X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg er sur!! (Star Trek: Nemesis)


Svar
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 18:54 
Jeg glædede mig, for 5 minutter siden, til på fredag, for der kommer Star Trek: Nemesis i de danske biografer!

Troede jeg!?

Ind på biobooking.dk, for at finde ud af, at den kun går i BioCity ODENSE???? (og i øvrigt kun i 7 dage!!)

Hvad sker der her?? Laver biobooking.dk bare lort med mig, i anledning af i morgen?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 31/03-03 19:02 
Det tror jeg ikke.
Star Trek er ikke den store magnet hvad angår det almindelige publikum. Så vidt jeg kan forstå var det heldig at den overhovedet kommer i biografen.
Og fra pålidelige kilder(Surprise i Århus) går det heller ikke noget at den stryger lige ud på video og videre i hurtig glemsel...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Le RoofLe RoofSkrevet 31/03-03 19:05, rettet 31/03-03 19:06 
Det var da for lamt!?! Det er ellers en af de bedste trek film efter min mening. Så den i London...for 2 måneder siden :P
Jeg havde dog godt nok håbet at se den igen :(
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
la0sla0sSkrevet 31/03-03 19:06, rettet 31/03-03 19:08 
hmmm biocity(århus) har haft den på plakat i foyeren så sent som i onsdags og der stod at den kommer på fredag
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 19:07, rettet 31/03-03 19:07 
Jeg ved godt, at publikummet til denne film ikke er stort, men jeg husker reklamer for adskillige andre af disse Star Trek bio-film, forskellige steder! At de ikke har den i de to største byer i landet, bare 7 skide dage, er forrykt, og jeg er ligeglad med hvor stor magneten er, den er stor nok, især i de to største byer (!) til at de kan få fingeren ud og køre den bare LIDT...

la0s >
hmmm biocity(århus) har haft den på plakat i foyeren så sent som i onsdags og der stod at den kom i dag.

Godt! Så er det bare biobooking.dk der laver lort i det!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 31/03-03 19:08 
ja jeg editede lige min post til på fredag.. jeg er træt
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 31/03-03 19:17 
jeg gloede lige på trekkies.dk (som jeg fandt via en google søgning)... der står at filmen ikke havde præmiere i Norge og det bør være en pejling til at Århus (måske DK) ikk får den at se
Hvad sker der?
3of193of19Skrevet 31/03-03 19:45 
Har også set plakat til filmen i flere biffer i KBH de sidste dage (CinemaxX, Palads).
MåsseMåsseSkrevet 03/04-03 10:38 
du kan da bare køre en tur til Aalborg.. der starter den fredag...det gør den vel også de andre steder eller hva'??

Film skal ses på tv...hvis det er stort nok
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
JesperJesperSkrevet 03/04-03 11:44 
Mmm... Så vidt jeg kan se på biozonen.dk, så kommer filmen til at gå i både København, Århus og Odense. Se link...

Biozonen...
NaieraNaieraSkrevet 03/04-03 12:09 
Jeps, når filmen ikke er stor nok, lister de først tirsdagen før fredagen hvor den starter, og dette emne blev jo lavet i mandags ;)

(de har så en anderledes politik i Odense, åbenbart)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
zpeakerzzpeakerzSkrevet 04/04-03 20:06 
Den er på NatFestivalen i nat (fredag 4/4). Skal ikke selv se den, men jeg er NÆSTEN 100% sikker på at den går!
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
NaieraNaieraSkrevet 04/04-03 20:08 
At den går?

Går an?

Går i biografen?

Ja, den går i biografen, om en halv time drager jeg til Århus for at se den i Biocitys sal 9... (ikke nemt når Chicago åbner samme dag ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 04/04-03 23:11 
Det er en skændsel at ST: Nemesis end ikke fik præmiere i Imperial, KBH. Biobooking.dk er godt nok ikke til at stole på. Så Fear X i dag, hvor den kun gik i en enkelt biograf i Palads, København, men stod til at gå i to biografer på Biobooking...

Men største skuffelse - Walter Hills "Ice Man/Undisputed" (Wesley Snipes) har været på plakaten i et par måneder og skulle have præmiere i dag... men den er blevet taget af... >;(
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 05/04-03 00:30 
Fed film! Men jeg havde dog ikke regnet med at der kom folk der var klædt ud ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/04-03 01:27 
Tja Naiera, man kan jo ikke vinde vær gang... Men den fik da en lidt lummer modtagelse i Troldespejlet:P

"Beam me up scotty......."
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 05/04-03 02:04 
Jeg "vandt" da? Jeg fik en rigtig god bif-oplevelse, og så var det endda Star Trek Next Generation!

Jeg er ligeglad med hvad Troldspejlet og Filmland synes om filmen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Le RoofLe RoofSkrevet 05/04-03 02:15 
Samme her. Den film er sgu' for fed :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
asmasmSkrevet 08/04-03 00:09 
Fik endeligt set den idag =)

hvis man er fan af startrek så er der helt sikker meget at komme efter, men det kan da godt være man er lidt tabt hvis man ikke kender filmens præmisser på forhånd.

Men er jeg den eneste der syntes at der var gået lidt nosferatu i plottet? (og Dogmefilm i nogle af scenerne på overfladen)... men personligt kan jeg nu godt lide den mørkere stil som serien (på film) har fået på det seneste.
I am Neo-ExDeath, I will destroy all memory...all time...all existence. Then I too will pass away....forever!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig