X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

BF: Vietnam


Svar
VictorVictorSkrevet 09/03-04 11:33 
Linket taler for sig selv!

Jubiii!
RitesRitesSkrevet 09/03-04 12:06 
Og Unreal Tournament 2004 er på hylderne dagen efter -det bliver fandme heftigt.

Så jeg er næsten ked af, at skulle til CeBit.
» a winner is you «
VictorVictorSkrevet 09/03-04 12:25 
Vil da gerne overtage din plads ;p
RitesRitesSkrevet 09/03-04 13:36 
Går sgu nok ikke, du.
» a winner is you «
ComradeComradeSkrevet 09/03-04 13:38 
Ja det bliver helt sikkert fedt, har brugt en del timer på forgængeren og de mange geniale mods det har bragt med sig.

Jeg ved dog ikke, om det skal være Unreal 2004 eller BF: Vietnam, jeg skal nemlig købe en bærbar nu her til omkring 12.000,- så der bliver nok højst til et af dem.

Gad bare godt at de havde frigivet en demo af BF: Vietnam før spillet udkommer.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/03-04 13:41 
Uhhh!!!! uhh!!

UT2K4, siger mig ikke noget desværre. Alt for meget E sport over det. Så hellere Halo/Desert Combat!

Men BFVietnam.... Muhaha.... Jeg elsker alle de der vietnamfilm, hvor amerikanerne bliver sindssyge og går igennem junglen med "Gooks" efter dem:-)

Så skal man sidde i en helikopter og lytte til Edwin Star's "War"... Nice med indbygget MP3 afspiller:)

Meget negativt kan siges om svenskere, men Digital Illussions er ikke en af dem:P

-Val
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 09/03-04 14:43 
Comrade: Så gå efter UT2k4. Det spil har mere at byde på og er simpelthen genialt -især Onslaught :)
» a winner is you «
ComradeComradeSkrevet 09/03-04 15:26 
Tror også det ender med at det bliver det, da mange af mine venner også vil have det, så er det jo lidt sjovere!

Men tror heller ikke der skal herske nogen tvivl om at BF: Vietnam bliver ganske fremragende, det ser fedt ud i de videoer jeg har set, og det lader til at have den rigtige 70'er og Vietnam stemning, ikke mindst pga. de gamle tracks som er i spillet.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RitesRitesSkrevet 09/03-04 15:39 
Helt klart. Vil ikke kalde BF: Vietnam for et dårligt spil.

Bare UT2k4 for et bedre ;)
» a winner is you «
SolaegSolaegSkrevet 15/03-04 22:00 
Jeg ville skam også tage UT2k4 i stedet for BF: Vietnam, men det bliver muligvis kun til Far Cry. Nu har jeg ikke prøvet demoen endnu, men jeg er sgu lidt småforelsket i de screenshots og omtalen, som spillet har fået. Det bliver guf for min nye pc.

Er der ingen andre, som skal have denne titel? Og hvordan synes I, demoen virker? Er der nogen, som ved, hvad MP i Far Cry vil byde på? En god omgang CTF forhåbentlig. Der er ikke køretøjer i spillet vel?

Bare fortæl, hvad I ved om spillet, for jeg kan ikke vente med at prøve det.
SolaegSolaegSkrevet 16/03-04 15:36 
Uhh, man kan læse en frygtelig masse på: http://www.farcry-thegame.com/uk/index.php?changesite=flash (se især live chat!). Spillet vil have forskellige slags køretøjer, en kæmpe verden og en sej level editor. Foreløbig kan man ikke spille CTF, men det kommer forhåbentlig som en mod.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig