X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo om igen


Svar
rapsacrapsacSkrevet 10/03-04 18:23 
Er der noget der pisser mig af, er det når andre pisser på mig- i dette tilfælde Nintendo! Vi husker jo sikkert alle forvirringen der var omkring hvorvidt denne famøse zelda-disc kom til lille DK. Personligt skrev jeg til Nintendo og fik svaret at det anede de intet om, resultatet blev at jeg på udgivelses-dagen af GC/mario kart pakken købte denne, blot for at få zelda-discen (og mario kart spillet). Nu stod jeg altså med to GC maskiner- luksus-problem? Efterfølgende, cirka én måned senere? kan man på nintendo.dk læse at man for 99 kr. kan få zelda-discen tilsendt, der blev jeg sgu godt nok en smule ærgelig. I dag var jeg så ude i El-Giganten i det nye Fields og her ligger selv samme disc til prisen af....GRATIS. F*** jeg er pissed. Hvorfor vil Nintendo bare ikke gøre tingene ordentlig fra starten af? Jeg ved godt at dette er blevet bragt på banen utallige gange før, men personligt mener jeg selv at jeg er en overbærende fyr men lige nu er jeg sgu røv-irriteret. Jeg tror næsten at Nintendo har mistet en, om ikke fanatiker, så en trofast støtte.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
HardballerHardballerSkrevet 10/03-04 18:26 
Måske vidste Nintendo ikke noget om det før? Eller måtte ikke sige noget, da det skulle være en overraskelse..?
SumezSumezSkrevet 10/03-04 18:47 
Disc'en er promotional, og har aldrig været til salg. De 99kr man indsendte til Nintendo var til at dække deres omkostninger mht. servicen. (godt nok lidt i overkanten synes jeg..)
I USA og England osv. kan man kun få disc'en ved at udnytte det tilbud du nævnter først. Men dette har altså ikke på noget tidspunkt været tilfældet i Danmark. Du skal hellere være taknemmelig for at den danske afdeling af Nintendo har været smart nok til at skaffe dem gratis. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/03-04 20:06 
Hvis der er nogen der kommer forbi fields så må de da gerne høste et eksemplar til mig ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 10/03-04 20:28 
Og til mig :O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/03-04 20:41 
Hvis du sælger dit Sword Of Berserk til mig - Så må du få mit :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HankyHankySkrevet 10/03-04 20:44 
Me2 ^('.')^
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 10/03-04 20:59 
Born2Play>
Hvis du sælger dit Sword Of Berserk til mig - Så må du få mit :-)

Jeg har jo lige købt det af Kooik :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/03-04 21:08 
Hvad faen er "Sword Of Berserk"?
SumezSumezSkrevet 10/03-04 21:14 
Et temmelig kedeligt (gameplaymæssigt) Dreamcast spil baseret på en ganske fed anime.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AsseAsseSkrevet 10/03-04 21:22 
Moralen: Regn aldrig med at Nintendo DK ka hjælpe dig med noget som helst, det sker yderst sjældent at de er nyttige.. ;)
FourDFourDSkrevet 10/03-04 21:42 
Lad os samles i protest foran Bergsala og kaste kaste flammene mario spil ind ad ruderne, hvorefter vi tvinger formanden til at spille Crash bandicoot!

YEAH!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
The DaneThe DaneSkrevet 10/03-04 22:24 
For mit vedkommende har jeg alligevel ikke kunnet komme ind på Nintendo.dk i et par dage nu. Så jeg må vist få min bror til at kigge ind i den Elgigant.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
notatplayrightnotatplayrightSkrevet 11/03-04 00:30 
Hold nu op! Nintendo (og Bergsala) er her kun for én ting og det er at tjene penge nøjagtig som andre firmaer.. hverken porto eller arbejdstid er gratis..

Det er da helt klart at El-giganten gør dette her for promotion uanset om de har betalt for den eller ej...
notatplayright
3of193of19Skrevet 11/03-04 01:39 
Hmm, tror jeg lige smutter ud til Fields i morgen :D
ComradeComradeSkrevet 11/03-04 13:58 
En der vil snuppe en til mig? Jeg vil self. betale porto og de omkostninger.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
FourDFourDSkrevet 11/03-04 14:29 
Bare lige så i ved det: En af mine fars venner har været med til at designe fileds, og han siger at der er pænt meget kaos derinde, fordi der er så mange folk.

Hvis man forventer at snuppe et eksemplar af disc'en skal man nok være hurtig, og have en tålmodighed som bare helvede, for turen til EB-games er nok en hård gåtur igennem en mega befolkning :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
3of193of19Skrevet 11/03-04 14:51 
Det er Elgiganten der har det, men det var ikke så slemt. Bare undgå Bilka, de stoppede indgang til Bilka mens vi var der idag O_o
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig