X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

"Freeloader" til PS2


Svar
tue hazukitue hazukiSkrevet 31/03-03 15:16 
Nu er der kommet en loader til PS2 der gør det muligt at afspillet backup-spil og orig. import spil. Navnet er Slide-Card.
Fås både i en Light og en Full. Full versionen indholder + alt det andet en Swap Magic 2.0... Nogen der ved hvad det er - er det noget specielt? Der er jo rimelig stor forskel i prisen!?!?!?!?
Light koster 149,- Full Koster 449,-

Læs mere her:

se her!
»You'll never walk alone«
3of193of19Skrevet 31/03-03 15:21 
Det ser bare ud til at være et specielt værktøj til at lave "knife-swap". OM det er sååå godt for konsollen ved jeg nu ikke...
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 15:51, rettet 31/03-03 15:51 
Det knife-swap kan IKKE være godt for PS2'en, du tvinger maskinen til at gøre noget den egentlig ikke vil...

Jeg synes i øvrigt snart, at GameBits burde bustes for al det back-up snak der, men de skal jo gøre det, for at sælge deres ting :-/

(Kunne de i det mindste ikke have vist tricket med et import spil!?)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
tue hazukitue hazukiSkrevet 31/03-03 16:13 
Menøh... hvad gør den der Knife-swap???
»You'll never walk alone«
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 16:13 
Se videoen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
happyEDhappyEDSkrevet 12/10-07 16:34 
Tager lige en gammel tråd.

syntes lige jeg har lyst til en PS2 igen.
Hvad er egentlig mulighederne for at spille JAP/US/EU spil på samme konsol.

Hvis man nu ikke har lyst til at få chip i.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
NaieraNaieraSkrevet 12/10-07 17:08, rettet 12/10-07 17:08 
Mulighederne har ikke ændret sig siden denne tråd først var aktiv. Det kan anbefales at købe en pre-modificeret konsol, f.eks. hos nedenstående butik. Konsollen er efterhånden så billig og chipsene så stabile, at det, hvis man er import-interesseret, nærmest ville være fjollet ikke at købe en modificeret maskine.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
happyEDhappyEDSkrevet 13/10-07 11:20, rettet 13/10-07 11:21 
hmm..
Men tak
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JAAJAASkrevet 13/10-07 15:45, rettet 13/10-07 16:32 
Det passer ikke, at der intet er sket. Hvis du køber dig en PSTwo can du få en swapløsning, hvor du ikke skal gøre andet end at skifte disks. 349,- hos MM-Konsol (399.- m. RGB kabel).

Du vil dog nok blive gladere i længden for at give noget mere og følge Naieras link, men ovenstående kræver ingen modifikation og er let at bruge.

Selv har jeg aldrig fået mig taget sammen til at lodde en chip i. Jeg har brugt et hjemmelavet slide tool i årevis uden problemer. Jeg har senere smidt en harddisk i min gamle PS2, så nu skal jeg bare installere spillet en enkelt gang. Derefter er det bare at vælge det fra en menu, når maskinen starter. Skal jeg spille online skal jeg dog finde originalen frem. Nogle få spil virker ikke fra harddisk (FFXII og Xenosaga II f.eks. :(), så der må jeg swappe.

Se XCM Slim Tool nederst.
NaieraNaieraSkrevet 13/10-07 17:30, rettet 13/10-07 17:32 
Det der XCM halløj kræver da netop en (mindre) form for modifikation. Der er i hvert fald nogle himstregimser der skal installeres :p

JAA>
Nogle få spil virker ikke fra harddisk (FFXII og Xenosaga II f.eks. :(), så der må jeg swappe.

Lige præcis de spil jeg har smidt ~160 timer i her i år, efter jeg fik købt en PSTwo med chip ;) Den gamle skulle alligevel skiftes ud, da den var blevet lidt sløv i det, og så blev jeg henvist til ham gutten med ChipDK af Konsolkongen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 13/10-07 19:03, rettet 13/10-07 19:05 
Naiera>
Det der XCM halløj kræver da netop en (mindre) form for modifikation. Der er i hvert fald nogle himstregimser der skal installeres :p

Jo jo, forkert ord at bruge måske, men det er ikke noget med at åbne maskinen og bruge skruetrækkere og loddekolber, man smider dem bare i.

Vi kan til enhver tid blive enige om, at en chip er det optimale ved dagligt brug (bortset lige fra det med garantien). Jeg anser dog denne enkelt-swap løsning uden egentlig installation for ret god, og det var en non-chip løsning, han var ude efter.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig