X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

"Nyt" til KOTOR


Svar
OkottaOkottaSkrevet 09/03-04 18:32, rettet 09/03-04 18:33 
Et rum som er i PC udgaven, og ikke andet - det var ikke lige det folk gik og ventede på, her et halvt år efter KOTOR's udgivelse.

Hvad med de helt nye levels, nye våben og coole lightsabers, som Bioware lovede for lang tid siden?

Jeg kan godt forstå det, hvis mange folk på Bioware's eget forum, føler sig en smule snydt.

I det hele taget synes jeg, at det eneste spil som til dags dato har gjort sig værdig til prædikatet "Downloadable Content", har været Splinter Cell; Der forstod Ubisoft sgu at gøre folk glade, med helt nye og store levels.

Conflict: Desert Storm 2 "lokker" med et par nye uniformer - jeg ved ikke rigtigt..

Nu med PC extras
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
yokanabsteryokanabsterSkrevet 09/03-04 19:10, rettet 09/03-04 19:10 
Okay, jeg har lige downloadet updaten PÅ 2 SEKUNDER...Hvad det er end er, for det ved jeg ikke, der følger nemlig INGEN info med. Det må være meget lidt! Nå, men nu vil jeg ikke dømme før jeg har set hvad vi har med at gøre...Så er der nogen der ved hvad der reelt er med, man kan se, eller prøve?
soon the world will be one big computer
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-04 19:43 
LAMT! Jeg gider ikke engang at downloade den før jeg ved hvad lortet gør :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SideshowSideshowSkrevet 09/03-04 19:51, rettet 09/03-04 19:52 
Jeg kan da downloade Yavin Station til KOTOR nu. Der står da info om hvad det er. New area, new high-level items and two very powerful ligtsaber crystals.

Visit an old republic suply station from a forgotten war orbiting the gas giant Yavin. Meet the eccentric hermit who lives there, selling his amazing devices to Trandoshan mercenaries, smugglers and brave explorers.

>>>However: English download only<<< 1545 blocks
>>There's only Juan Pablo Angel<<
yokanabsteryokanabsterSkrevet 09/03-04 21:21 
F*** hvor lyder det lamt...Men jeg gik ind i DLC og der sagde spillet at det skulle reboote og update LIVE, det tog 2 sec, nu står der "NO downloadable content"...Så jeg er i tvivl om jeg fik patchen???...Hvor lang tid tog det dig sideshow? (dette gør dog ikke dette fantastiske spil dårligere)
soon the world will be one big computer
enfenenfenSkrevet 09/03-04 22:04 
Det kan være, at updaten er region begrænset og det derfor kun er eks. engelske Live kits, som kan hente den.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-04 22:30 
Tja der er sq ikke noget at glæde sig over, så vidt jeg kan se er det bare et rum med en mand, og to døre på begge sidder der siger "access denied".
Lamt, men det er nok mig der ikke er kommet langt nok i spillet eller noget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/03-04 12:24 
Det var det ekstra der var i PC udgaven. Desværre er alle de bug fixes og lettere interface ikke blevet overført til Xbox versionen:(

I starten var PC versionen også bugged, men med tiden er det gået hen og overgået Xboxversionen, lidt ligesom Halo PC.

Men jeg er enig i at Splinter Cell og Mech Assault, har gjort meget for downloadable content.

Jeg håber det vil fortsætte med Mech assault 2 og Pandora tommorow:)
Well crucify the insincere tonight...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/03-04 12:31 
Der står i beskrivelsen at der skulle værre nye saber crystals, men dem kan jeg umildbart heller ikke finde :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
SideshowSideshowSkrevet 11/03-04 14:13 
Det er rigtigt nok. Spillet rebooter når du går i DLC. Så patcher den et eller andet fis i løbet af 2 sek.
Det er jo så hvad det er...og hvad det er...jaeh...det ved vi jo så ikke.

Men da det var gjort smuttede jeg ind i DLC igen og så var Yavin Station pludselig kommet og klar til download.

Mit live kit er godt nok engelsk, men er I sikker på det er afgørende? Hvad nu hvis man bare ændrer sine live options til britisk borger?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig