X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køb af Perfect Dark


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/03-04 22:12 
Jeg har købt et stk. PD herinde men kan ikke huske af hvem, problemet er at jeg gerne vil skrive lidt til ham ang. at det ikke virker korrekt, det bliver ved med at crashe, har aldrig oplevet det før med et N64 spil og ingen af mine andre gør det plus maskinen er sprit ny og har aldrig været brugt, så det er jo lidt besynderligt :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SolaegSolaegSkrevet 08/03-04 22:33 
Kan du virkelig ikke finde det i en af dine gamle beskeder? Eller måske ved hjælp af søgefunktionen?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/03-04 04:17 
Har godt nok ikke prøvet at søge men i mine beskeder kan jeg intet finde :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DizzyDizzySkrevet 09/03-04 04:49 
Hvis du under gemte beskeder (eller sendte) trykker på besked vil de blive ordnet i alfabetisk orden. Så burde det være en smal sag at finde den :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
OvermindOvermindSkrevet 09/03-04 22:05, rettet 09/03-04 22:34 
Jeg har samme problem, men det er med et PD købt i USA for er par måneder siden, spritny i ebgames.

Måske har det det noget at gøre med batteriet?? ved det ikke...
You are not a Tanaka!!
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/03-04 22:31 
Jeg har aldrig haf probs. før med N64 spil så det er rimelig mystiskt synes jeg at det bare lige pludselig kan crashe. Nogen der har nogle idér til hvad der er galt?

:-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
AsseAsseSkrevet 09/03-04 22:45, rettet 09/03-04 22:45 
Prøv at puste i det ^^

EDIT: Du har vel en exp pak ik?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/03-04 23:16 
Min N64 er sprit ny, jeg har ex. pak i og jeg har pustet op til flere gange ned i cart´en, den gør det bare aligevel :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Bede-xBede-xSkrevet 11/03-04 11:02, rettet 11/03-04 11:07 
Det er højst sansynligt dit cartidge det er noget galt med, for som hovedregel(med vægt på hovedregel) går PD ikke ned, med mindre man ligefrem forsøger at få det til det.

Der er dog en crashbug i combat simulator delen når man spiller 3 player. Der kan spillet meget sjældent gå ned. Men det er sikkert ikke der dit spil crasher.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 11/03-04 11:42 
Overmind>
Jeg har samme problem, men det er med et PD købt i USA for er par måneder siden, spritny i ebgames.

Måske har det det noget at gøre med batteriet?? ved det ikke...

Batteriet bør virke fint endnu, så det må være spillet det er galt med. Der er også kun små gameplaymæssige forskelle mellem pal og ntsc udgaverne, og flere bugs i den amerikanske version er ikke en af dem.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig