X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Glem landsholdet!


Svar
ViolatorViolatorSkrevet 31/03-03 15:55 
Jeg har aldrig været så ligeglad med det danske landshold, som jeg er i øjeblikket. Det eneste jeg har i hovedet, rent fodboldmæssigt, er braget i Arken på søndag, hvor fck's forspring, efter kampen, vil være skrumpet til et sølle point.

Jeg ved, at vi har fans fra begge hold på forummet, så jeg ville lige høre, om I glæder jer ligeså meget til på søndag, som jeg gør?

Resultat: fck-BIF 1-4

Ses vi i Arken? Det tror jeg nok, vi gør...
APHAPHSkrevet 31/03-03 16:06, rettet 31/03-03 16:06 
Violator >

Resultat: fck-BIF 1-4


hvis jeg ikke husker meget galt skrev lavede du også et lignende indlæg på det gamle DKF hvor du spåede samme resultat..

men hvad var det lige resultatet af kampen blev??? nåå jo 2-1 til fck :D

FORZA FCK
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/03-03 16:07 
Ligeglad med det danske landshold?

sheeeeet - jeg er ligeglad med fodbold, period

;-)

men øhh held og lykke med kampen eller noget - jeg tror Team Play:Right tager pokalen i år.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 31/03-03 16:12 
Violator >

Arken

Hvor ligger det ;D
Sælg mig en Xbox =)
tue hazukitue hazukiSkrevet 31/03-03 16:17 
Arken....??? er det ikke et museum?? eller hva....?
»You'll never walk alone«
ViolatorViolatorSkrevet 31/03-03 16:18 
Paasch >
Violator >

Resultat: fck-BIF 1-4


hvis jeg ikke husker meget galt skrev lavede du også et lignende indlæg på det gamle DKF hvor du spåede samme resultat..




På et eller andet tidspunkt må jeg jo få ret...
UnknownUnknownSkrevet 31/03-03 16:29 
Resultat: fck-BIF 1-4

4-1 er måske lidt overdrevet...

Resultatet bliver:
fuckerne - Brøndby 1-2!
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
JinkJinkSkrevet 31/03-03 16:43 
Jeg tør ikke spå, hvad kampen bliver for det bliver som regel omvendt. Nå, men FCK skal vinde, men selvom de skulle gå hen og tabe den vinder de alligevel mesterskabet.

Landsholdet har sku aldrig haft min interesse, kun under VM og EM følger med, men ikke ligeså meget som jeg gør med Italien,
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 31/03-03 16:54 
forklare dit navn ;D
Sælg mig en Xbox =)
SideshowSideshowSkrevet 31/03-03 17:35 
Jeg kan så overhovedet ikke følge dig. Landsholdet er da klart hvad vi bygger vores stolthed på. Det var fantastisk at se Danmark banke 5 kasser ind hos Rumænerne. At jeg så havde tippet 900 kroner på dansk sejr, ja det gav lige et dejligt adrenalin mix da Rumænien scorede til 2-1
>>There's only Juan Pablo Angel<<
olmeolmeSkrevet 31/03-03 17:51, rettet 31/03-03 17:52 
Hvad var oddset på dansk sejer?
APHAPHSkrevet 01/04-03 13:00 
nu er det da helt sikkert at vi vinder kampen mod bosnien

Morten olsen indlemmer sig selv i truppen...som spiller

ran.slirpA
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ViolatorViolatorSkrevet 02/04-03 23:03 
Det kunne da godt være, at han skulle have gjort det...
quadquadSkrevet 02/04-03 23:10 
Ja...!


Pinligt pinligt...Lidt ligesom mig der spiller PES2 udover jeg self. er topscorer i hver kamp, men alligevel.
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/04-03 00:09 
Hvem vandt DK-Bosnien???


2-0 til Bosnien ik?
Well crucify the insincere tonight...
MadsMadsSkrevet 03/04-03 00:12 
Øhh jo. Det ville heller ikke være særlig svært at finde ud af...
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
UnknownUnknownSkrevet 06/04-03 19:50 
Okay... 1-1... Ufortjent?!?!

1) Dommeren var tvivlsom, straffesparket var okay, men så skulle han også havde dømt en lang række andre ting! Peter Møller skulle have været vist ud et par gange, fede svin!

2) Michael Schäfer skal ikke kommentere Brøndby - fck mere... Han er da den største fucker, og for langt ude at høre på en gang i mellem...!
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
SolaegSolaegSkrevet 06/04-03 20:10 
Det var da dejligt, at det blev uafgjordt! Normalt ville jeg have håbet på, at FCK skulle vinde, men ikke når man har oddset 40,- på at kampen bliver uafgjordt! ;-)

Et godt sted at oddse!
ViolatorViolatorSkrevet 06/04-03 20:44 
Unknown >

2) Michael Schäfer skal ikke kommentere Brøndby - fck mere... Han er da den største fucker, og for langt ude at høre på en gang i mellem...!

Han fik nok en af årets største orgasmer, da fck udlignede på straffe...
JinkJinkSkrevet 06/04-03 21:34 
Nogle gange flipper han bare! Sådan er Michael Schãfer, men det sørgelige er at der ikke rigtig er nogle gode kommentatore i landet.
ValkyrieValkyrieSkrevet 06/04-03 21:56 
Teki >
Øhh jo. Det ville heller ikke være særlig svært at finde ud af...

Bare fordi alle ikke er psykopatiske fodboldfans;D
Well crucify the insincere tonight...
Mati-GolMati-GolSkrevet 06/04-03 22:12 
Papa >
Nogle gange flipper han bare! Sådan er Michael Schãfer, men det sørgelige er at der ikke rigtig er nogle gode kommentatore i landet.

Jeg synes nu, at Jan Mølby - Flemming Toft er udmærkede, selvom at de blev en smule stiller i Onsdags :D
Carsten Werge er også grineren nok, selvom han gentager sig selv, lidt for mange gange :-/
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
MadsMadsSkrevet 06/04-03 23:16 
Public EnemY >
Bare fordi alle ikke er psykopatiske fodboldfans;D

Nej, bare fordi der er mindst 10 hjemmesider du kunne ha' slået det op på.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SideshowSideshowSkrevet 06/04-03 23:32 
Carsten Werge er alt for sej!
>>There's only Juan Pablo Angel<<
MajorPMajorPSkrevet 07/04-03 14:42 
HØRT! Carsten Werge og Preben Elkjær er et godt kommentator par IMO. SYnes de kommer med nogle meget sjove bemærkninger!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Griffen DKGriffen DKSkrevet 07/04-03 15:36 
Restless Eyes >
Carsten Werge er alt for sej!

Hvad taler I om??? Er det ironi, som jeg ikke forstå?? Carsten Werge er vel nok den inkompetente kommentator i dansk tv. Han kender ikke spillerne, han kender ikke reglerne og aner INTET om taktik. Alt dette forsøger han så at dække med dumsmarte kommentarer og kalder det så for dybdeborende journalistik :(

Jeg bliver så arrig når ham og Per Frimann kommentere at jeg ofte ender med at se CL uden lyd eller på RTL.
- Der er stadig et skridt op hvis du er toer -
quadquadSkrevet 07/04-03 15:38 
Jeg slukker også gerne for lyden når jeg ser fodbold, og så sætter noget godt musik på.

Der findes 2 kommentatore i dansk sport som er ok, Mader og Leth (Noget i den stil?) Synes det er klasse nogle kan få folk til at se en hel etape i Etape-løb eller en 5 timer langt klasikker!
dchangdchangSkrevet 07/04-03 15:44 
Per Frimann og Poul Hansen (AGF) er blandt de bedste. Den værste er nok Jan Mølby. Den nar. Da Danmark i en af de sidste kvalifikationsrunder, lagde ud med bl.a. at tabe til Wales hjemme, sagde han at landsholdet var det dårligste hold i 20 år.

MEN da vi så vandt den sidste kamp i Italien med 3-2 og gik videre, sagde han at det her hold var det bedste hold siden dynamit-holdet (86-92) Flot din skovl. :-)

Den allerværste er nu nok John Andersen på Eurosport. Sad og så Eurogoals en dag, hvor han opsummerede. Så sagde han; "Og i aften spillede Argentina en venskabskamp mod Mexico. Kampen endte 0-0, og det stod der osse i pausen....."

Rimelig griner bemærkning at slynge ud. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JinkJinkSkrevet 07/04-03 16:12 
Ham på Eurosport er sq da den bedste af alle komentatore IMO! Han kommer med sine egne meninger istedet for alle de onside kommentatore der kun kan sige flot om alting.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig