X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Amiga ting gives væk.


Svar
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 09/03-04 18:14 
Jeg fik her forleden en Amiga 500 af min onkel som han havde stående. Desværre viste det sig at den ikke virkede (noget med en fejl i fat agnus, den viste i hvertfald grøn skærm) og jeg gider ikke forsøge at reparere den.

Der er dog nogle ting til den som virker, disse er en strømforsyning og 2 TV adaptors. Hvis nogle af jer er interesseret i at få nogle af disse ting, så må i godt få dem gratis hvis i dog selv betaler for transporten. Alternativet er at det hele ryger på lossepladsen.

(ved ikke om det her er det rigtige forum at poste det i, men håber det går..)
CalleCalleSkrevet 09/03-04 18:16, rettet 09/03-04 18:17 
jeg er da interesseret!

besked sent!
DizzyDizzySkrevet 09/03-04 18:40 
Jeg vil da gerne forsøge at repererer den, jeg ligger nemlig inde med en del chips i overskud. Jeg har før ordnet en amiga med samme fejl
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 09/03-04 18:42 
Nah Amiga interesserer mig ikke så meget at jeg vil gøre noget ud af det.. Calle har fået lov at få den.
KTCKTCSkrevet 09/03-04 19:03 
Please lad mig få den. Jeg har virkelig brug for den, da min diskettedrev er busted :( Jeg har så mange spil, som jeg bare længes efter at prøve igen.

Jeg har også søgt en Amiga 500 et stykke tid på markedet. Se selv.

Her søger jeg maskinen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 09/03-04 19:26 
Jeg ved ikke rigtigt.. Jeg har jo egentlig sagt at Calle må få den, og jeg kan godt lide at stå ved det jeg siger.. Men du kan jo prøve at overtale ham til at du godt må få den.. :)
KTCKTCSkrevet 09/03-04 19:44 
Calle: Vær nu en kammerat ;)
Jeg har virkelig ledt længe efter en Amiga 500, og jeg går grædende i seng hver aften fordi jeg ikke kan spille Wizkid og mange af de gamle demoer, som ikke virker på min Amiga 1200...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CalleCalleSkrevet 09/03-04 19:56 
hmmmm....ok du kan godt få den. :)
KTCKTCSkrevet 09/03-04 20:03 
Weee, takker :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/03-04 20:09 
KTC>
Calle: Vær nu en kammerat ;)
Jeg har virkelig ledt længe efter en Amiga 500, og jeg går grædende i seng hver aften fordi jeg ikke kan spille Wizkid og mange af de gamle demoer, som ikke virker på min Amiga 1200...

Tudefjæs ;)

Hvad gør man ikke for en Amiga 500 :p
Home is where the hardware is..
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 09/03-04 20:11 
Ok, så er det aftalt, KTC får den :)
KTCKTCSkrevet 09/03-04 20:33 
Søgaard>
Tudefjæs ;)

Hvad gør man ikke for en Amiga 500 :p
Jeg vil gøre meget, for Amiga vil nok altid være min favorit-platform. Og ja, jeg ville græde, hvis der sker min Amiga noget, det vil jeg godt indrømme. Ellers er der ikke meget, der kan røre mig ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 09/03-04 20:42 
KTC>
Jeg vil gøre meget, for Amiga vil nok altid være min favorit-platform. Og ja, jeg ville græde, hvis der sker min Amiga noget, det vil jeg godt indrømme. Ellers er der ikke meget, der kan røre mig ;)

Definationen på en ægte Amiga Fan :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
valiantvaliantSkrevet 09/03-04 20:50 
Flot gået Calle og Svovlmunk.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/03-04 21:40 
Hold op, vi andre gider sgu da heller ikke se på en voksen mand, løbe grædende rundt til konsoltræf :)
Home is where the hardware is..
CalleCalleSkrevet 09/03-04 21:52 
hvad mener du Valiant?
valiantvaliantSkrevet 09/03-04 22:46, rettet 10/03-04 09:31 
Mener at det er fint når man trods en indgået aftale tager hensyn til hinanden, som i dette tilfælde.
KTC:
Kan du iøvrigt ikke få din 1200 til at tro at den er en 500 ved hjælp af en Kick start omskifter.

Har haft mange pragtfulde timer på mine Amigaer og det er stadig en af de maskiner jeg bruger en del tid på.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig