pga grafikken. I sammenligning mellem SF spillene bør grafikken ikke betyde så meget. Mere opbygningen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
kimmerkimmerSkrevet 11/03-04 13:46 
Ændrede også sætningen. Udover, at de kunne have lavet det i Hi-res, bede-x, hvor synes du så grafikken (animationerne, bg osv.) har mangler?

Det generelle design? Uddyb det venligst!
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Bede-xBede-xSkrevet 11/03-04 13:47 
Jeg mener ikke at det har mangler.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
kimmerkimmerSkrevet 11/03-04 17:39 
Bede-x>
Du fik det netop til at fremstå som om, at grunden til SF3:TS var det bedste SF var pga grafikken. I sammenligning mellem SF spillene bør grafikken ikke betyde så meget. Mere opbygningen.

Hvordan fik jeg det til at fremstå, at SF3 3rd Strike var det bedste SF spil - Ved at sige, at det var det SF spil med den flotte grafik?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Bede-xBede-xSkrevet 12/03-04 13:14 
Jeg sagde:

Bede-x>
Jeg er uenig. Ikke i at Tekken er skrammel, men i spørgsmålet om hvorvidt der er lavet et bedre 2D fighterspil end SF. Om så lige 3rd Strike udgaven er den bedste kan diskuteres...

Hvortil du svarede:

kimmer>
Grafisk, er 3rd Strike klart de andre SF spil overlegen.

Derfor fik jeg det indtryk, at argumentet for at SF3TS var det bedste i serien, var at spillet havde den bedste grafik.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
kimmerkimmerSkrevet 12/03-04 17:35 
Det var da ikke et argument, nærmere faktum, men okay, så prøv at smage på denne her...

På ét punkt er SF3 3rd Strike bedre end de andre SF spil, nemlig grafisk.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
dRxLdRxLSkrevet 12/03-04 20:41 
third strike© er det bedste street fighter spil, da det jo som bekendt™ er det bedste 2D fighter spil der er lavet ;-)

nævn evt. hvad i synes kunne kandidere til at være bedre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 12/03-04 21:14 
Du ved jo godt hvad jeg mener...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 12/03-04 22:03 
jammen så synes jeg du skal begynde at begrunde det. jeg har i hvert fald tidligere begrundet hvorfor jeg ikke synes at at Garou er bedre end SF3:third strike.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 12/03-04 22:37, rettet 13/03-04 00:53 
Jeg kan bedre lide persongalleriet, stilen, musikken, gameplayet/spilmekanikken og så er Terry stadig for sej.

Tilfreds? Du kunne også bare have kigget min vurdering af Dreamcast-udgaven, hvor jeg, lige siden vi fik sektionen, har begrundet mit valg af favorit i genren.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 13/03-04 00:08, rettet 13/03-04 00:11 
Lad os nu sige at spilmekanikken er det eneste der betyder noget for hvorvidt et spil er godt eller ej. Kan du så gå lidt mere i detaljer med hvad det er du godt kan li' ved spilmekanikken, ligesom jeg gjorde da jeg beskrev den for SF3:ts?

Ud fra det faktum at ninja-drengen er så let at dominere med, så må jeg sætte spørgsmålstegn ved hvor godt balanceret Garou er. Prøv at finde en lignende ubalanceret figur i SF3:ts.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 13/03-04 00:53 
Hugo.

F.eks. kan jeg godt lide SNK's firknapssystem, i stedet for "jeg-kan-ikke-bestemme-mig-for-hvad-jeg-vil"-systemet i 3rd Strike, og alle de andre Capcom fightere. At jeg dominerer en del med Terry, er så nok fordi jeg har tilbragt ligeså meget tid med ham i spil som CvS2, KOF 98-2002, MOTW og SvC, som jeg har tilsammen med de andre kæmpere fra de nævnte spil.

I MOTW er det også fedt med S/P-baren dernede, og T.O.P.-systemetet er også meget rart.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 13/03-04 08:16, rettet 13/03-04 08:16 
Jeg tror ikke du er helt med på hvad jeg mener med spilmekanik, men det er okay.

Det gode ved SF3:ts i min optik er at det lægger sig tæt op af det jeg har forstået er "gameplayet" i rigtig kampsort (her tænker jeg især på fægtning og tae-kwondo, som jeg kender lidt til) hvor man laver falske udfald og finter for at få den anden til at blotte sig, hvor det så gælder om at slå til. Her bliver det især vigtigt med de mange knapper, da det giver mulighed for at arbejde med forholdet mellem slagstyrke/rækkevidde og "recovery time", +selvfølgelig at man med de rigtig mange bevægelser der tilgængelige via de 3 knapper kan variere sit spil meget mere, og overraske modstanderen med noget han ikke regnede med.

De samme muligheder synes mig langt fra at være til stede i samme grad i Garou.

Mener du i øvrigt at Hugo er for stærk eller for svag?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 13/03-04 11:47 
Men nu snakker vi så om hvad jeg mener med spilmekanik/gameplay, som jo var det den her diskussion startede med, efter du spurgte mig, hvad jeg fandt så fantastisk ved MOTW.

"Falske udfald" findes i MOTW, i form af Feints... Det virker for mig som om, at du er inde i 3rd Strike, og jeg er inde i MOTW, for det du beskriver som værende så godt ved 3rd Strike, findes også i MOTW, så vidt jeg har forstået dig rigtigt...

I øvrigt er det Gato, som folk klager over, er ubalanceret i forhold til de andre, i MOTW. Hugo finder jeg bare ekstremt irriterende at spille imod, fordi hans throws er for stærke. Men nu har jeg jo også kun spillet 3rd Strike nok, til at finde ud af, at jeg hellere vil spille MOTW.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 13/03-04 12:21 
Det er som om vi diskuterer på 2 forskellige planer Naiera. Bla. har jeg spillet en hel del Garou, og jeg mener også det var mig der introducerede dig til det.

Selvfølgelig ved jeg godt at man kan spille med både feigns og parries i MOTW, men dels er det langt fra så nuanceret som i SF3:TS, dels lægger spillet i øvrigt ikke op til det.

Jeg stopper diskussionen her, da du endnu ikke har givet mig overbevisende argumenter der kan kaste nyt lys over emnet. Noget det er mit indtryk ikke er din stærkeste side. Hvilket er fint nok for livet i øvrigt, bare ikke lige i en diskussion med mig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/02-09 21:11 
Hvis nogle har lyst på lidt online er jeg på nu :=O
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-09 21:13 
Jeg ville skam gerne men jeg er nok først hjemme 23:30
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/02-09 21:14 
Ok bare kom glad der så :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-09 21:31 
Har jeg dig som Xbuddy på 360'eren så?
Mit tag er DarkbeatDK
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/02-09 21:36 
Jeg har sendt dig mit, så du adder mig bare :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/02-09 21:41 
Men vi må lige se til den tid, er på øl lige nu nemlig :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/02-09 22:18 
Jeg glæder mig til at spille SFIII på Astro city'en med min Xbox, da jeg har fundet ud af jeg slet ikke kan lave 2 halv cirkler med Hugo, 360 Hori suckz :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
130 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig