X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 4.1: Hvem medbringer hvad?


Svar
RJKRJKSkrevet 08/03-04 11:29, rettet 17/03-04 00:33 
Skriv hvad I har med og jeg/vi forsøger at opdatere dette første indlæg.

PS2:
The Dane: 1 x standard
Naiera: 1 x modded (RGB)
Cronoss: 1 x standard (1 x controller)
OS: 1 x standard (1 x controller, RGB)
RJK: (2 x controller, multitap, RGB)
3of19: (2 x arcade)

XBX:
Konsolkongen: 1 x standard (2 x controller + RGB)
Cronoss: ... Se hele indlægget
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
72 emne(r).
« < 1 2

Svar
HankyHankySkrevet 17/03-04 11:01 
Ok,
Jeg tager også en NES m. 2x Controller samt SMB
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
quadquadSkrevet 17/03-04 16:38 
Nogle der medbringer et par dansemåtter?
ChronoChronoSkrevet 17/03-04 17:23 
Det ser godt nok trist ud med antallet af tv. Jeg medbringer helt sikkert et 14" - vil ikke risikere at skulle kede mig hele natten :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 17/03-04 17:38 
Stadig kun to 28 tommere :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 17/03-04 20:32, rettet 17/03-04 20:33 
8-9 fjernsyn – måske (håber man) en kanon. Fordelt over 46 konsoller (ikke medregnet GBAer).
Måske 29 deltagere (hvor mange ved vi med sikkerhed der kommer?)
Hver 14” kan have et minimum af to konsoller – dog kan man nok kun regne med én, da de fleste vel bruger scartstik, men ellers et i scart og et i antenne. 21” kan måske have to scart (aner det ikke) og et antenne – og 28” kan have to scart og ét antenne (mit kan i hvert fald).

Det vil så sige der er plads til 5-10 konsoller sat til over 14”, ca. en 2-4 til de to 21” – og så 4-6 sat på 28”. I alt én 11-20 konsoller sat til i alt (med i alt ca. 89 ctrl) hvis ordentligt fordelt = ca. 26-35 konsoller i overskud.
Konklusion – enten skal der skaffes flere fjernsyn/skærme, der skal færre konsoller med eller også skal der bare skiftes en del mellem fjernsynene.

(synes lige det kunne være sjovt at se det an).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 17/03-04 20:50 
Hehe, man kan godt høre det er første gang for dig. Der er ikke noget der hedder "konsoller sat til et bestemt fjernsyn". Der er gerne en PS2 eller to, og måske en Xbox eller Gamecube der har sit eget TV, men ellers flyttes diverse konsoller konstant på kryds og tværs som folk har brug for dem. Men ja, der ER brug for flere fjernsyn. Eller, der er NOK fjernsyn, men de er generelt for små..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 17/03-04 20:54 
Problemet er deres størrelse er for ringe til multiplayer.

Umuligt at spille 4 eller sågar 2 på 14" split-screen. Det kan lade sig gøre, men er ikke meget ved.
KTCKTCSkrevet 17/03-04 21:07 
Jeg vil som sagt gerne tage mit med, hvis jeg kan få det fragtet derud. Selvsagt kan jeg ikke have det med i tog/bus, så hvis der er nogen der kan køre med mig fra Silkeborg, så har vi et 25" (eller er det 28") fjernsyn mere med RGB.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
The DaneThe DaneSkrevet 18/03-04 01:08 
mmh ca. 30 min fra Århus. Der kunne være muligheder som fragtmand herfra (men det kommer nu også an på benzinen). Mine egne ting skal også af først ;), da jeg som sagt køre med mit eget 28" og et 14" fra Aalborg (og en sækkestol :D).

Sumez (regner med det var til mig) - det var også mest i henhold til at det virkede besværligt, at skifte meget mellem forskellige fjernsyn. Men så længe man ved hvis der er hvis, så er der vel intet problem der (kan være lidt småparanoid med mine ting indtil jeg er sikker på hvordan tingene står).
Ang. den/min NES vides der om den skulle med eller ej?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 18/03-04 08:21 
Nåh, ja, standardsætningen: MÆRK JERES TING.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 18/03-04 08:46 
Hmm .. jeg må have gang i en Dymo Labelwriter
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/03-04 10:37 
Ellers klipper du bare en tynd papirs strimmel ud og sidder tape over.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/03-04 17:25, rettet 18/03-04 17:35 
Har ingen konsoller med denne gang...men medbringer nogle spil (hvilke ved jeg ikke helt endnu - forhåbentligt nogle som ingen andre har med).

Hvem kunne evt medbringe lidt aktuelle konsolblade? Jeg har selv det nye PSM (US) med, hvor der er et par ganske spændende om end lette interviews med IGA (om hans Nanobreaker-projekt) og Akira Yamaoka (Silent Hill 4).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
msxtrdmsxtrdSkrevet 18/03-04 19:34 
Er der nogen der kan tage en game-bit skruetrækker med???? Jeg har brug for en for at få åbnet min nomad. (og nej bic metoden virker ikke her).
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 18/03-04 19:37 
Som jeg har skrevet andetsteds, tager jeg et sæt med (både 3.8 og 4.5) :)
元気ですか。
msxtrdmsxtrdSkrevet 18/03-04 21:46, rettet 18/03-04 21:48 
Kanon! Så ikke lige at du skrev det :/ før. Så kan jeg komme i flæsket på min nomad :). Jeg håber bare at sikkerheds skruen i den er ikke hærget for meget efter mislykkede forsøg med diverse værktøjer :/. Er du til PR. 4.1 fra fredag, eller først lø-sø?
KeenKeenSkrevet 18/03-04 23:24 
Jeg kan desværre ikke have xboxen i tasken alligevel men jeg tager en eller to controllere med alligevel + plus et par spil...
3of193of19Skrevet 19/03-04 01:53 
Jeg kommer nok til at droppe en GCN controller og mit kraut keyboard. Tager til gengæld 2 Dualshocks med.
Er der egentlig nok spændingsomformere, eller skal jeg tage min med?
HankyHankySkrevet 19/03-04 08:44 
Ej , det ender jo med at vi sidder uden noget.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
The DaneThe DaneSkrevet 19/03-04 11:58 
Det meste af det jeg skal have med er "tagged and bagged", så der skal bare køres herfra kl. 13.00 for at hente resten :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 19/03-04 12:37 
Så har jeg fri om ca. 2 timer .. Heldigt at det falder
tidligt om fredagen :)

Kan mærke jeg også er ved at være klar til en omgang non-stop gaming :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
quadquadSkrevet 19/03-04 12:59 
Stadig nogle ting vi mangler eller folk ønsker at se? - Pakker og lukker lige om en 20 min, så sidste nedpakning sker nu :)
72 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig